Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian älykäs keskustelemaan tällä palstalla

Vierailija
24.07.2023 |

Tämä ei ole provo, vaan olen ihan aidosti tätä mieltä.

Täällä on paljon mielenkiintoisia aiheita, mutta typerät kommetoijat yleensä pilaavat nuo ketjut. Tässä esimerkkejä typerän keskustelijan tavoista:
- otetaan henkilökohtaisesti, loukkaannutaan vaikka keskustelu olisi yleisellä tasolla
- ei osata asettua toisen asemaan, pohtimaan asiaa eri kantilta
- yleistetään oma kokemus koskemaan kaikkia
- ei pystytä erottamaan kriittistä keskustelua ja kateutta/r asismia
- ei keskitytä aiheeseen, vaan höpistään juttuja jotka ei mitenkään liity keskusteluun
- puretaan omaa pahaa oloa ilkeilyllä ja tylyillä kommenteilla
- jne jne

Olisipa jossain mahdollista keskustella sivistyneesti ja älykkäästi ilman noita em. typeryksiä!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, siksi en täällä usein jaksakkaan olla. Mua alkaa särkee päätä täällä aina kun oon hetken, nimenomaan ton takia koska mä olen äimistynyt kuinka tyhmiä kaikki ovat. Onneksi tää palsta ei kerro koko totuutta tästä yhteiskunnasta. 

Vierailija
2/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaikki iltapäivälehtien lampaat uimassa typeryydessään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko puolisosi piilottamaan lasten vanukkaat jääkaapin vihanneslokeroon salaattien alle sinulta?

Vierailija
4/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, siksi en täällä usein jaksakkaan olla. Mua alkaa särkee päätä täällä aina kun oon hetken, nimenomaan ton takia koska mä olen äimistynyt kuinka tyhmiä kaikki ovat. Onneksi tää palsta ei kerro koko totuutta tästä yhteiskunnasta. 

Mutta kyllä pitkälle saa käsityksen suomalaisista ei sitä kannata kaunistellakaan...

Ja Suomi ei todellakaan ole maailman onnellisin maa vaikka hallinnon ja valtamedian propagandakoneisto tuota mantraa toisti vuodet 2020--2023... ja esimerkkinä siitä miten suomalaiset saa saalistamaan toisiaan oli korona kun koronarokottamattomia jahdattiin kuin eläimiä ja touhu oli täsmälleen samanlaista kuin mitä toisen maailmansodan Saksan propagandakoneisto sai aikaan... ihan vastaava saatiin aikaan Suomessa 2021-2022...

Vierailija
5/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitus oli lähes kaikenkattava analyysi ihmisyydestä.

Vierailija
6/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vaikee olla jos on älykäs, empaattisesti lahjakas taikka yleensäkkin henkisesti herännyt

Vierailija
7/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on!

Vierailija
8/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mikä olen ja sinä voit häipyä täältä. Minä viihdyn hyvin.

Vierailija
9/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa ylilaudalle. siellä on viisaimmat.

Vierailija
10/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasi kun jankutat palstalla niin huomaat että olet tyhmentynyt just palstalle sopivaksi. 

Vierailija
11/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mikä olen ja sinä voit häipyä täältä. Minä viihdyn hyvin.

:-D :-D

Olinkin varma, että kommentoijat tulevat itse sinetöimään pointtini.

ap

Vierailija
12/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vaikee olla jos on älykäs, empaattisesti lahjakas taikka yleensäkkin henkisesti herännyt

Eikö empaattisesti lahjakkaan ihmisen ominaisuuksiin kuulu kyky ymmärtää ihmisten erilaisuutta tuomitsematta? Onko ihminen henkisesti herännyt vai pelkästään ylimielinen, jos pitää itseään liian hyvänä olemaan muiden ihmisten seurassa?

Vierailija
13/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa sitä koiran häntää heiluttaa jos ei koira itse.

Vierailija
14/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas viihdyn palstalla mainiosti :-)

Palsta on pienoiskoossa tutkimus ihmisten todellisista ajatuksista ja siitä mitä siitä haluttaisiin sensuroida.

Palsta on Suomi pienoiskoossa, ilman poliittista korrektiutta ja palstan sensuurista vastaavat ihmiset toimivat sosiaalisena kontrollina, jota face to face kommunikoinnissa edustaa hävlriäisyys ja suuri näytelmä johon kaikki osallistumme normiaelämässä.

Palsta on kuin kännisten kokoontuminen, jossa kaikki pidäkkeet on riisuttu kolmen promille jurrissa ja kaikki mölisevät kapakan pöydässä yhteen ääneen sensuroimattomia mielipiteitään.

Antakaa määkin huudan, määkin oon kännissä :-)

Suuri osan kansalaisista syö erilaisia mielenterveydenhoitoon tarkoitettuja lääkkeitä, joten palstalla on jokapäiväiset mielenterveyspotilaiden kokoontumisajot, johon samaan sakkiin kuuluvana solahdan kuin kolmen tuuman pa ska kahden tuuman viemäriputkeen.

Vierailija
15/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älykkäänä hoksaat kai sarkasmin.

Vierailija
16/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö empaattisesti lahjakkaan ihmisen ominaisuuksiin kuulu kyky ymmärtää ihmisten erilaisuutta tuomitsematta? Onko ihminen henkisesti herännyt vai pelkästään ylimielinen, jos pitää itseään liian hyvänä olemaan muiden ihmisten seurassa?

Ei tässä ole siitä kyse, että olisi liian hyvä olemaan muiden ihmisten seurassa. Empaattinen ja älykäs ihminen turhautuu ja kuormittuu typeristä kommenteista ja turhasta ilkeilystä ja jankkaamisesta. Ei vaan jaksa sellaista turhaa draamaa, vaan käyttää aikansa mieluummin muuhun/samanlaisten ihmisten seurassa. 

Vierailija
17/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

halveeraaminen on joillekkin pyrkimys.

Vierailija
18/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään sen suurempaa älykkyyttä kyllä tarvita, että turhautuu tämän päivän "keskustelukulttuurista", ihan tavallinen tolkun ihminen riittää siihen.

Toki onhan se itselle imartelevampaa ilmoittaa syyksi ylivertainen älykkyys kuin vain todeta olevansa normaali.

Vierailija
19/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Undrar hur många svar man har fått som inte innehåller personliga påhopp, direkta lögner, förtal av folkgrupp och ilska? I procent räknat blir talet ensiffrigt. Tummarna upp och ner tyder på att det inte är majoritetens inställning, men nog deras som hörs.

Är det ovan beskrivna fenomenet allmänt utspritt i Finland eller är det begränsat hit och till kvällstidningarnas kommentarer?

Vierailija
20/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen normaali!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän