Mitäs nimeä käytätte " sen" harrastamisesta?
Ois kiva kuulla ja paikka missä näin sanotaan =)
Minä aloitan nassuttelu, touhuaminen
Lahti
Kommentit (23)
t. panija
ps. meillä kiksautetaan toisen selkää (siis niksautetaan nikamia), toinen pyytää siis " kiksauta minua"
kerrankin mun kysymys sai heti yli 10 vastausta!
Vielä ei ole tullut mulle yhtään outoa sanaa, niitä odotellessa
t AP
Mikkelissä opiskeluaikana, ja must se on aivan IHANA!!!
Käytän sitä mielellään edesmenneen kaverini muistolle vaikka... =( hänen suustaan sen kuulin.
rakastellaan, sekstaillaan, nussitaan
Nussi mua, rakastellaanko, panettaa....
Rakkaalla lapsella on monta nimeä ;)
Eli siis puhutaan tyyliin et tekis vähän mieli harrastaa jotain...
Etelä-Suomi
ja toinen, jota voi käyttää ilmaisemaan pientä panetusta vaikka seurassakin, on toteamus " Mulla on hirvee nuha" josta mies tietää, mitä kotona odottaa - yskä lähtee yskimällä, nuha lähtee nus........ ;)
Jos on oikein ekstaattinen olo, niin " mies nai mua kovaa" . Sitten kun olo on lässynlässynlää, niin " rakastelee nätisti" .
...hoksaavat kaikennäköistä ja minusta aikuisten seksikäyttäytyminen ei kuulu lapsille ollenkaan. Kaikenlaisia vinkkailuita sitä sitten on tullut harrastettuakin...mies oli jättänyt yhtenä aamuna vinkiksi jääkaappiin HK:n bleu-pakkauksen pystyyn ja asetellut makkaroiden väliin maksamakkarapötkön...kerran oli kurkun päältä rullattu muovi siten, että se muistutti kondomia yms. näitähän meillä riittää.
nostan niin pääsen illalla lukemaan taas lisää =) =)
Kiitos
t ap
rakastellaan, harrastetaan seksiä, sekstaillaan, pupuillaan, harrastetaan villiä vaakamamboa, leikitään lihanpiilotusleikkiä..
oliskohan muuta.. tai sit kysyn vaan että " tuuksä päälle" tai että " pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan" :)
E-P
Täällä kuksutellaan, puksutellaan, lemmitään, muhitaan peiton alla.
Riippuen lähinnä fiiliksestä. Salakielellä puhumme jälkiruuasta ;) /Itä-Suomi
Espoo