Lehdessä sanotaan taas, että pitäisi syödä aamiainen. Syöttekö?
Minä en, 20 vuoteen. Ja olen hoikka.
Miksi ei voi antaa ihmisten vain elää kuten elävät? Eihän siitä ole haittaa kellekään.
Kommentit (45)
On painonhallinnan tärkein kulmakivi että aamiaiseksi ei syö yhtä ruokalusikallista enempää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko syödä ellei halua. Aikuinen saa onneksi itse päättää.
Sellaisen huomion olen tosin tehnyt, että töissä ne jotka eivät syö aamupalaa ovat väsyneitä ja kiukkuisia tunnin pari ennen lounasta. Joskus tekisi mieli sanoa näille tyypeille että ehkä sitä aamupalaa kannattaa joskus kokeilla.
Et ole huomannut vaan olet kuvitellut. Millaisella työpaikalla edes tiedetään toisten syömisistä tuollaisella tarkkuudella?
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään että ideologiat ajaa tiedettä.
Mitä ihmeen tiedettä ja mitkä ideologiat? Käsittääkseni joku random juttu iltapaskassa ei edusta kumpaakaan.
Ennen oli puuroa, kananmuna, appelsiinimehua, marmeladia. Nykyään voileipä ja kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko syödä ellei halua. Aikuinen saa onneksi itse päättää.
Sellaisen huomion olen tosin tehnyt, että töissä ne jotka eivät syö aamupalaa ovat väsyneitä ja kiukkuisia tunnin pari ennen lounasta. Joskus tekisi mieli sanoa näille tyypeille että ehkä sitä aamupalaa kannattaa joskus kokeilla.
Et ole huomannut vaan olet kuvitellut. Millaisella työpaikalla edes tiedetään toisten syömisistä tuollaisella tarkkuudella?
Ei, vaan pannut ilmiön merkille joko ennen tai jälkeen sen tiedon etteivät syö aamupalaa. Julistavat asiaa jostain syystä jopa ylpeän oloisina.
Olen nuorempana elänyt 15 vuotta syömättä aamiaista. Nyt olen elänyt useamman vuoden niin, että syön aamiaisen. Aina olen ollut suunnilleen samanpainoinen, joten ei sillä syömättömyydellä/syömisellä ole ollut vaikutusta ainakaan painooni. Nykyään vain olen nälkäinen jo aamusta.
Mulla on nälkä heti kun herään! Eli syön.
Myös kunnollisen lounaan ja päivällisen tosin annoskoko on pieni. Olen normaalipainoinen
En syö ja olen lihava. Niin että mä en usko, että auttaa painonhallinnassa, eiköhän se ole ihan annoskoko joka aterialla, joka siihen auttaisi.
Syön, mutten heti herättyäni. Arkena menen duuniin ja siellä vasta syön. Siinä vaiheessa olen ollut pari tuntia hereillä.
Smoothie ja puuroa.
Syön, BMI 16.2.
Ei sen aamiaisen pitäisi mitenkään painoon vaikuttaa. Syö tai ei, paino nousee tai laskee sen mukaan paljonko se yhteensä saa energiaa päivässä.
En ole saanut vielä selvitettyä, teen yötyötä ja olen pohdiskellut mikä aterioistani olisi se aamupala. Onko se kellonajan mukaan vai oman unirytmini. Samoin on yö- ja päivävoiteiden laita.
Vierailija kirjoitti:
Syön, BMI 16.2.
Ei sen aamiaisen pitäisi mitenkään painoon vaikuttaa. Syö tai ei, paino nousee tai laskee sen mukaan paljonko se yhteensä saa energiaa päivässä.
Tämä. Monella on tiukassa ajatus että kertojen määrä ratkaisee, ei se mitä syö ja paljonko. Jotenkin ihan eriasia syödä sama määrä jaettuna kun pistellä kahdessa osassa kaikki. Ja se oma tapa on ainoa oikea.
Syön, tänä aamuna:
Kahvin, maidolla
Kaurapuuron, Masikoilla ja mustikoilla, veteen ja suolaa
Kananmunan valkosipulilla
Vihersmoothien: kneli, maca jauhe, porkkana, retiisi, viherjauhe,pinaatti, punajuuri, c vitamiini, rahka ja jugurtti ja 3 eri siementä joukkoon> tehosekoitettuna
Luonnollisesti ensin vihersmoothie.
Saan näin jo aamusta n 20 erilaista tehoainetta päivään. Eipä väsytä ikinä, eikä ole sairauksiakaan.
Todellakin syön. Heti ensimmäiseksi herättyäni teen aamupalan ja syön sen. Leipää, jogurttia, marjoja ja hedelmiä, vahvaa kahvia. Aamupala on minulle päivän tärkein ateria, aina samanlainen ja aina yhtä hyvältä maistuva, koska aamulla on nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Syön, tänä aamuna:
Kahvin, maidolla
Vihersmoothien: kneli, maca jauhe, porkkana, retiisi, viherjauhe,pinaatti, punajuuri, c vitamiini, rahka ja jugurtti ja 3 eri siementä joukkoon> tehosekoitettuna
Saan näin jo aamusta n 20 erilaista tehoainetta päivään. Eipä väsytä ikinä, eikä ole sairauksiakaan.
Siis te jotka kuihdutatte elimistöä jo aamusta miten kuvittelette olevanne virkeitä päivällä ?
En yleensä syö ennen kuin olen ollut pari tuntia hereillä. Sitten syön aamiaisen tai lounaan, riippuu asianhaaroista. Ei ole herätessä nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Syön, tänä aamuna:
Kahvin, maidolla
Korjaan saan näin 20 eri ruoka-ainetta , tehoaineita on n sata jo tuossa kaikessa. Vaihtelen vihersmoothien kasviksia aika paljon koko ajan eri päivinä/viikkoina. Kausituotteita kannattaa hyödyntää.
Sinä kirjoitit, että se on turha ja sitten kerroit, mitä se syömäsi turha on.