Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erottiin lapsen isän kanssa. Ihmetyttää uuden puolison vaatimukset

Vierailija
24.07.2023 |

Meillä on yksi yhteinen lapsi, joka on kaiken lisäksi erityislapsi.

Jo ennen kuin eromme astui voimaan, eksäni uusi puoliso oli raskaana. Heti tämän raskauden jälkeen hankki vielä toisen lapsen. Ei siinä sinänsä mitään, vaikka kieltämättä nopeaa toimintaa varsinkin lapseni kannalta, joka joutui sopeutumaan uuteen tilanteeseen. Mutta, lisäksi eksäni uusi puolisoasetti säännön: minä en saa käydä heidän kotonaan eikä hän halua nähdä minua koskaan. En ole siis nähnyt naista, joka viettää joka toinen viikonloppu aikaa lapseni kanssa, koskaan.

Välillä mietin, mikä saa ihmisen toimimaan näin itsekkäästi. Ja mietin, miksi lapseni isä suostui tähän kaikken. Kukaan muu tästä tilanteesta ei kärsi kuin lapseni, joka aistii puhumattomuuden ym outouden ilmapiirissä.

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi päästä heidän kotiinsa ja miten tuo nopeasti raskaaksi tuleminen liittyy tähän?

Sitä en ymmärrä, että ei voi lainkaan nähdä.

Vierailija
122/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyksä edes kertonut tuollaisen vaatimuksen vai onko miehesi kertonut sinusta jotain? Esim. kuinka olit aivan hirveä, sekopää tai roikuit hänessä tms.

Voisiko nykyinen saada tietää, ettette olleet eronneet kun tuli raskaaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääköhän tässä nyt jotain kertomatta.. Suotavaa toki olisi että sivistyneesti voitaisiin asiat hoitaa. Toisen kotiin ei ole mitään syytä kuitenkaan päästä nuuskimaan eikä se uuden puolisonkaan tapaaminen minusta mikään välttämättömyys ole. Kyllähän tuosta ap:n asenne exän uutta puolisoa kohtaan tulee ihan selvästi esiin. Kuinkahan paljon lapselleen isän uutta puolisoa moittii? Mä en tavannut exäni uutta puolisoa koskaan. Lapseni hänen kanssaan viihtyi ja olin pahoillaan kun erosivat muutaman vuoden yhteiselon jälkeen.

Ei kotiin tarvitse päästää mutta jokainen täysijärkinen haluaa tavata nyxän, ennen kuin uskaltaa päästää lapsensa nyxän hoteisiin.

Ties mikä viljaeerikan äitipuoli se on.

Vierailija
124/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa ei tarvitse uusperheen äidinkään sietää. Avioero ei ole rikos, ei edes vaikka olisi käynyt noin kuin aloittajan tapauksessa. Rikollinen ei ole mies joka lähti toisen naisen perään eikä se toinen nainenkaan.

Aloittaja voi ehkä miettiä mitä itse olisi voinut elämässään tehdä toisin, parinvalinnasta lähtien. Ehkä moni valitsee vääränlaisen puolison ja hiertäähän se mutta ero ei johdu siitä että maailmassa on muitakin naisia kuin aloittaja.

Kotirauha on laissa määritetty ja kenenkään ei tarvitse sietää paskaa käytöstä omassa kodissaan, ei edes yhteinen lapsi kortin omaavilta. Jos lasten äiti ei osaa käyttäytyä lapsia tuodessaan niin ei tarvitse tulla sisälle.

Jokuhan tuohon tilanteeseen on johtanut, aloittajalta taisi nyt unohtua kertoa jotakin.

Höpö höpö. Se nyxä nyt vaan haluaa että heillä on täydellinen ydinperhe. Siihen kuvioon ei miehen aikaisemmat lapset sovi.

Vierailija
125/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua että mies ja sä näette, on mustis?

Lapsenne kannalta jommankumman kumman luona parempi joskus jutella pöydän ääressä. Ei se nyxälle kuulu jos juttelette lapsenne asioista!

Vierailija
126/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on edelleen huono naismaku.

Vierailija
127/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa ei tarvitse uusperheen äidinkään sietää. Avioero ei ole rikos, ei edes vaikka olisi käynyt noin kuin aloittajan tapauksessa. Rikollinen ei ole mies joka lähti toisen naisen perään eikä se toinen nainenkaan.

Aloittaja voi ehkä miettiä mitä itse olisi voinut elämässään tehdä toisin, parinvalinnasta lähtien. Ehkä moni valitsee vääränlaisen puolison ja hiertäähän se mutta ero ei johdu siitä että maailmassa on muitakin naisia kuin aloittaja.

Kotirauha on laissa määritetty ja kenenkään ei tarvitse sietää paskaa käytöstä omassa kodissaan, ei edes yhteinen lapsi kortin omaavilta. Jos lasten äiti ei osaa käyttäytyä lapsia tuodessaan niin ei tarvitse tulla sisälle.

Jokuhan tuohon tilanteeseen on johtanut, aloittajalta taisi nyt unohtua kertoa jotakin.

Höpö höpö. Se nyxä nyt vaan haluaa että heillä on täydellinen ydinperhe. Siihen kuvioon ei miehen aikaisemmat lapset sovi.

Kyse ei kai ollut lapsesta vaan siitä että miehen eksäkin haluaa olla osa miehen uutta perhettä.

Aloittaja tainnut hävitä keskustelusta tuossa vaiheessa kun ehdotettiin peiliin katsomista.

Vierailija
128/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kirjoitti:

Ei halua että mies ja sä näette, on mustis?

Lapsenne kannalta jommankumman kumman luona parempi joskus jutella pöydän ääressä. Ei se nyxälle kuulu jos juttelette lapsenne asioista!

Mustikset toimii yleensä täysin päin vastoin. Eli mies ei saisi mennä exälleen yksin.

Vierailija
129/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se erityislapsi, kai äidillä ja isällä on juteltavaa vaikka ero oliskin tullut. Outo ajatus, että edellisen suhteen lapsosten asioilla ei olisi väliä jonkun mustiksen naikkosen tieltä.

Vierailija
130/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse haluan nähdä missä ja keiden kanssa oma lapseni asuu. Olen ehkä kontrollifriikki, mutta välitän lapsestani ja haluan nähdä kaiken olevan ok.

Vierailija
131/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät lasta kuvaamaan paikan. Mun miehen lapset otti videoita meidän kodista äidilleen kun muutettiin uuteen okt-taloon. Äiti oli pyytänyt. Kuvaavat myös lomilta kaiken, äidin toiveesta.

Vierailija
132/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan pelonsiemenen...

Vierailija
133/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyksä voi olla ihan oikeassa ja sillähän on tuohon ihan oikeus. Hänen kotinsa, ei sinun.

Vierailija
134/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exääsi viedään kuin kuoriämpäriä, hyvä kun pääsit ajoissa eroon.

M42

Vierailija
135/136 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exä tulisi sinun kotiisi hakiessa, ja juttelette siellä ja hakiessa käyt exän eteisessä. Eihän siitä mihinkään pääse, että lapset on pieniä hetken aikaa. Samalla näet vähän atmöspiiriä, ja miten mielellään lapsi menee tuonne paikkaan missä mustis? uusikko määräilee. Onhan se lapsenkin koti ja lapsen etu että huolehditaan yhdessä. Erityislapsilla on usein muitakin palavereja ja niihin on mentävä jos huoltaja mielii olla. Nyksä ei pääse taas mukaan noihin.

Vierailija
136/136 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on monelle todella tärkeä paikka, eikä sinne halua päästää ketä tahansa. Miehen puolisolle ex-vaimo tuskin kuuluu niin läheisiin ja tärkeisiin ihmisiin, jonka hän haluaa kotiinsa kutsua. Minä tuntisin yksityisyyttäni loukatun, jos miehen ex kävisi kodissani. Mieheni myös suuttuisi, jos ex yrittäisi tunkea nenänsä hänen kotiinsa ja elämäänsä.