Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yksinkertaista, kauniiseen naiseen. Valitettavasti. Voit olla vaikka kuinka hieno luonne joka on matkustellut, uskaltanut, luovat, älykäs, lukenut, hauska, omaperäinen, oivaltava, empaattinen, hyvä ihminen. Mutta jos naama on kuin petolinnun P niin monet romantiikan ovet näyttää olevan suljettuja elämässä. Olet kuin ilmaa.
Siinä missä joku ihan tavallinen, pikkusen tylsä, mutta perusmukava kaunis nainen on palvottu jumalatar.
Pelkäänpä, että olet pitkälti oikeassa. Ellei sitten tuo nainen ole poikkeuksellisen karismaattinen kuten monet ovat. Tunnen tällaisia naisia kaksi, molemmat erittäin onnellisesti naimisissa.
Mutta miksi olettamus, että kaunis nainen = tylsä? vai tunnetteko te ne naiset läpikotaisin? Itse en ole ainakaan tylsä, ja olen aika nätti.
Jos olet mielenkiintoinen ja nätti, niin olet varmaankin jo parisuhteessa?
Sellaiseen joka osaa ottaa poskeen ja pitää siitä p'ivittäin. Ei haittaa vaikka vähän muhkumpi tai muuten vaieka persoona!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yksinkertaista, kauniiseen naiseen. Valitettavasti. Voit olla vaikka kuinka hieno luonne joka on matkustellut, uskaltanut, luovat, älykäs, lukenut, hauska, omaperäinen, oivaltava, empaattinen, hyvä ihminen. Mutta jos naama on kuin petolinnun P niin monet romantiikan ovet näyttää olevan suljettuja elämässä. Olet kuin ilmaa.
Siinä missä joku ihan tavallinen, pikkusen tylsä, mutta perusmukava kaunis nainen on palvottu jumalatar.
Pelkäänpä, että olet pitkälti oikeassa. Ellei sitten tuo nainen ole poikkeuksellisen karismaattinen kuten monet ovat. Tunnen tällaisia naisia kaksi, molemmat erittäin onnellisesti naimisissa.
Mutta miksi olettamus, että kaunis nainen = tylsä? vai tunnetteko te ne naiset läpikotaisin? Itse en ole ainakaan tylsä, ja olen aika nätti.
Jos olet mielenkiintoinen ja nätti, niin olet varmaankin jo parisuhteessa?
Tietenkin, ihmetti vain tuo olettamus
Helpottaa jos ei ole liian jyrkkiä kannanottoja (esim. politiikka, ulkonäkö, feminismi) tai mielensäpahoittaja jos toisen näkökuma ei yhtälainen. Dialogista yhdenvertaista keskustelua pyrkien ymmärtämään myös vastapuolta
Ilo ja huumori. Hymyä ja liikettä ennemmin kuin alakulo ja väsyneisyys
Tasapainoinen elämä, rentoutta
Ennemmin vähän kavereita kuin someen ripustautunut tekokaverikerääjä ja tykkäysten kalastelija huomionhakuisuudella
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja miestä kohtaan välinpitämätön
Tää on kyllä huomattu. Mitä vähemmän mies kiinnostaa, sitä innokkaammin jaksavat yrittää. Tuntuu että moni hakee naisesta haastetta eikä edes sana ei ole mikään este, vaan se innostaa vain enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt minulta, kun en ole sellaista missään väittänyt, että kaunis nainen olisi tylsä? Tuohan olisi aivan alkeellista ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Ulkonäkö on todella, todella tärkeä osa parinhakua. Uskallan väittää että se on jopa tärkein.
Aihetta sivuten:
Tunnen lapsuudesta saakka erään miehen joka on aika pitkä, ja omaa aivan poikkeuksellisen komeat kasvot. Hän on myös lähestulkoon psykopaattisen tunnekylmä, käyttää naisia kuin esineitä, on huumeille perso, ja on usein työttömänä. Naiset ovat aivan hulluina häneen, ja kirjaimellisesti jonottavat että pääsevät edes hetkeksi hänen seuraansa. Hän yksinkertaisesti vaan jotenkin ulkonäöllään lumoaa ja hypnotisoi naiset.
joskus toisaalta joku on objektiivisesti todella kaunis mutta ei säväytä yhtään, ei vaan jotenkin kiinnosta eikä ole mitään kemiaa?
Olin nuorempana tuollainen Joskus laskin että oli 10 ihailijaa samaan aikaan. Siis kaikki olisivat halunneet alkaa seurustella, pitivät yhteyttä, pyysivät treffeille jne. Ja tämä oli ennen someaikaa!
Enkä siis ole edes koskaan ollut mikään miestennielijä, vaan aika kiltti, jopa ujo ja sellainen joka harvemmin koskaan on itse tehnyt aloitteita miesten suuntaan. Omasta mielestäni suht tavis loppujen lopuksi! Toki ihan kaunis, ainakin nuorempana, mutta kauniita naisiahan riittää.
En voi mitenkään muistaa kuinka moni mies on elämäni aikana kertonut olevansa ihastunut muhun Niitä on oikeasti paljon. Ja suhteet mitä on ollut, olen aina itse päättänyt.
Mutta samoja asioita mitä muutkin ovat maininneet. Olen huomaavainen, osaan kuunnella ja olla aidosti kiinnostunut toisten asioista. Aika herkkäkin. Jännä juttu, mutta olen myös itse miettinyt onko minulla ns bordeline personality, vaikka en mielestäni mikään ihan sekopää olekaan.
Jos ei ole oma vaimo kyseessä, niin saattaa viisari joskus värähtää. Kaikenlaiset kottaraiset kelpaa, joten jono pystyyn, niin minä alan raakkaamaan. Nainen pitää kuitenkin ehdottomasti olla. Tai no, kyllähän kaunis mieskin kelpaa. Tai ihan sama. Kaikki käy, jopa oma vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen vauva keskustelu. Naiset ovat järjestään omasta mielestään vähintään 10 v nuoremman näköisiä kuin ikätoverinsa, nyt myös näköjään seksikkäämpiäkin. What next, rikkaampia, älykkäämpiä.....?
Moni onkin? Mitä siinä on niin ihmeellistä? Minulta kysyttiin vielä pari kesää sitten papereita jos ostin Alkosta jotain, vaikka olen 40v.
Vierailija kirjoitti:
Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.
Never again.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja miestä kohtaan välinpitämätön
Tää on kyllä huomattu. Mitä vähemmän mies kiinnostaa, sitä innokkaammin jaksavat yrittää. Tuntuu että moni hakee naisesta haastetta eikä edes sana ei ole mikään este, vaan se innostaa vain enemmän.
Naiset tekevät tuota ihan samalla tavalla. Älykkäinäkin pitämäni ihmiset ovat ihmeen sinnikkäitä sellaisten perään, joka ilmaisee ettei häntä kiinnosta.
Ikävä todeta mutta jotenkin on tullut sellainen kuva että varsinkin nuoret ja epävarmat miehet hakee huonon itsetunnon omaavaa miellyttämishaluista epämenestyvää naista. Tämä mm sen takia että yhdelle miehelle oli turn off kun olin jo 22 vuotiaana amk:sta valmistunut. Joitakin miehiä ärsyttää myäs naisen merkkilaukut. Jotkut miehet haluaa naisen joka ei puhu yhtään mitään!! Terveen itsetunnon omaavilla miehillä(tai narsisteillakin) on sitten erilainen maku mutta pääasiassa alistuva vaatimaton ja vähemmän määrätietoinen kiinnostaa.
N26
Toki kauneus on katsojan silmissä ja mikä yhtä viehättää voi toiselle olla evvk!
Mutta jos vain kauniiksi kehutut ihmiset pariutuisi niin me Suomalaiset oltais kadottu maan päältä jo ajat sitten.
Mä luulen kyllä että tuolla maaseudulla esim otetaan se kenet kiinni saadaan ja kuka nyt sattuu sopivasti kohdalle eikä nyt ihan vastenmielinenkään ole. Ei siellä ole valinnanvaraa ja jos olet kranttu ja tarkka siitä mikä kelpaa niin jäät yksin.
Kun katselette ympärillenne niin miettikääpä oikeesti ovatko kaikki parit edes ns semikauniita (nuoristakaan ihmisistä).
Eivät todellakaan ole.
No ekana kyllä silmiin osuu se
- yleisilme
- tyylikkyys
- siteen jutut
- ja jos ne natsaa niin sitten avoimuus seksiin ja seksi taidot. ja enemmän se että uskaltaa heittäytyä. ..... taidot paranee kyllä harjotellessa
Vierailija kirjoitti:
Ikävä todeta mutta jotenkin on tullut sellainen kuva että varsinkin nuoret ja epävarmat miehet hakee huonon itsetunnon omaavaa miellyttämishaluista epämenestyvää naista. Tämä mm sen takia että yhdelle miehelle oli turn off kun olin jo 22 vuotiaana amk:sta valmistunut. Joitakin miehiä ärsyttää myäs naisen merkkilaukut. Jotkut miehet haluaa naisen joka ei puhu yhtään mitään!! Terveen itsetunnon omaavilla miehillä(tai narsisteillakin) on sitten erilainen maku mutta pääasiassa alistuva vaatimaton ja vähemmän määrätietoinen kiinnostaa.
N26
Tätä se hypergamia on. Yleisesti ottaen naiset etsivät samalla tai korkeammalla menestysstatuksella olevaa miestä ja miehet samalla tai alemmalla menestysstatuksella olevaa naista. Näin ollen kun olet tavannut samanikäisiä miehiä, jotka eivät kuitenkaan ole tasollasi esim. Koulutuksen tai varallisuuden suhteen, tämä yhtälö ei ole houkutteleva sinulle eikä niille mihille.
Energiseen, luonnolliseen, iloiseen, avoimeen hyvinvoivaan ihmiseen, joka katseellaan ja olemuksellaan kohtaa lempeästi. Lisäksi jos on olemus maustettu chilillä, joka näyttäytyy viekkautena ja pienenä kiusotteluna, olen myyty.
Nenään ainakin on tehty jonkinlainen operaatio. Ei ole samanlainen enää kuin nuorempana.
Marin on hyvännäköinen ja pukeutuu yksinkertaisen tyylikkäästi.