Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette pysyneet 6kk terveenä

Vierailija
24.07.2023 |

syöttekö vitamiineja tms?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuroa aamuisin, lähinnä kalaruokia, viiniä illallisella, tapaan paljon ihmisiä ja olen väkijoukoissa usein. D viramiini päivisin. Flunssa on , silloin harvoin kun on tullut, on tarttunut nenää vuotavista lapsenlapsista.

Mulla aika samat. D-vitamiinia en syö kesällä, oon vaan paljon ulkona. Monivitamiinin syön kun tuntuu siltä, että olen syönyt huonosti tai väsyttää normia enemmän. Magnesiumia syön myös purkista. Muuten paljon kaurapuuroa, kalaa, lihaakin, kasviksia, marjoja ja hedelmiä paljon. En juo alkoholia, vaan lähinnä vettä.

Ja käsiä pesen paljon.

Vierailija
42/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta olen ollut ilman pienintäkään flunssaa, muutenkin flunssat lieviä 2-3 päivää, ei koronaa ollenkaan. Liikun ja syön terveellisesti, yleensä nukun hyvin. Nyt raskaana ollessa nukkuminen ollut heikompaa, silti ei ole flunssat iskenyt. Rautalisää kuureina, d-vitamiinia talvikuukausina ja magnesiumia unilääkkeeksi "kuureina" tarvittaessa. Lääkkeitä käytän tosi harvoin, edellisestä antibioottikuurista on aikaa 15 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan dieselillä, äänestän persuja, inhoan Wokea ja pervoja jotka hierovat genitaalejaan virtuaalisesti kasvoihini kaikissa medioissa.

Olethan kuitenkin muistanut lukea "riikan" seksitfantasioista?

Vierailija
44/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut terveenä 15 vuotta. Ei edes flunssaa ole ollut.