Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Pahintahan on naisen olla: katkera, negatiivinen, sarkastinen, punatukkainen, liian tatuoitu/lävistetty, miesmäinen, huonokäytöksinen, ylipainoinen löllöllä tavalla, laiska, ei mistään innostuva, ei itsestään ja lähimmäisistä huolta pitävä, seksuaalisesti haluton/laiska.
Näin ollen parasta on olla: ystävällinen, sopivasti iloinen ja postiviinen, aktiivinen, kuunteleva, innostuva, hyväkäytöksinen, sopusuhtainen, lähimmäisistä huolta pitävä, seksuaalisesti riittävän aktiivinen ja halukas, luonnollisen kaunis.
Paras nainen ei siis ole pakko olla 22-vuotias malli, vaan minkä tahansa ikäisenä voi olla nainen parhaimmillaan, kunhan edellä mainitut seikat täyttyy.
Iloinen ja reipas, mutta ei hysteerinen.
Kauniit kasvot ovat tärkein ominaisuus millään muulla ei ole väliä
Kaikki ystävälliset naiset ovat kauniita.
Sellaiseen joka antaa kakkosreikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä tapailen miestä joka ihastui muhun tosi nopeasti ja voimakkaasti. Itse tulin vähän hitaammin perässä. Nyt muutaman kk jälkeen miehen tunteet ovat tasaantuneet, mutta haluaa siis edelleen olla mun kanssa. Välillä tuntuu että nosti mut alussa epärealistiselle jalustalle ja nyt on huomannut että olenkin ihan tavallinen nainen. Että ehkä se rauhallisempi ihastumisen tahti ja voimakkuus voisi olla parempikin..
Alussa kertoi ihastuneensa koko pakettiin, sanoi että olen kaunis, seksikäs, mukava ja fiksu. Meillä on tosi vahva keskinäinen kemia, seksi toimii ja sitä on usein, muutenkin viihdytään yhdessä. Kohteliaisuuksia tai mitään hempeilyä olen ensimmäisen 3 kk jälkeen kuitenkin kuullut tosi harvoin.. sitä kaipaisin lisää.
Otit sitten miehen vaan sillä perusteella että kehuu sua. Kaipaat jatkuvaa ihailua, ja siihen moni suhde kaatuu kun toinen olettaa vuodesta toiseen saavansa kehuja siitä kuinka nätti on. Ei kukaan viitsi iänkaiken toisen itsetuntoa pönkittää.
No en ottanut, tapailin eron jälkeen pitämäni tauon jälkeen monia miehiä, tämä oli ainoa johon itsekin ihastuin. En kaipaa jatkuvaa kehumista, kuten sanoin rauhallisempi tahti olisi voinut olla parempi. Nyt ero alkuun on niin suuri. Kyllähän suhteessa olisi suotavaa sanoa toiselle mukavia asioita puolin ja toisin myös ensimmäisten viikkojen jälkeen. Nyt kuulen lähinnä: samoin, niin säkin jne.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä tapailen miestä joka ihastui muhun tosi nopeasti ja voimakkaasti. Itse tulin vähän hitaammin perässä. Nyt muutaman kk jälkeen miehen tunteet ovat tasaantuneet, mutta haluaa siis edelleen olla mun kanssa. Välillä tuntuu että nosti mut alussa epärealistiselle jalustalle ja nyt on huomannut että olenkin ihan tavallinen nainen. Että ehkä se rauhallisempi ihastumisen tahti ja voimakkuus voisi olla parempikin..
Alussa kertoi ihastuneensa koko pakettiin, sanoi että olen kaunis, seksikäs, mukava ja fiksu. Meillä on tosi vahva keskinäinen kemia, seksi toimii ja sitä on usein, muutenkin viihdytään yhdessä. Kohteliaisuuksia tai mitään hempeilyä olen ensimmäisen 3 kk jälkeen kuitenkin kuullut tosi harvoin.. sitä kaipaisin lisää.
Kuulostaa exältäni. Hän halusi jo viikon päästä kanssani kihloihin ja kiikutti luokseni vaatteitaan jne. Tunnusti rakkauttaan jne.
Ajattelin tuolloin, että oho, kuinka nopeaa toimintaa ja että tämä on varmaan sitten se oikea kun tulee niin helpolla kaikki.
Meillä oli kaikki hyvin vuosia ja joka päivä rakkaudentunnustuksia. Läheisyys väheni, mutta sitä oli silti. Olisin halunnut enemmänkin. Läheisyyden Väheneminen ei ollut minusta kiinni.
Lopulta kävi kuitenki siten, että loppuaikana katselin hänen hullaantumistaan toiseen naiseen. Aivan samalla kaavalla eteni miehen homma ja heidän suhteensa. Erona se, että en olisi lähtenyt varatun miehen matkaan enkä ilkkunut senhetkisen avopuolison kustannuksella (eli nainen ilkkui minua lähettäessään takapuolensa kuvia silloiselle avopuolisolleni).
Minua lohduttaa karma. Omatuntoni on puhdas. Ilkeilijä katselee seuraavana miehen salamaihastumista toiseen naiseen.
Mies tarvi muutaman vuoden välein tunnekiksinsä.
Opin sen, että jos joku on liian hyvää ollakseen totta se on sitä. Tärkeä oppitunti.
Ei kannata miehille hymyillä, olla ystävälinen, kuunnella, saattavat ihastua muutamassa minuutissa. Välillä on huvittanut tälläistä vajaa 40v kun huomaa miten se kiinnostus miehessä herää. Olis saanu kerran 20v puhelinmyyjän kaupasta mukaan jos ois halunnu :D eikä tarvii olla edes mallin mitoissa
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata miehille hymyillä, olla ystävälinen, kuunnella, saattavat ihastua muutamassa minuutissa. Välillä on huvittanut tälläistä vajaa 40v kun huomaa miten se kiinnostus miehessä herää. Olis saanu kerran 20v puhelinmyyjän kaupasta mukaan jos ois halunnu :D eikä tarvii olla edes mallin mitoissa
Oletkin varmaan ollut parisuhteessa jo melko kauan?
Sinä typerä olla saat
Kanamainen, hölmö nainen
Sun turha on luulla
mun tahtovan kuulla jotain järkevää
Nuo sinun muotosi kurvikkaat
saivat aikaan valtavan paineen
Kun päällesi puskin,
niin muu oli tuskin yhtä tärkeä
(Leevi and the Leavings)
Vaaleat pitkät hiukset, tyhmä tai ainakin osaamattoman oloinen, isot tissit. Nämä riittää, niin mies on kuin koira kiimassa. Fiksua ei saa olla, miesten mielestä nainen on tyhmä ja viisas nainen on pelottava, vie mieheltä cohones. Tämä on tosi ja muuta väittävät..
Liike. Kävely ja tanssi. Kaduilla jotkut naiset kävelevät ja kantavat itseään vain viehättävämmin kuin toiset. Tanssilattioilla erottuu toisinaan joku, jonka liike on vangitsevaa. Totta kai muutkin asiat vaikuttaa, mutta mikäli keskusteluyhteyttä ei vielä ole, niin kyllä se on liike joka erottaa jyvät lakanoista.
Ihastua voi niin moneen erilaiseen juttuun toisessa, että helpompi luetella asioita, jotka ovat täydellisiä turn offeja:
- epäsiisteys
- tatuoinnit
- lävistykset
- ylipaino
- ei urheile/pidä huolta kunnostaan
- huumorintajun puute, tosikkous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan nuorempana ystävä joka oli kaunis kasvoiltaan, blondi jolla ruskeat silmät (erikoista) ja muutenkin kropaltaan ihan ok.
Hän oli aina mukava ja iloinen miehille, flirttaili avoimesti, mutta tyhmä kuin saapas. Siis sillai söpöllä ja ihan absurdillakin tavalla kaikki blondivitsit sopi häneen. Eikä hän peitellyt edes sitä vaan ehkä jopa esitti sellaista autettavaa tytönhupakkoa ja miehet oli ihan lovena häneen. Itselle on ollut aina tärkeää olla fiksu ja nokkelaälyinen ja mä niin häpesin joskus tota blondikaveriani, tai siis hänen hidasälyisyyttään ja sitä ettei okeesti tajunnut juttuja, kikatti vaan tyhmänä kaikelle.
Häntä kosittiinkin ties montako kertaa niiden vuosien aikana kun hengailtiin yhdessä. Miehet oli usein komeitakin, ihan kateeksi kävi ja miten miehet olivat valmiita kustantamaan hänelle heti suhteen alkuaikoina jo herraties mitä.Mä sanoin aina ja sanon edelleen, että voi kumpa itsellä olisi ollut edes puolet tuosta viehätysvoimasta ja flirttailutaidosta kuin hänellä, niin olisin pitkälle päässy miesrintamalla.
Ihminen, joka osaa myötäillä muita ei voi olla tyhmä, vaan hän päinvastoin on sosiaalisesti erittäin lahjakas.
Sanoisin, että monesti älykkyyttään korostavat ihmiset kompensoivat sillä jotain puutetta tai haavaa itsessään. Minutkin mielellään tyypitetään tyhmän blondin lokeroon, koska olen hyvä kuuntelemaan ja myötäilemään. Kaikki yleensä pitävät minusta, naisetkin, ja miehet ihastuvat herkästi. Oikein näen heistä miten he pitävät minusta, mutta en flirttaa. Kiinnostus heidän asioihinsa ja suht hyvä ulkonäkö riittää.
Hienoa. Minua kiinnostaa, miten tuot omia mielipiteitäsi esiin? Vai tuotko ollenkaan? Onko sinulle tärkeintä se, että sinusta tykätään? Jos itse et tykkää toisen mielipiteistä, niin et paljasta sitä mitenkään ja kerro omia näkemyksiäsi.
Itselleni on tärkeää keskustella asioista niin, että kerron rehellisesti omia ajatuksiani. Se voi olla välilläl vaikeaa. Jotenkin helposti naisten ja miesten yhteisessä keskusteluissa miehet ovat äänessä ja naiset eivät juurikaan. Naisseurassa samat naiset voivat olla avoimempia.
Kovin ihmetyttää, miksi rehellisyys tarkoittaisi sitä, _ettei_tykkää_ toisen mielipiteistä ja ilmoittaa sen ääneen? Minäkin kerron avoimesti omia ajatuksiani. Ei ole kuitenkaan tarpeen tykätä tai olla tykkäämättä, jos olen ihmisen kanssa eri mieltä, niin luultavasti hänellä on perustelu asiaan ja arvonsa takana, minulla omani. Niistä voidaan keskustella ja asioita pohtia. Mutta raskaana pitäisin jos joku vaan tulisi laukomaan että väärä mielipide, en tykkää. Ja jos seura ei vaikuta kykenevältä kuuntelevaan keskusteluun niin itsekin usein vain annan olla, siirryn sitten heti tilaisuuden tullen parempaan seuraan.
Mielipiteitä voi tuoda esiin hyvin monella tavalla. -eri
magneetti on isovarpaiden välissä :D
Vierailija kirjoitti:
Iloinen ja reipas, mutta ei hysteerinen.
Näinhän se. Oikeastaan ihan sama mitä nainen puhuu, kunhan kikattaa ja on reipas.
Olisipa kiva tavata joskus mies, joka arvostaisi pohdiskelevaa naista, rauhallista naista, järkevää naista.
Vierailija kirjoitti:
Näistä miesmagneettinaisista paras esimerkki lienee missistä kansanedustajaksi ja sitä peräti ministeriksi päässyt neitokainen. Eduskunnan miehet kilpailivat jonossa hänen suosiostaan ja eikös Salekin saanut häneltä pesää.
Tässä tapauksessa kilpailuissa todistettu kauneus toimi houkuttimena, mutta jotain muutakin tässä tapauksessa oli, niin voimakkaasti nämä eduskunnan alfaurokset hänen perässään juoksivat. Tässä olisi kyllä ihan tutkimuksen paikka.
Olivat ihan kihloissa asti.
Magneetti koostuu kivasta ulkonäöstä ja mukavasta luonteesta.
Nainen, joka antaa suuseksiä ainakin kerran viikossa.