Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Mitä nyt olen suosittuja kavereita seurannut, niin nättejä ovat ja sillä jo saavat huomiota, mutta lisäksi heillä on taito katsoa ja keskittyä ihmisiin. Jokainen mies ajattelee olevansa erityinen kun on vuorovaikutuksessa naisen kanssa.
Monet naiset saattavat vältellä miesten kanssa keskustelua tai jopa silmiin katsomista, jotta eivät saisi seuraansa epätoivottuja ahdistelijoita. Sellainen harkittu takakireä ignooraaminen saattaa jäädä tiedostamatta päälle? Sitten kun mies tapaa naisen joka kohtaa miehen rennosti ja huomoioiden, niin kohtaaminen erottuu muista.
Olenkin ajatellut nyt testata metodia ja pokailla yhtä asiakaspalvelijaa ihan sillä että katson kunnolla silmiin ja hymyilen iloisesti kun kohdataan. Viimeksi sain hänet ilmeisesti ujostumaan, kun hän sanoi heipat vähän hölmö ilahtunut ilme kasvoillaan ja heilautti kättään samalla. Asiakkaille sanotaan yleensä moikat reippaasti ja asiallisesti ilman heiluttelua, joten luulen olevani oikeilla jäljillä, kokeiluni jatkuu!
Sitä ominaisuutta ei näe kuin itse ihastuja.
Se on siinä kokonaiskuvassa.
Ainaskin näin itselläni.
M30
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt olen suosittuja kavereita seurannut, niin nättejä ovat ja sillä jo saavat huomiota, mutta lisäksi heillä on taito katsoa ja keskittyä ihmisiin. Jokainen mies ajattelee olevansa erityinen kun on vuorovaikutuksessa naisen kanssa.
Monet naiset saattavat vältellä miesten kanssa keskustelua tai jopa silmiin katsomista, jotta eivät saisi seuraansa epätoivottuja ahdistelijoita. Sellainen harkittu takakireä ignooraaminen saattaa jäädä tiedostamatta päälle? Sitten kun mies tapaa naisen joka kohtaa miehen rennosti ja huomoioiden, niin kohtaaminen erottuu muista.
Olenkin ajatellut nyt testata metodia ja pokailla yhtä asiakaspalvelijaa ihan sillä että katson kunnolla silmiin ja hymyilen iloisesti kun kohdataan. Viimeksi sain hänet ilmeisesti ujostumaan, kun hän sanoi heipat vähän hölmö ilahtunut ilme kasvoillaan ja heilautti kättään samalla. Asiakkaille sanotaan yleensä moikat reippaasti ja asiallisesti ilman heiluttelua, joten luulen olevani oikeilla jäljillä, kokeiluni jatkuu!
Tuossa on perää, että oikeastaan pelkkä kauneus ei riitä, eikä se, että saa toisen tuntemaan itsensä erityiseksi - molemmat tarvitaan. Miehelle itsensä erityiseksi tunteminen naisen kautta on se juttu, koska se on aika harvinaista. Ja uskoisin, että syy miksi myös naiset yleensä pitävät minusta johtuu samasta asiasta.
Jokainen meistä tahtoo tulla arvostetuksi ja nähdyksi. Kun siihen lisätään miellyttävä ulkonäkö, niin saadaan suositun ihmisen prototyyppi. Olen siis ajatellut, että se, että miehet ovat rakastuneet minuun herkästi ja palavasti johtuu tavallaan siitä, että heillä on vajausta arvostuksesta ja nähdyksi tulemisesta. Vaikka tuohon ei ole mitään romanttista omalta puoleltani sisältynyt (olen luonnostani kiinnostunut muista) enkä ole aikuisiässä ollut edes sinkkuna koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.
Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.
Olet varmaan geenikaunis ja kenties sinulla on sentään yksi vakio elämässäsi: treenaat persettä salilla säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin oman katseen vangitsee tällaiset ominaisuudet naisessa:
- tiimalasivartalo: lantio leveämpi kuin vyötärö
- kauniit kasvot
- pitkät hiukset
M40
Vyötäröä leveämpi lantio ei automaattisesti tarkoita tiimalasia, vaan kyse voi olla päärynästä tai vaikka ylösalaisin käännetystä kolmiosta.
Joka ikisellä normaalipanoisella miehelläkin lantio on leveämpi kuin vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Empaattiseen ja feminiiniseen. Mitä enemmän naisessa on mieheyttä, eli maskuliinisuutta, sitä enemmän miehet kiertää kaukaa.
Naisilla jännästi ei menekään ihan samalla tavalla. En ole mitenkään miehekäs mies paitsi kasvoistani. Aika vahvat piirteet ja se leuka. Mutta olen vain 173 cm ja minulla on kapeat hartiat ja leveähkö lantio. Olen töissä naisten alalla ja aika pehmeä luonteeltani. Silti ei ole koskaan ollut mitään ongelmia löytää tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.
Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.
Olet varmaan geenikaunis ja kenties sinulla on sentään yksi vakio elämässäsi: treenaat persettä salilla säännöllisesti.
En tiedä, mutta itse asiassa salilla pörrääminen, fitness yms on ehkä ainoa asia, josta en ole vielä löytänyt innostusta. Ainoa vakio elämässä on perhe ja sukulaiset, kaikki muu voi vaihtua lennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin vaikeasti traumatisoitunut sinusta ettei kykene lähtemään. Teillä on traumasuhde ei parisuhde. Hän saa palkinnon suhteesta hormonaalisena epätasapainona joka sisältää samaa vaihtelua mitä saa huumeistä. Nopeasti ylös ja nopeasti alas. Aivot addiktoituu tähän todella nopeasti ja alkaa vaatia lisää toimiakseen normaalisti.
Huutista nyt oli hyvä vastaus. Tuo nainen on miehille kuin yksikätinen rosvo tai loot boxien ostelu peleissä. Ikinä ei tiedä, mitä saa seuraavaksi ja sen takia pysyy koukussa ja menettää rahansa ja terveytensä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen pitäisi valita kahden naisen väliltä, toinen on kaunis ja mukava mutta jo hieman vanhempi (35+) ja toinen on kaunis ja ilkeä 20v, niin heittämällä miehet valitsisivat sen 20-vuotiaan. Miesten tuo "huokuu seksuaalisuutta" tarkoittaa nuoruutta. Poikkeuksia miehissä toki on, mutta ylivoimaisesti suurin osa on täysin munansa vietävissä.
Seksiin tietenkin tuo 20v, mutta parisuhteeseen 35+.
M42
Vierailija kirjoitti:
- kauniit kasvot
- pitkät hiukset
M40
Onko sulla pituutta 190 leveät hartiat kapea lantio ja iso? Naisen pitää saada vastinetta.
Pieneen, siroon ja kikattavaiseen.
Eli mun täydelliseen vastakohtaan. Ei ole menekkiä 😁
Totinen täti 174/96
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen pitäisi valita kahden naisen väliltä, toinen on kaunis ja mukava mutta jo hieman vanhempi (35+) ja toinen on kaunis ja ilkeä 20v, niin heittämällä miehet valitsisivat sen 20-vuotiaan. Miesten tuo "huokuu seksuaalisuutta" tarkoittaa nuoruutta. Poikkeuksia miehissä toki on, mutta ylivoimaisesti suurin osa on täysin munansa vietävissä.
M42
Otsikko kuului: Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Jotenkin helluyttävää, kun palstaulit selittävät tohkeissaan, millaiseen naiseen HÄN itse ihastuu. Niin kuin täällä muiden mammojen kanssa hengailevilla palstaulimammoilla olisi mitään mahdollisuutta saada elävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kauniit kasvot
- pitkät hiukset
M40
Onko sulla pituutta 190 leveät hartiat kapea lantio ja iso? Naisen pitää saada vastinetta.
Tarkoitatko nyt kokonaisuudessaan tällaista miestä? :
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkesti piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
En ole tuota kalun pituutta koskaan sisällyttänyt tähän, koska sillä ei ole suoranaista vaikutusta miehen naismenestykseen. Toki siinä mielessä on, että isompi penis helpottaa pitämään suhteen pidempään kasassa, mutta pienemmälläkin voi saada naisen yhdeksi illaksi sänkyyn. Sovitaan, että tuo penis on "piilevä kohta yhdeksän".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Otsikko kuului: Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Jotenkin helluyttävää, kun palstaulit selittävät tohkeissaan, millaiseen naiseen HÄN itse ihastuu. Niin kuin täällä muiden mammojen kanssa hengailevilla palstaulimammoilla olisi mitään mahdollisuutta saada elävä nainen.
No täällä toinen mies ja ihan asiaa tuo toinen mies puhuu. Joskin myös +35-vuotias nainen kelpaa minulle seksiin, jos on riittävän kaunis.
Kiharat pitkät hiukset on joku magneetti,moni mies on hulluna niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko borderline? Sellaisilla naisilla ei ole estoja seksuaalisuudessa ja he säteilevät seksuaalisuutta. Se kiehtoo miehiä.
Ei päde kaikkiin t. aseksuaali-BPD.
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti bipo, ADHD tai molemmat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keittiössä ja sängyssä.
Aktiivisuus makkarissa riittää myös pitkälle. Monelle naiselle kerran viikossa on riittävä määrä, mutta itselle se ei riitä. Näin toisella kierroksella halujen yhteensopivuus onkin tärkein asia uutta kumppania etsiessä, enkä sen suhteen tule tekemään kompromissia. Ennemmin olen yksin.
Mahdotonta sanoa muiden puolesta. Täysin makuasioita. Ei kukaan nainen ole sellainen
että lähes jokainen mies ihastuu. Jotkut mutta ei lähes jokainen.
Kuinka pitkä suhde teillä oli. Kiinnostaa kauanko joku katselee miestä, jonka tietää haikailevan toista. Itsehän olisin päättänyt suhteen heti kun tuo olisi tullut ilmi.