Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehdessä sanotaan taas, että pitäisi syödä aamiainen. Syöttekö?

Vierailija
25.07.2023 |

Minä en, 20 vuoteen. Ja olen hoikka.

Miksi ei voi antaa ihmisten vain elää kuten elävät? Eihän siitä ole haittaa kellekään.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön aamupäiväpainotteisesti, aamiainen ja lounas, jolla jaksaa. Iltaruoka on turha, riittää esim. ruokaisa salaatti tai joku leipäpala runsailla päällisillä.

Eihän se ole turha jos syöt sen?

Tulkitsit väärin.

Sinä kirjoitit, että se on turha ja sitten kerroit, mitä se syömäsi turha on.

Vierailija
22/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamiaisen ja päivällisen. Se riittää. Illalla en enää syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On painonhallinnan tärkein kulmakivi että aamiaiseksi ei syö yhtä ruokalusikallista enempää. 

Vierailija
24/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä ellei halua. Aikuinen saa onneksi itse päättää.

Sellaisen huomion olen tosin tehnyt, että töissä ne jotka eivät syö aamupalaa ovat väsyneitä ja kiukkuisia tunnin pari ennen lounasta. Joskus tekisi mieli sanoa näille tyypeille että ehkä sitä aamupalaa kannattaa joskus kokeilla.

Et ole huomannut vaan olet kuvitellut. Millaisella työpaikalla edes tiedetään toisten syömisistä tuollaisella tarkkuudella?

Vierailija
25/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään että ideologiat ajaa tiedettä.

Mitä ihmeen tiedettä ja mitkä ideologiat? Käsittääkseni joku random juttu iltapaskassa ei edusta kumpaakaan.

Vierailija
26/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli puuroa, kananmuna, appelsiinimehua, marmeladia. Nykyään voileipä ja kahvi.

Vierailija
27/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä ellei halua. Aikuinen saa onneksi itse päättää.

Sellaisen huomion olen tosin tehnyt, että töissä ne jotka eivät syö aamupalaa ovat väsyneitä ja kiukkuisia tunnin pari ennen lounasta. Joskus tekisi mieli sanoa näille tyypeille että ehkä sitä aamupalaa kannattaa joskus kokeilla.

Et ole huomannut vaan olet kuvitellut. Millaisella työpaikalla edes tiedetään toisten syömisistä tuollaisella tarkkuudella?

Ei, vaan pannut ilmiön merkille joko ennen tai jälkeen sen tiedon etteivät syö aamupalaa. Julistavat asiaa jostain syystä jopa ylpeän oloisina.

Vierailija
28/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana elänyt 15 vuotta syömättä aamiaista. Nyt olen elänyt useamman vuoden niin, että syön aamiaisen. Aina olen ollut suunnilleen samanpainoinen, joten ei sillä syömättömyydellä/syömisellä ole ollut vaikutusta ainakaan painooni. Nykyään vain olen nälkäinen jo aamusta.

Vierailija
29/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nälkä heti kun herään! Eli syön.

Myös kunnollisen lounaan ja päivällisen tosin annoskoko on pieni. Olen normaalipainoinen

Vierailija
30/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö ja olen lihava. Niin että mä en usko, että auttaa painonhallinnassa, eiköhän se ole ihan annoskoko joka aterialla, joka siihen auttaisi. 

Vierailija
31/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, mutten heti herättyäni. Arkena menen duuniin ja siellä vasta syön. Siinä vaiheessa olen ollut pari tuntia hereillä.

Smoothie ja puuroa.

Vierailija
32/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, BMI 16.2.

Ei sen aamiaisen pitäisi mitenkään painoon vaikuttaa. Syö tai ei, paino nousee tai laskee sen mukaan paljonko se yhteensä saa energiaa päivässä.

Vierailija
33/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut vielä selvitettyä, teen yötyötä ja olen pohdiskellut mikä aterioistani olisi se aamupala. Onko se kellonajan mukaan vai oman unirytmini. Samoin on yö- ja päivävoiteiden laita.

Vierailija
34/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aamuisin nälkä, joten syön silloin.

Vierailija
35/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön, BMI 16.2.

Ei sen aamiaisen pitäisi mitenkään painoon vaikuttaa. Syö tai ei, paino nousee tai laskee sen mukaan paljonko se yhteensä saa energiaa päivässä.

Tämä. Monella on tiukassa ajatus että kertojen määrä ratkaisee, ei se mitä syö ja paljonko. Jotenkin ihan eriasia syödä sama määrä jaettuna kun pistellä kahdessa osassa kaikki. Ja se oma tapa on ainoa oikea.

Vierailija
36/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, tänä aamuna:

Kahvin, maidolla

Kaurapuuron, Masikoilla ja mustikoilla, veteen ja suolaa

Kananmunan valkosipulilla

Vihersmoothien: kneli, maca jauhe, porkkana, retiisi, viherjauhe,pinaatti, punajuuri, c vitamiini, rahka ja jugurtti ja 3 eri siementä joukkoon> tehosekoitettuna

Luonnollisesti ensin vihersmoothie.

Saan näin jo aamusta n 20 erilaista tehoainetta päivään. Eipä väsytä ikinä, eikä ole sairauksiakaan.

Vierailija
37/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin syön. Heti ensimmäiseksi herättyäni teen aamupalan ja syön sen. Leipää, jogurttia, marjoja ja hedelmiä, vahvaa kahvia. Aamupala on minulle päivän tärkein ateria, aina samanlainen ja aina yhtä hyvältä maistuva, koska aamulla on nälkä.

Vierailija
38/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön, tänä aamuna:

Kahvin, maidolla

Vihersmoothien: kneli, maca jauhe, porkkana, retiisi, viherjauhe,pinaatti, punajuuri, c vitamiini, rahka ja jugurtti ja 3 eri siementä joukkoon> tehosekoitettuna

Saan näin jo aamusta n 20 erilaista tehoainetta päivään. Eipä väsytä ikinä, eikä ole sairauksiakaan.

Siis te jotka kuihdutatte elimistöä jo aamusta miten kuvittelette olevanne virkeitä päivällä ?

Vierailija
39/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä syö ennen kuin olen ollut pari tuntia hereillä. Sitten syön aamiaisen tai lounaan, riippuu asianhaaroista. Ei ole herätessä nälkä.

Vierailija
40/45 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön, tänä aamuna:

Kahvin, maidolla

Korjaan saan näin 20 eri ruoka-ainetta , tehoaineita on n sata  jo tuossa kaikessa. Vaihtelen vihersmoothien kasviksia aika paljon koko ajan eri päivinä/viikkoina. Kausituotteita kannattaa hyödyntää.