Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
761/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuun ainakin tekee aina vaikutuksen tiukkaperäinen nöpö pitkällä tissillä 15 denierin sukkahousuissa.

Vierailija
762/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aasialaisten ulkonäkö aiheuttaa ihastusta miehissä. Minun kaveri Hongkongista jessus että äijät pyörivät hänen kimpussaan. Oli kihlajaisia ,eroja, häitä ja taas ero .Nainen täys narsisisti mutta ei se miehiä häirinnyt.Joka päivä salilla pari tuntia joogaamassa.  Tyhmä kuin saapas. Itse katsoin sivusta teatteria ja ihmettelin.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen ja reipas, mutta ei hysteerinen.

Näinhän se. Oikeastaan ihan sama mitä nainen puhuu, kunhan kikattaa ja on reipas. 

Olisipa kiva tavata joskus mies, joka arvostaisi pohdiskelevaa naista, rauhallista naista, järkevää naista. 

Hän saattaa istua seinänvierustalla ja vilkuilla sinua kun et huomaa. Hänkään ei välitä turhanpäiväisestä small talkista. Se on liitutaulun narinaa mielenkiintoisempien aiheiden keskellä. Toisen osapuolen olisi kuitenkin ylitettävä kynnys rauhasta ja rationalisuudesta kohti kaaosta, hormoneja, sykettä. Vaihtoehtoisesti voi kirjata ajatukset vihkoon ja lähteä kotiin silittämään kissaa.

Vierailija
764/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, hymyileväinen, avoin, eläväinen, mutkaton olemus. Eli kun nainen käyttäytyy miehen kanssa samoin kuin parhaan tyttökaverinsa kanssa. Valitettavasti. Jos on joku kiinnostava mies, niin olen hänen kanssaan kaikkea muuta kuin eläväinen ja mutkaton, mutta kun joku mies on hauskaa seuraa ihan vain kaverina, niin he rakastuvat päätä pahkaa.

Vierailija
765/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä miesmagneettinaisista paras esimerkki lienee missistä kansanedustajaksi ja sitä peräti ministeriksi päässyt neitokainen. Eduskunnan miehet kilpailivat jonossa hänen suosiostaan ja eikös Salekin saanut häneltä pesää.

Tässä tapauksessa kilpailuissa todistettu kauneus toimi houkuttimena, mutta jotain muutakin tässä tapauksessa oli, niin voimakkaasti nämä eduskunnan alfaurokset hänen perässään juoksivat. Tässä olisi kyllä ihan tutkimuksen paikka.

Olivat ihan kihloissa asti.

Tanja Karpela kulki kivikkoisen tien missistä ministeriksi – kymmenen vuotta sitten hän teki päätöksen, joka muutti elämän suunnan täysin - Viihde - Ilta-Sanomat

Anteeksi mutta ei tuossa naisessa ole mitään erikoisen kaunista .Itse olen paremman näköinen!

Vierailija
766/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin, luonteva käytös. Ulkonäkö saa olla millainen tahansa...sellainen kiva beba plussaa.

Vierailija
767/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastun naisissa aina ensimmäisenä ulkonäköön, täsmällisemmin sanottuna hyvään vartaloon.

Tutustumisen myötä sitten se mun ihastuminen joko syventyy tai loppuu, riippuen siitä miten meidän luonteet ja huumori osuu yksiin.

Mutta siis ensimmäinen ja tärkein steppi on aina se että herättääkö naisen vartalo seksuaalisen kiinnostukseni vai ei. Jos ei herätä, niin naisella voi olla vaikka maailman paras luonne, mutta en tule siitä huolimatta koskaan hänestä kiinnostumaan.

Vierailija
768/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmaan.

Vierailija
769/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaisten naisten pitäisi ottaa mallia aasialaisista naisista. Iloisia ja hoikkia.

Vierailija
770/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aasialaisten ulkonäkö aiheuttaa ihastusta miehissä. Minun kaveri Hongkongista jessus että äijät pyörivät hänen kimpussaan. Oli kihlajaisia ,eroja, häitä ja taas ero .Nainen täys narsisisti mutta ei se miehiä häirinnyt.Joka päivä salilla pari tuntia joogaamassa.  Tyhmä kuin saapas. Itse katsoin sivusta teatteria ja ihmettelin.. 

Olit siis kateellinen kun et uskaltanut olla hänenlaisensa. Saahan nainen pyöritellä miehiä siinä missä itsevarma mies naisia. Se on vaan elämää. Kannattaa elää sitä.

Vierailija
771/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja miestä kohtaan välinpitämätön

Vierailija
772/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen, hymyileväinen, avoin, eläväinen, mutkaton olemus. Eli kun nainen käyttäytyy miehen kanssa samoin kuin parhaan tyttökaverinsa kanssa. Valitettavasti. Jos on joku kiinnostava mies, niin olen hänen kanssaan kaikkea muuta kuin eläväinen ja mutkaton, mutta kun joku mies on hauskaa seuraa ihan vain kaverina, niin he rakastuvat päätä pahkaa.

Voin allekirjoittaa tämän omalta osaltani. Vielä kun on kauniit kasvot, pitkät hiukset ja liiankin muodokas vartalo niin kyllä olisi ottajia. Mutta mitä väliä on kiinnostuneiden määrällä kun yhteen sitä on kuitenkin rakastunut ja sitoutunut. Turha miettiä, kuinka montaa viehättää. Pääasia on että löytää sen yhden ihanan.

Vierailija
773/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen ja reipas, mutta ei hysteerinen.

Näinhän se. Oikeastaan ihan sama mitä nainen puhuu, kunhan kikattaa ja on reipas. 

Olisipa kiva tavata joskus mies, joka arvostaisi pohdiskelevaa naista, rauhallista naista, järkevää naista. 

No kun ne yhteiset huippukokemukset ovat keino luoda yhteys. Ei sen tarvitse olla kallista eikä yllättävää, mutta yhteinen hulluttelu ja nauru on se, joka rakastuttaa. Pieni hulluttelu hullaannuttaa, itsensä pienentäminen ja itsellään vitsailu on osa soidinmenoja. Jos et löydä itsestäsi sitä osaa, joka on valmis nolaamaan itseään yhteisten naurujen vuoksi, niin et ole valmis niin syvään suhteeseen mitä toivot. Ylpeys syö rakkauden. Sudetkin alistuvat toisilleen ennen kuin muodostavat elämänmittaisen suhteen.

Vierailija
774/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa yleisin kiintymyssuhdetyyppi on välttelevä kiintymys, joka on yksinkertaistetusti sanoen sitoutumiskammoa. Tällaiset ihmiset ihastuvat saavuttamattomuuteen. Epäilen siis, että suurinta osaa miehistä kiinnostaa eniten nainen, jolta ei saa vastakaikua tai joka on jotenkin epävakaa kiinnostuksessaan.

Itse olen kaunis, normaalipainoinen, korkeasti koulutettu, urheilullinen jne. Olen huomannut, että miesten kiinnostus loppuu useimmiten siihen, kun osoitan kiinnostuneeni heistä.

Oot osittain oikeassa. Välttelevät kun ovat itse niitä saavuttamattomia, ja vetävät yleensä suhteeseen helpoiten ristiriitaisesti kiintyneitä. Nämä ovat turvattoman kolikon kaksi puolta ja toistensa vastapareja. Ristiriitaisesti kiintyneillä on myös sitoutumiskammoa pinnan alla, mutta ovat intensiivisiä eli juurikin epävakaita kiinnostuksessa niin kuin kuvailit. Kaksi välttelevää harvoin toimii tai edes päätyy yhteen, koska he välttelevät toisiaan. Ristiriitainen myös vetää vältteleviä puoleensa kuin magneetti, koska sellainen uppoaa hänen traumaansa, mutta kokee toisen ristiriitaisen eli itsensä kaltaisen helposti ahdistavana tai liian tarvitsevana. Välttelevä vaikuttaa kylmänviileältä ja ristiriitainen helpommin sekopäältä, vaikka molemmilla on se sama epävarmuus ja pelko.

Voihan se olla, että kiinnostus sinua kohtaan ei loppunut vain siksi että osoitit olevasi kiinnostunut, vaan siksi että olit ns. liian turvallinen ja luovutit torjutuksi tulemiseen niin kuin itsevarma ihminen tekee. Jos olisit lähtenyt mukaan leikkiin joko esittämällä vaikeaa ja etäistä takaisin, tai päinvastoin ilmaisemalla tunteita vain entistä avoimemmin niin kauan että toinen murtuu, välttelevän ego olisi saanut pönkitystä ja hän olisi jäänyt koukkuun siihen. Mutta parempi etsiä niitä turvallisesti kiintyneitä ja yrittää tulla sellaiseksi myös itse

On myös sellainen vaihtoehto, että odottaa toisen ilmaisevan vastavuoroista kiinnostusta.

Aika usein olen täältä lukenut analyyseja siitä, että kumppani on välttelevästi kiintynyt tai muuten turvattomalla tavalla kiintynyt, mutta kyse ei välttämättä ollenkaan ole siitä, vaan ainoastaan vastavuoroisen kiinnostuksen puuttumisesta. 

Kiintymyssuhdeteoriaa voi siis käyttää myös eräänlaisena puolustusmekanismina eli selitysmallina torjumiselle. Suurin osa sitoutumiskammoisista kuitenkin on vain ihmisiä, jotka eivät ole ihastuneet ja torjuvat sen vuoksi.

Pidän vähän ongelmallisena sitä, että aivan tuntemattomia ihmisiä aletaan psykologisoida tuohon tapaan, koska se ei mitenkään auta saamaan kiinni siitä, mikä omassa pariutumisessa on sellaista, ettei suhteiden muodostus onnistu halusta huolimatta.

Tuo on ihan täysin totta. Eli ei ehkä kannata etsiä kiintymyssuhteista syitä silloin, kun mitään suhdetta ei ole edes syntynyt. Mutta yleensä silloin KUN välttelevä ihastuu ja aloittaa suhteen, hän päätyy yhteen TODENNÄKÖISIMMIN sen vastaparinsa eli vastakkaisella tapaa turvattoman kanssa. Näiden kahden suhteesta muodostuu usein hyvin toksinen, koska siinä toinen ei ikinä päästä tarpeeksi lähelle ja vetäytyy. Toinen tuntee itsensä hylätyksi uudestaan ja uudestaan.

Itse olin välttelevän kanssa vuosia ja tuntui yhdessä asuessakin välillä siltä, etten saa mitään vastakaikua. Vedän muutenkin puoleeni vältteleviä, mutta uskon että on samaan aikaan mahdollista, että osa heistä ei vain ollut tarpeeksi kiinnostuneita. Mutta tuo on täysin totta, että välttelevää kiintymystyyliä ei pidä sekoittaa siihen, että toinen välttelee sinua koska ei ole kiinnostunut. Välttelevästi kiintynyt vetää ihastustaan välillä lähelle ja hän näyttää pilkahduksia siltä herkästä puolestaan joka haluaisi kyllä sitoutua jos vaan uskaltaisi ja osaisi, mutta ei kykene pitämään aitoa intiimiyttä yllä kovin pitkään. Muuten vain ei-tarpeeksi-kiinnostavia vaihtoehtoja välttelevä ei esitä ihastunutta kuin korkeintaan seksiä saadakseen, mutta silloin on kyse ihan eri asiasta.

Olen se, joka torjutaan kun osoitan kiinnostusta. Hyviä pointteja. Kerroin tuossa vähän ylimalkaisesti tilanteestani, mutta vedän puoleeni/etsin alitajuisesti nimenomaan välttelevästi kiintyneitä. He siis osoittavat kyllä kiinnostusta minuun aluksi, mutta kun itse kiinnyn heihin, alkaa etäisyyden ja läheisyyden vuorottelu. Ikävä kyllä minulla ei aiemmin ole ollut tarpeeksi järkeä lopettaa juttua siihen vaan olen yliymmärtänyt toista ja keksinyt syitä huonolle käytöksellä. Ainakin yhden näistä "elämän rakkaus" on nainen, joka ei ollut vapaa eikä kiinnostunut miehestä.

Vierailija
775/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin allekirjoittaa tämän omalta osaltani. Vielä kun on kauniit kasvot, pitkät hiukset ja liiankin muodokas vartalo niin kyllä olisi ottajia. Mutta mitä väliä on kiinnostuneiden määrällä kun yhteen sitä on kuitenkin rakastunut ja sitoutunut. Turha miettiä, kuinka montaa viehättää. Pääasia on että löytää sen yhden ihanan.

No huh huh, voin vaan kuvitella miten paljon sä keräät kiinnostuneita katseita miehiltä. Kuulostat täydelliseltä.

Vierailija
776/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi vain hymyillä jatkuvasti ja olla koko ajan positiivinen. Suomalainen mies taas yleensä on juro ja sisäänpäin kääntynyt. Viihdyttäjääkö miehet itselleen haluavat? 

Vierailija
777/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaista, kauniiseen naiseen. Valitettavasti. Voit olla vaikka kuinka hieno luonne joka on matkustellut, uskaltanut, luovat, älykäs, lukenut, hauska, omaperäinen, oivaltava, empaattinen, hyvä ihminen. Mutta jos naama on kuin petolinnun P niin monet romantiikan ovet näyttää olevan suljettuja elämässä. Olet kuin ilmaa.

Siinä missä joku ihan tavallinen, pikkusen tylsä, mutta perusmukava kaunis nainen on palvottu jumalatar.

Vierailija
778/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaista, kauniiseen naiseen. Valitettavasti. Voit olla vaikka kuinka hieno luonne joka on matkustellut, uskaltanut, luovat, älykäs, lukenut, hauska, omaperäinen, oivaltava, empaattinen, hyvä ihminen. Mutta jos naama on kuin petolinnun P niin monet romantiikan ovet näyttää olevan suljettuja elämässä. Olet kuin ilmaa.

Siinä missä joku ihan tavallinen, pikkusen tylsä, mutta perusmukava kaunis nainen on palvottu jumalatar.

Pelkäänpä, että olet pitkälti oikeassa. Ellei sitten tuo nainen ole poikkeuksellisen karismaattinen kuten monet ovat. Tunnen tällaisia naisia kaksi, molemmat erittäin onnellisesti naimisissa.

Vierailija
779/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäänpä, että olet pitkälti oikeassa. Ellei sitten tuo nainen ole poikkeuksellisen karismaattinen kuten monet ovat. Tunnen tällaisia naisia kaksi, molemmat erittäin onnellisesti naimisissa.

Mutta miksi olettamus, että kaunis nainen = tylsä? vai tunnetteko te ne naiset läpikotaisin? Itse en ole ainakaan tylsä, ja olen aika nätti.

Vierailija
780/1245 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on paljon helpompi vain löytää 5000, kuin 0-2 joukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan