Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette pysyneet 6kk terveenä

Vierailija
24.07.2023 |

syöttekö vitamiineja tms?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali monipuolisella ruualla flunssa viimeksi 2016. Ei päänsärkyjä, ei mahatauteja.

Vierailija
2/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

D vit ja sinkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mie oon reilu kolmikymppine mies, treenaan, syön vitat joka aamu, ulkoilen ja syön terveellisesti

En ole oikeaastaan koskaan kipeä, en saanut edes koronaa 

Vierailija
4/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pidän vain etäisyyttä muihin ihmisiin.

Vierailija
5/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön d-vitamiinia ja b12-vitamiinia (olen vegaani, siksi tuo b12).

Vierailija
6/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuusi kuukautta? Onko se jonkinlainen rajapyykki?

Itse olen pysynyt terveenä 13 viime vuotta sen jälkeen, kun syöpäni todettiin parantuneeksi. Toki tauti voi yhä uusia milloin tahansa, mutta toistaiseksi olen terve.

Vitamiineja en ole koskaan syönyt purkista, saan tarvitsemani vitamiinit ja ravintoaineet ruuastani.

Vierailija
7/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä raja tuo 6kk on?

Käytän hengityssuojainta joten en ole sairastanut mitään tarttuvaa tautia moneen vuoteen.

Senyt vaan on tyhmää ehdoin tahdoin hommata itelleen korona moneen kertaan vaan siksi että uskoi THL:n propagandaan

Vierailija
8/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolitoista vuotta jo menty terveenä, ei ole pientäkään flunssaa ollut. Syön vitamiineja suht usein. Tärkeintä on kuitenkin pitää se todellinen puolustus, eli suolisto kunnossa syömällä monipuolisesti erillaisia ruokia jotta saa laajan suolistobakteerikannan.

Vierailija
9/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön halvinta moskaa mitä kaupasta löytyy, maksalaatikkoa, ruisvarrasta, perunoita, makkaraa ym.

Olen ollut terve kuin pukki.

Poltan sähköröökiä jatkuvasti ja vedän kännit kerran viikossa perjantana.

Ajan dieselillä, äänestän persuja, inhoan Wokea ja pervoja jotka hierovat genitaalejaan virtuaalisesti kasvoihini kaikissa medioissa.

Ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
10/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini.

Viimeinen sairastettu tauti oli korona Tammikuussa 2021. Sen jälkeen ei mitään.

Vierailija
11/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 3 krt viikossa monivitamiinia. Talvisin joka päivä d vitamiinia.

Vierailija
12/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa enää, silloin kun treenasin olin jatkuvasti kipeä. Nyt vaan makaan kotona enkä ole sairastunut flunssaan ainakaan puoleentoista vuoteen.

Vierailija
13/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön halvinta moskaa mitä kaupasta löytyy, maksalaatikkoa, ruisvarrasta, perunoita, makkaraa ym.

Olen ollut terve kuin pukki.

Poltan sähköröökiä jatkuvasti ja vedän kännit kerran viikossa perjantana.

Ajan dieselillä, äänestän persuja, inhoan Wokea ja pervoja jotka hierovat genitaalejaan virtuaalisesti kasvoihini kaikissa medioissa.

Ja tämä tarina on tosi.

Siis mikä sun elämänpiirissä on sellaista että woke on jotenkin oleellinen huoli :D Minä en törmää wokeen missään, en oikeastaan edes tiedä mitä se on eikä kiinnostakaan.

Vierailija
14/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mie oon reilu kolmikymppine mies, treenaan, syön vitat joka aamu, ulkoilen ja syön terveellisesti

En ole oikeaastaan koskaan kipeä, en saanut edes koronaa 

Samat minulla. Tv. Rouva 52v.

Vierailija
15/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri

Vierailija
16/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En treenaa enää, silloin kun treenasin olin jatkuvasti kipeä. Nyt vaan makaan kotona enkä ole sairastunut flunssaan ainakaan puoleentoista vuoteen.

Toi on muuten totta. Urheilija ei tervettä päivää näe. 

Vierailija
17/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä raja tuo 6kk on?

Käytän hengityssuojainta joten en ole sairastanut mitään tarttuvaa tautia moneen vuoteen.

Senyt vaan on tyhmää ehdoin tahdoin hommata itelleen korona moneen kertaan vaan siksi että uskoi THL:n propagandaan

En käyttänyt enkä tule koskaan käyttämään maskia. Eipä tarttunut korona eikä mikään muukaan flunssa.

Vierailija
18/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Etenkin flunssia oli jatkuvasti ja siihen päälle kaikki muut venähdykset sun muut kivut.

Vierailija
19/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilta tuli usein joku pöpö. Nykyään treenaan kotona, pururadalla tai hiihtoladulla.

Vierailija
20/44 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä raja tuo 6kk on?

En käyttänyt enkä tule koskaan käyttämään maskia. Eipä tarttunut korona eikä mikään muukaan flunssa.

En mäkään maskia käyttänyt kun se suojaa vaan pisaratartunnalta ja korona leviää aerosolina. Ihan kunnon ffp-tason suojain on aina käytössä.