Te jotka olette pysyneet 6kk terveenä
Kommentit (44)
Joo mie oon reilu kolmikymppine mies, treenaan, syön vitat joka aamu, ulkoilen ja syön terveellisesti
En ole oikeaastaan koskaan kipeä, en saanut edes koronaa
Miksi kuusi kuukautta? Onko se jonkinlainen rajapyykki?
Itse olen pysynyt terveenä 13 viime vuotta sen jälkeen, kun syöpäni todettiin parantuneeksi. Toki tauti voi yhä uusia milloin tahansa, mutta toistaiseksi olen terve.
Vitamiineja en ole koskaan syönyt purkista, saan tarvitsemani vitamiinit ja ravintoaineet ruuastani.
Mikä raja tuo 6kk on?
Käytän hengityssuojainta joten en ole sairastanut mitään tarttuvaa tautia moneen vuoteen.
Senyt vaan on tyhmää ehdoin tahdoin hommata itelleen korona moneen kertaan vaan siksi että uskoi THL:n propagandaan
Yli puolitoista vuotta jo menty terveenä, ei ole pientäkään flunssaa ollut. Syön vitamiineja suht usein. Tärkeintä on kuitenkin pitää se todellinen puolustus, eli suolisto kunnossa syömällä monipuolisesti erillaisia ruokia jotta saa laajan suolistobakteerikannan.
Syön halvinta moskaa mitä kaupasta löytyy, maksalaatikkoa, ruisvarrasta, perunoita, makkaraa ym.
Olen ollut terve kuin pukki.
Poltan sähköröökiä jatkuvasti ja vedän kännit kerran viikossa perjantana.
Ajan dieselillä, äänestän persuja, inhoan Wokea ja pervoja jotka hierovat genitaalejaan virtuaalisesti kasvoihini kaikissa medioissa.
Ja tämä tarina on tosi.
D-vitamiini.
Viimeinen sairastettu tauti oli korona Tammikuussa 2021. Sen jälkeen ei mitään.
Syön 3 krt viikossa monivitamiinia. Talvisin joka päivä d vitamiinia.
En treenaa enää, silloin kun treenasin olin jatkuvasti kipeä. Nyt vaan makaan kotona enkä ole sairastunut flunssaan ainakaan puoleentoista vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Syön halvinta moskaa mitä kaupasta löytyy, maksalaatikkoa, ruisvarrasta, perunoita, makkaraa ym.
Olen ollut terve kuin pukki.
Poltan sähköröökiä jatkuvasti ja vedän kännit kerran viikossa perjantana.
Ajan dieselillä, äänestän persuja, inhoan Wokea ja pervoja jotka hierovat genitaalejaan virtuaalisesti kasvoihini kaikissa medioissa.
Ja tämä tarina on tosi.
Siis mikä sun elämänpiirissä on sellaista että woke on jotenkin oleellinen huoli :D Minä en törmää wokeen missään, en oikeastaan edes tiedä mitä se on eikä kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo mie oon reilu kolmikymppine mies, treenaan, syön vitat joka aamu, ulkoilen ja syön terveellisesti
En ole oikeaastaan koskaan kipeä, en saanut edes koronaa
Samat minulla. Tv. Rouva 52v.
Vierailija kirjoitti:
En treenaa enää, silloin kun treenasin olin jatkuvasti kipeä. Nyt vaan makaan kotona enkä ole sairastunut flunssaan ainakaan puoleentoista vuoteen.
Toi on muuten totta. Urheilija ei tervettä päivää näe.
Vierailija kirjoitti:
Mikä raja tuo 6kk on?
Käytän hengityssuojainta joten en ole sairastanut mitään tarttuvaa tautia moneen vuoteen.
Senyt vaan on tyhmää ehdoin tahdoin hommata itelleen korona moneen kertaan vaan siksi että uskoi THL:n propagandaan
En käyttänyt enkä tule koskaan käyttämään maskia. Eipä tarttunut korona eikä mikään muukaan flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Etenkin flunssia oli jatkuvasti ja siihen päälle kaikki muut venähdykset sun muut kivut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilta tuli usein joku pöpö. Nykyään treenaan kotona, pururadalla tai hiihtoladulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä raja tuo 6kk on?
Senyt vaan on tyhmää ehdoin tahdoin hommata itelleen korona moneen kertaan vaan siksi että uskoi THL:n propagandaanEn käyttänyt enkä tule koskaan käyttämään maskia. Eipä tarttunut korona eikä mikään muukaan flunssa.
En mäkään maskia käyttänyt kun se suojaa vaan pisaratartunnalta ja korona leviää aerosolina. Ihan kunnon ffp-tason suojain on aina käytössä.
Normaali monipuolisella ruualla flunssa viimeksi 2016. Ei päänsärkyjä, ei mahatauteja.