Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehdessä sanotaan taas, että pitäisi syödä aamiainen. Syöttekö?

Vierailija
25.07.2023 |

Minä en, 20 vuoteen. Ja olen hoikka.

Miksi ei voi antaa ihmisten vain elää kuten elävät? Eihän siitä ole haittaa kellekään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaset vanhentuneet idealogia termit pyrkii pilkkaamaan yövirkkuja.

Minä syön kun on nälkä.

Vierailija
42/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön aamupäiväpainotteisesti, aamiainen ja lounas, jolla jaksaa. Iltaruoka on turha, riittää esim. ruokaisa salaatti tai joku leipäpala runsailla päällisillä.

Ja tuohon vielä iltapäivällä jotain, esim rahkaa, marjoja ja pähkinöitä, niin jaksaa iltaan , jolloin ei tosiaankaan tarvitse sitten mitään tuhtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä ellei halua. Aikuinen saa onneksi itse päättää.

Sellaisen huomion olen tosin tehnyt, että töissä ne jotka eivät syö aamupalaa ovat väsyneitä ja kiukkuisia tunnin pari ennen lounasta. Joskus tekisi mieli sanoa näille tyypeille että ehkä sitä aamupalaa kannattaa joskus kokeilla.

Lakisääteisellä kahvitauolla ehtii hyvin syödä voileipää. Kahdeksantuntisessa työpäivässä kahvitauko on pari tuntia ennen lounasta.

Vierailija
44/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen huomion olen tosin tehnyt, että töissä ne jotka eivät syö aamupalaa ovat väsyneitä ja kiukkuisia tunnin pari ennen lounasta. Joskus tekisi mieli sanoa näille tyypeille että ehkä sitä aamupalaa kannattaa joskus kokeilla.

Lakisääteisellä kahvitauolla ehtii hyvin syödä voileipää. Kahdeksantuntisessa työpäivässä kahvitauko on pari tuntia ennen lounasta.

Eikö tuota lasketa aamupalaksi?

Vierailija
45/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, sano se niille kiukkupusseille jotka jostain periaatteesta eivät vain pysty syömään aamupalaa.