Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erottiin lapsen isän kanssa. Ihmetyttää uuden puolison vaatimukset

Vierailija
24.07.2023 |

Meillä on yksi yhteinen lapsi, joka on kaiken lisäksi erityislapsi.

Jo ennen kuin eromme astui voimaan, eksäni uusi puoliso oli raskaana. Heti tämän raskauden jälkeen hankki vielä toisen lapsen. Ei siinä sinänsä mitään, vaikka kieltämättä nopeaa toimintaa varsinkin lapseni kannalta, joka joutui sopeutumaan uuteen tilanteeseen. Mutta, lisäksi eksäni uusi puolisoasetti säännön: minä en saa käydä heidän kotonaan eikä hän halua nähdä minua koskaan. En ole siis nähnyt naista, joka viettää joka toinen viikonloppu aikaa lapseni kanssa, koskaan.

Välillä mietin, mikä saa ihmisen toimimaan näin itsekkäästi. Ja mietin, miksi lapseni isä suostui tähän kaikken. Kukaan muu tästä tilanteesta ei kärsi kuin lapseni, joka aistii puhumattomuuden ym outouden ilmapiirissä.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llahan niitä vaatimuksia on, eikä exänsä nyksällä. Ap vaatii päästä heidän kotiin ja tavata uuden naisen, mutta naisella ei ole siihen mitään velvollisuutta. Mitäpä jos menisit ap elämässäsi eteenpäin, ja lopeta tuo lapsikortin heiluttelu.

Vierailija
22/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llahan niitä vaatimuksia on, eikä exänsä nyksällä. Ap vaatii päästä heidän kotiin ja tavata uuden naisen, mutta naisella ei ole siihen mitään velvollisuutta. Mitäpä jos menisit ap elämässäsi eteenpäin, ja lopeta tuo lapsikortin heiluttelu.

En ole vaatinut mitään vaan ihmettelen tilannetta ja ex-mieheni käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ole muuta kuin tyypillinen suomalainen selkärangaton mieseläin. Yksi tällainen istuu Suomen hallituksen johdossa

Vierailija
24/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairasta että naiset kuvittelevat hallitsevansa miestä vielä eron jälkeenkin

Vierailija
25/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykköisitkö itse naisena että nykyisen miehesi eksä hengailisi teillä ja viettäisi siellä aikaa?

Vierailija
26/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi päästä sinne käymään ja tavata nyxä? Eikö kommunikaatio hoidu miehen kanssa? Mitä jos sinä et haluaisi tavata nyxää, ihmetyttäisikö edelleen, jos se olisi miehelle ok?

Vierailija
27/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin motkotit ja nalkutit kun et pääse heidän kotiin tarkastamaan paikkaa.

Vierailija
28/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni nyksä myös aikoinaan kielsi minun tuloni heille, odotin sitten pihalla lapsia kun olin heiltä hakemassa. Ensin harmitti. Sitten olin vain tyytyväinen ettei tarvinnut esittää mitään vaivaannuttavaa hyvää päivää small talk hymyjä seurustelua.

Vierailija
29/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääköhän tässä nyt jotain kertomatta.. Suotavaa toki olisi että sivistyneesti voitaisiin asiat hoitaa. Toisen kotiin ei ole mitään syytä kuitenkaan päästä nuuskimaan eikä se uuden puolisonkaan tapaaminen minusta mikään välttämättömyys ole. Kyllähän tuosta ap:n asenne exän uutta puolisoa kohtaan tulee ihan selvästi esiin. Kuinkahan paljon lapselleen isän uutta puolisoa moittii? Mä en tavannut exäni uutta puolisoa koskaan. Lapseni hänen kanssaan viihtyi ja olin pahoillaan kun erosivat muutaman vuoden yhteiselon jälkeen.

Jos lähtee miehen kanssa suhteeseen, jolla on jo lapsia, niin se pitää silloin hyväksyä osaksi yhtälöä

Vaikka minulla ja ex naisella on yhteinen lapsi niin sillä ei ole mitään asiaa kotiini.

Vierailija
30/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs motkotinkin 😅

Vierailija
31/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole nähnyt mieheni exää eikä hän minun. Ei tässä kaunaisia olla vaan jatketaan omaa elämää itse kukin.

Vierailija
32/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi päästä sinne käymään ja tavata nyxä? Eikö kommunikaatio hoidu miehen kanssa? Mitä jos sinä et haluaisi tavata nyxää, ihmetyttäisikö edelleen, jos se olisi miehelle ok?

Kyllä minä haluaisin tavata naisen joka viettää säännöllisesti aikaa lapseni kanssa. Varsinkin jos on vielä erityislapsi. Kyllä aikuiset ihmiset pystyy kerran istumaan yhteisen kahvipöydän ääreen. Jos ei pysty, sitten pitää katsoo peiliin

Vierailija
33/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ei kuulu mitä ex mies tekee.Voitte sopia lasten tapamsiet ex puolison kanssa hakee lapsen esim. päiväkoti tai kotisi ulkopuolelta.Uuden vaimon tai kumppanin ei tarvise vanhaa ex puolisoa tavata.

Vierailija
34/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se riehumisesi heidän eteisessään alkanut väsyttää?

Mun miehen eksä käy aina kahden viikon välein vetämässä jonkun performanssin meidän eteisessä. Siis ei vaan tuo lapsia ja tavaroita ja vaihda lasten kuulumisia vaan siihen plussana joku draama päälle.

Mua ei haittaa mutta joku herkempi voisi väsyä tämmöiseen. Ite teen vaan popparit valmiiksi ja makaan sohvalla kuuntelemassa. Nainen on vähän rupsahtanut joten ei olla ns samaa tasoa, en koe uhkaksi.

Vierailija
35/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs motkotinkin 😅

Eihän tämä aloitus ole edes mitään muuta kuin motkotusta siittä että et pääse tarkastamaan paikkoja ja katsomaan millaisen ihmisen kanssa eksä nykyään seurustelee.

Vierailija
36/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluaisin tavata naisen joka viettää säännöllisesti aikaa lapseni kanssa. Varsinkin jos on vielä erityislapsi. Kyllä aikuiset ihmiset pystyy kerran istumaan yhteisen kahvipöydän ääreen. Jos ei pysty, sitten pitää katsoo peiliin

Päästä irti, hyvä ihminen. Ihan jo itsesi takia. Jumitat menneisyydessä. Lapsestasi kyllä näet, onko hänellä hyvä olla vai ei. Isällään se hoitovastuu kuitenkin on. Se uusi kumppani on vain toinen aikuinen siellä.

Käytkö lapsesi hoitajien/opettajienkin luona??

Vierailija
37/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset keksii aina kaiken maailman tekosyitä että pääsisi tyydyttämään oman uteliaisuuden tai kuten tässä tapauksessa että pääsee hallitsemaan eksä elämää vielä eron jälkeenkin

Vierailija
38/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs motkotinkin 😅

Taidat olla vielä teini äippä.

Vierailija
39/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän eronne ei tainnut olla mallia Strömsö.

Vierailija
40/136 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se riehumisesi heidän eteisessään alkanut väsyttää?

Mun miehen eksä käy aina kahden viikon välein vetämässä jonkun performanssin meidän eteisessä. Siis ei vaan tuo lapsia ja tavaroita ja vaihda lasten kuulumisia vaan siihen plussana joku draama päälle.

Mua ei haittaa mutta joku herkempi voisi väsyä tämmöiseen. Ite teen vaan popparit valmiiksi ja makaan sohvalla kuuntelemassa. Nainen on vähän rupsahtanut joten ei olla ns samaa tasoa, en koe uhkaksi.

Sisältä oletkin sitten rupsahtanut, mustaa täynnä tuollainen joka iloitsee toisen epäonnesta. Laisiparat kun joutuvat sietämään tuollaista ilkeää äitipuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme