Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihastuu ennen kaikkea hyvään seksiin. Kun isokyrpänen tyyppi kirnuaa, niin naiset on ihan myytyjä. Olen niin monta kertaa tämän huomannut, että paljon enemmän itkevät noiden perään kuin keskinkertaisempaa seksiä tarjoavien luonteeltaan parempien perään.
Oletko itsekin kirnunnut niiden miesten kanssa vai mistä tiedät millaisia he on sängyssä? Miksi tarjoat keskinkertaista seksiä? Tarjoa hyvää.
Semmoinen ekaluokan opettajan hymy.
No jos naisella on oikein erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat tai edes todella leveä takamus, niin siinä on ainakin kaksi ihastumisen syytä! Ja puhdas iho ilman tatuointeja taitaa olla nykyään myös ihastuttava harvinaisuus. Sanotaan lisäksi vielä fiksu, kiltti, mukava ja vähän höpsö, niin ainakin itse ihastuin jo tähän kirjoittamaani tekstiin!
Vierailija kirjoitti:
Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.
Ja kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön (Michael Douglas jätti vaimonsa, jotta saisi olla Catherine Zeta Jonesin kanssa, joka on bipolaari)
Naisen ajattelussa on oltava vakuuttavaa esoteerisuutta, joka ei ole kokonaan muilta omittua. Ei ulkonainen kyvykkyyskään silti haitanne.
"Olen raskaana"
Vähemmästäkin jättää sydän pari lyöntiä väliin...
Keskikokoisiin naisiin ei taideta ihastua?
Vierailija kirjoitti:
Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.
Tämä on suomeksi räväkkä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihastutaan. Keskikokoinen ei ole 165 cm / 95 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten vika ei ole koossani vaan että en ole helposti lähestyttävä nainen. Pienessä sievässä varmaankin, kun saan miestä 25-vuotiastakin. Nuorempaa en edes halua.
Nainen yli nelikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten vika ei ole koossani vaan että en ole helposti lähestyttävä nainen. Pienessä sievässä varmaankin, kun saan miestä 25-vuotiastakin. Nuorempaa en edes halua.
Nainen yli nelikymppinen
No eihän sinulla sitten mitään ongelmia ole, jos tuon ikäiset miehetkin ovat perääsi?
Pieni pervous on vastustamatonta.
Perusnätti, ei lihava.
Siinäpä se.
Sitten jos haluaa suhteeseen, niin naisen pitää olla helppoa seuraa. Tämä tarkoittaa perustason seurallisuutta, osataan keskustella. Tuppisuuta eikä huonoa asennetta ei jaksa kukaan katsoa.
Työpaikkasi voi ainoastaan laskea pisteitä. Boss babe uraohjus tiputtaa viehättävyyttä välittömästi vähintään kahdella pisteellä. Miehiä ei kiinnosta tippaakaan tulotasosi, autosi, kämppäsi, asuntolainasi, opintosi eikä uratavoitteesi.
Jostain syystä naiset nykyään ajattelevat että kriteerit jotka miehissä vetoavat heihin ovat asioita joita miehet etsivät naisessa. Asia on päinvastoin, heteromies ei halua parisuhteeseen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Epävakaaseen. Näin ainakin tuttavapiirissä tapahtuu jatkuvasti.
Liittyykö tähän jokin "kyllä minä (jääräpäisenä miehenä) tuon naisen vielä kesytän/parannan/rakastan ehjäksi/korjaan/jne."?
Vierailija kirjoitti:
Perusnätti, ei lihava.
Siinäpä se.
Sitten jos haluaa suhteeseen, niin naisen pitää olla helppoa seuraa. Tämä tarkoittaa perustason seurallisuutta, osataan keskustella. Tuppisuuta eikä huonoa asennetta ei jaksa kukaan katsoa.
Työpaikkasi voi ainoastaan laskea pisteitä. Boss babe uraohjus tiputtaa viehättävyyttä välittömästi vähintään kahdella pisteellä. Miehiä ei kiinnosta tippaakaan tulotasosi, autosi, kämppäsi, asuntolainasi, opintosi eikä uratavoitteesi.
Jostain syystä naiset nykyään ajattelevat että kriteerit jotka miehissä vetoavat heihin ovat asioita joita miehet etsivät naisessa. Asia on päinvastoin, heteromies ei halua parisuhteeseen miehen kanssa.
Miehiä ei kiinnosta pätkääkään naisen tulotaso joten siksi miehet mielellään tarjoavat ensitreffeistä lähtien kaiken. Maksavat mielellään elämisen kustannukset naisen kanssa. Eivät missään nimessä halua naisen maksavan puolta kaikesta yhteisestä. Vääjäämättömän eron jälkeen maksavat mukisematta elarit yhteisten lasten hyväksi.
Jep. Kuulostaa juurikin suomalaiselta heteromieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.
Pikemminkin fiksuus koetaan ärsyttävänä ja pelottavana piirteenä.
Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a
Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.
Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä. Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.
Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.
Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.
Jatkuu. Tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat kokonaan emäntiensä vietävissä. Nainen saattaa käyttäytyä todella loukkaavasti heitä kohtaan ja suorastaan t e r r o r i s o i d a heitä. Manipuloida, alistaa ja muokata, eikä antaa mitään ihmisarvoa. Oikea ja ainoa tapa olisi viimeinkin lyödä nyrkki pöytään. Ja sanoa, että häivyn, jos et osaa käyttäytyä. Jos emäntä ei usko, niin häipyä. Itse ainakin tekisin niin.
Ihmettelin tätä hyvälle ystävälleni. Hän sanoi, että naiset ovat kietoneet nämä miehet pikkusormensa ympärille ja saavat ne tekemään mitä vain.
Ihmettelin sitä todella. Olen aina ollut täysin out tuollaisista naisten tempuista. Halveksin syvästi tuollaista käytöstä.
Jos naisella on jätkämäinen luonne, hän on ja tulee aina olemaan täysin out kaikesta ihmisten ja varsinkin naisten tempuista. Liian käsittämätöntä ja vaikeaa. Toivoin aina, että olisin syntynyt mieheksi,. vaikken olekaan lesbo. Sitten en osaa erottaa homomiehiä, joten en saanut kenestäkään miehestä ystävää. Sääli, koska miehillä on usein hyvä huumorintaju, he osaavat hullutella ja ottaa rennosti. Ja osaavat keskustella muustakin kuin itsestään.
Uskokaa jo, että pelkkä ulkonäkö on se, miksi naisten perässä juostaan ja sillä siisti.
Et ole ymmärtänyt, että miehet eivät halua naisesta maskuliinisia ominaisuuksia ja hyvää jätkää, vaan suurin osa etsii naisesta naisellisuutta. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääsääntöisesti näin. On aivan turha korostaa miten reteä jätkä on siinä mielessä, että sen odottaa olevan etu miesten kanssa.
Toinen juttu mitä et ole miehissä käsittänyt on se, että miehet haluavat tuntea itsensä kyvykkäiksi ja taitaviksi naisten seurassa. Nainen, joka ei anna miehen auttaa itseään on hölmö. Itsenäisyyden korostaminen on hölmöä, jos haluaa miehen, koska miehet haluavat olla avuksi.
Mutta tietysti poikkeuksiakin on. Kuitenkin on hyvä tajuta oman ajattelun rajoitteet. Jos et itse hyväksy sukupuolten eroja, niin homo- ja lesboyhteisö on kyllä helposti löydettävissä ja sieltä saa ystäviä. Minulla itselläni on vankka tausta homomiesten ystävänä, olen itse heteronainen. Biletin lähes aina heidän kanssaan nuorempana, niin sai tanssia rauhassa ja pitää hauskaa.
Koeta ymmärtää miehiä heidän omilla ehdoillaan eikä niiden silmälasien läpi, jotka kertovat omista traumoistasi.
Varmaankin sellaiseen, joka ei ole v...mainen ja sellainen tuuliviiri persoona. Eikä myöskään sellainen, jolle kelpaa vain ne pitkät ja komeat miehet. Eikä NIRSO muutenkaan joka asian suhteen! Ja saa nainenkin tehdä aloitteen. Aika harva nainen on tuollainen, joten yksin joutuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se magneetti on arvostus ja kunnioitus. Nuo asiat mitä harva nainen suostuu miehelle antamaan
Miksi tätä on alapeukutettu. Koska tuo on aivan totta. Jos miestä ei kunnioita ja arvosta, niin onko edes järkeä hakeutua parisuhteeseen?
On minulla ulkonäkökin edullinen, mutta kuten joku toinenkin tuossa edellä totesi, niin uskoisin, että se näkyy, että minä pidän miehistä. Todella pidän, he ovat hauskoja, reiluja, fiksuja suurin osa. Se varmasti näkyy uloskin päin ja selittää sitä, miksi myös useimmat miehet pitävät minusta.
Olet ylianalyyttinen. Itse ainakin haen ihan vain hauskaa seuraa. Mies joka saa minut nauramaan enemmän, saa minut.