Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian älykäs keskustelemaan tällä palstalla

Vierailija
24.07.2023 |

Tämä ei ole provo, vaan olen ihan aidosti tätä mieltä.

Täällä on paljon mielenkiintoisia aiheita, mutta typerät kommetoijat yleensä pilaavat nuo ketjut. Tässä esimerkkejä typerän keskustelijan tavoista:
- otetaan henkilökohtaisesti, loukkaannutaan vaikka keskustelu olisi yleisellä tasolla
- ei osata asettua toisen asemaan, pohtimaan asiaa eri kantilta
- yleistetään oma kokemus koskemaan kaikkia
- ei pystytä erottamaan kriittistä keskustelua ja kateutta/r asismia
- ei keskitytä aiheeseen, vaan höpistään juttuja jotka ei mitenkään liity keskusteluun
- puretaan omaa pahaa oloa ilkeilyllä ja tylyillä kommenteilla
- jne jne

Olisipa jossain mahdollista keskustella sivistyneesti ja älykkäästi ilman noita em. typeryksiä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, siksi en täällä usein jaksakkaan olla. Mua alkaa särkee päätä täällä aina kun oon hetken, nimenomaan ton takia koska mä olen äimistynyt kuinka tyhmiä kaikki ovat. Onneksi tää palsta ei kerro koko totuutta tästä yhteiskunnasta. 

Mutta kyllä pitkälle saa käsityksen suomalaisista ei sitä kannata kaunistellakaan...

Ja Suomi ei todellakaan ole maailman onnellisin maa vaikka hallinnon ja valtamedian propagandakoneisto tuota mantraa toisti vuodet 2020--2023... ja esimerkkinä siitä miten suomalaiset saa saalistamaan toisiaan oli korona kun koronarokottamattomia jahdattiin kuin eläimiä ja touhu oli täsmälleen samanlaista kuin mitä toisen maailmansodan Saksan propagandakoneisto sai aikaan... ihan vastaava saatiin aikaan Suomessa 2021-2022...

Pidempään jo henkistä ja moraalista murentamista tehty. Ennen koronaa olin itsekin paljon toiveikkaampi ja jotenkin huoleton. Onhan tässä melkoisia rimanalituksia saanut todistaa etenkin usko median arvovaltaan murskaantunut.

Onneksi tietää että ihmiset eivät ole ihan niin heppoista tekoa kuitenkaan. Havahtumista tapahtuu. Jokaisella on lopulta valtaa päättää mihin haluaa ihan itse uskoa. Ja mitä pystyy.

Vierailija
22/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu loppuu asti lukee ! Sovit erinomasesti juuri tälle palstalle👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut aivan saman. Hyviä keskusteluja katoaa esim. juuri korona aiheet kun sinne tullaan kommentoimaan aivan puutaheinää ja ylläpito poistaa keskustelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi