Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
801/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.  kauniit kasvot ja hiukset

2. hyvä perce ja kroppa

3.  sopivasti flirttaileva luonne

4. hyvät seksitaidot

Tuossa järjestyksessä mennään kun ensi kontakti saadaan. Ensin katsotaan että ooh onpas kaunis nainen > ooh hyvä perce > jne.

Eli ihastut pelkkään ulkokuoreen? Itse en, ihastun älykkääseen keskusteluun ja fiksuuteen sekä erilasiin taitoihin, enkä nyt viittaa seksiin. Ulkokuori on vain bonusta verrattuna pään sisäiseen maailmaan.

Vierailija
802/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalla kohdalla vain yhdellä asialla on merkitystä: kireä pimppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. hyvä perce ja kroppa

4. hyvät seksitaidot

Tuossa järjestyksessä mennään kun ensi kontakti saadaan. Ensin katsotaan että ooh onpas kaunis nainen > ooh hyvä perce > jne.

Eli ihastut pelkkään ulkokuoreen? Itse en, ihastun älykkääseen keskusteluun ja fiksuuteen sekä erilasiin taitoihin, enkä nyt viittaa seksiin. Ulkokuori on vain bonusta verrattuna pään sisäiseen maailmaan.

Kaunis ulkonäkö ei auta, jos ei osaa keskustella, punnita asioita yhdessä tasavertaisena, auttaa ja olla tukena tarvittaessa. On kokemusta, siinä tulee muuten yksinäinen olo.

Vierailija
804/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseen joka ei julista olevansa feministi

Vierailija
805/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) isot kannut

2) sporttinen per*e

3) nielee

4) antaa kakkosta

5) nielaissut elämän kestävän buranan pääkivun välttääkseen

Vierailija
806/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.

Pikemminkin fiksuus koetaan ärsyttävänä ja pelottavana piirteenä.

Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a

Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.

Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä.  Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten  saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.

Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.

Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.

Jatkuu. Tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat kokonaan emäntiensä vietävissä. Nainen saattaa käyttäytyä todella loukkaavasti heitä kohtaan ja suorastaan t e r r o r i s o i d a  heitä. Manipuloida, alistaa ja muokata, eikä antaa mitään ihmisarvoa. Oikea ja ainoa tapa olisi viimeinkin lyödä nyrkki pöytään. Ja sanoa, että häivyn, jos et osaa käyttäytyä. Jos emäntä ei usko, niin häipyä. Itse ainakin tekisin niin.

Ihmettelin tätä hyvälle ystävälleni. Hän sanoi, että naiset ovat kietoneet nämä miehet pikkusormensa ympärille ja saavat ne tekemään mitä vain.

Ihmettelin sitä todella. Olen aina ollut täysin out tuollaisista naisten tempuista. Halveksin syvästi tuollaista käytöstä.

Jos naisella on jätkämäinen luonne, hän on ja tulee aina olemaan täysin out kaikesta ihmisten ja varsinkin naisten tempuista. Liian käsittämätöntä ja vaikeaa. Toivoin aina, että olisin syntynyt mieheksi,. vaikken olekaan lesbo. Sitten en osaa erottaa homomiehiä, joten en saanut kenestäkään miehestä ystävää. Sääli, koska miehillä on usein hyvä huumorintaju, he osaavat hullutella ja ottaa rennosti. Ja osaavat keskustella muustakin kuin itsestään.

Uskokaa jo, että pelkkä ulkonäkö on se, miksi naisten perässä juostaan ja sillä siisti.

Et ole ymmärtänyt, että miehet eivät halua naisesta maskuliinisia ominaisuuksia ja hyvää jätkää, vaan suurin osa etsii naisesta naisellisuutta. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääsääntöisesti näin. On aivan turha korostaa miten reteä jätkä on siinä mielessä, että sen odottaa olevan etu miesten kanssa.

Toinen juttu mitä et ole miehissä käsittänyt on se, että miehet haluavat tuntea itsensä kyvykkäiksi ja taitaviksi naisten seurassa. Nainen, joka ei anna miehen auttaa itseään on hölmö. Itsenäisyyden korostaminen on hölmöä, jos haluaa miehen, koska miehet haluavat olla avuksi. 

Mutta tietysti poikkeuksiakin on. Kuitenkin on hyvä tajuta oman ajattelun rajoitteet. Jos et itse hyväksy sukupuolten eroja, niin homo- ja lesboyhteisö on kyllä helposti löydettävissä ja sieltä saa ystäviä. Minulla itselläni on vankka tausta homomiesten ystävänä, olen itse heteronainen. Biletin lähes aina heidän kanssaan nuorempana, niin sai tanssia rauhassa ja pitää hauskaa. 

Koeta ymmärtää miehiä heidän omilla ehdoillaan eikä niiden silmälasien läpi, jotka kertovat omista traumoistasi. 

Kyvykkäiksi ja taitaviksi ja haluavat olla avuksi? Tuollainen mies on samamlainen taruolento kuin yksisarvinen.

Useimmat miehet loisii täysillä naisensa siivellä ja valittaa että nainen nalkuttaa kun sanoo että kaikki kotona kuuluu myös miehen tehtäväksi ja ei miehen mahdollinen suurempi palkka ei muuta mitåän koska nainen maksaa vähintään puolet kaikesta ja yleensä yksin niiden yhteisten lasten kulut. Miehille tiedoksi se että nainen ei halua seksiä edellä kerrotunlaisen miehen kanssa. Vinkuva mieslapsi ei herätä ja ylläpidä naisen seksihaluja.

Huvittaa että miehet haluaa naisellisen naisen kun haussa on oikeasti työjuhta.

Vierailija
807/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.

Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a

Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.

Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä.  Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten  saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.

Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.

Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.

Jatkuu. Tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat kokonaan emäntiensä vietävissä. Nainen saattaa käyttäytyä todella loukkaavasti heitä kohtaan ja suorastaan t e r r o r i s o i d a  heitä. Manipuloida, alistaa ja muokata, eikä antaa mitään ihmisarvoa. Oikea ja ainoa tapa olisi viimeinkin lyödä nyrkki pöytään. Ja sanoa, että häivyn, jos et osaa käyttäytyä. Jos emäntä ei usko, niin häipyä. Itse ainakin tekisin niin.

Ihmettelin tätä hyvälle ystävälleni. Hän sanoi, että naiset ovat kietoneet nämä miehet pikkusormensa ympärille ja saavat ne tekemään mitä vain.

Ihmettelin sitä todella. Olen aina ollut täysin out tuollaisista naisten tempuista. Halveksin syvästi tuollaista käytöstä.

Jos naisella on jätkämäinen luonne, hän on ja tulee aina olemaan täysin out kaikesta ihmisten ja varsinkin naisten tempuista. Liian käsittämätöntä ja vaikeaa. Toivoin aina, että olisin syntynyt mieheksi,. vaikken olekaan lesbo. Sitten en osaa erottaa homomiehiä, joten en saanut kenestäkään miehestä ystävää. Sääli, koska miehillä on usein hyvä huumorintaju, he osaavat hullutella ja ottaa rennosti. Ja osaavat keskustella muustakin kuin itsestään.

Uskokaa jo, että pelkkä ulkonäkö on se, miksi naisten perässä juostaan ja sillä siisti.

Et ole ymmärtänyt, että miehet eivät halua naisesta maskuliinisia ominaisuuksia ja hyvää jätkää, vaan suurin osa etsii naisesta naisellisuutta. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääsääntöisesti näin. On aivan turha korostaa miten reteä jätkä on siinä mielessä, että sen odottaa olevan etu miesten kanssa.

Toinen juttu mitä et ole miehissä käsittänyt on se, että miehet haluavat tuntea itsensä kyvykkäiksi ja taitaviksi naisten seurassa. Nainen, joka ei anna miehen auttaa itseään on hölmö. Itsenäisyyden korostaminen on hölmöä, jos haluaa miehen, koska miehet haluavat olla avuksi. 

Mutta tietysti poikkeuksiakin on. Kuitenkin on hyvä tajuta oman ajattelun rajoitteet. Jos et itse hyväksy sukupuolten eroja, niin homo- ja lesboyhteisö on kyllä helposti löydettävissä ja sieltä saa ystäviä. Minulla itselläni on vankka tausta homomiesten ystävänä, olen itse heteronainen. Biletin lähes aina heidän kanssaan nuorempana, niin sai tanssia rauhassa ja pitää hauskaa. 

Koeta ymmärtää miehiä heidän omilla ehdoillaan eikä niiden silmälasien läpi, jotka kertovat omista traumoistasi. 

Kyvykkäiksi ja taitaviksi ja haluavat olla avuksi? Tuollainen mies on samamlainen taruolento kuin yksisarvinen.

Useimmat miehet loisii täysillä naisensa siivellä ja valittaa että nainen nalkuttaa kun sanoo että kaikki kotona kuuluu myös miehen tehtäväksi ja ei miehen mahdollinen suurempi palkka ei muuta mitåän koska nainen maksaa vähintään puolet kaikesta ja yleensä yksin niiden yhteisten lasten kulut. Miehille tiedoksi se että nainen ei halua seksiä edellä kerrotunlaisen miehen kanssa. Vinkuva mieslapsi ei herätä ja ylläpidä naisen seksihaluja.

Liikut melko oudoissa piireissä. En tunne yhtäkään tuollaista miestä ja olen sentään jo 55v. 

Vierailija
808/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ulkomuoto, tissit ja perse. Siitä lähdetään.

Vierailija
809/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omalla kohdalla vain yhdellä asialla on merkitystä: kireä pimppi.

Kireä peräaukko on myös merkitsevä.

Vierailija
810/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. hyvä perce ja kroppa

4. hyvät seksitaidot

Kaunis ulkonäkö ei auta, jos ei osaa keskustella, punnita asioita yhdessä tasavertaisena, auttaa ja olla tukena tarvittaessa. On kokemusta, siinä tulee muuten yksinäinen olo.

Asia on myös niin että jollain tasolla sen ulkonäönkin täytyy synkata. Siinä ei auta vaikka miten kiva ja asiallinen tyyppi olisi, kaveriksi jää silti johtuen kyseisestä asiasta. Ette kai tekään nyt kaikkien älykköjen kanssa parisuhteeseen ole syöksymässä.

Vierailija
811/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseen joka ei julista olevansa feministi

Kaikki naiset ovat feministejä, myös ne jotka esittävät että eivåt ole. Sehän on selvä osa naisellisuutta hyvä tavaton. Nainen on täysin aivoton jos ei ymmärrä monen asian olevan yhä pielessä naisille ja yhteiakunnassa paljon parannettavaa.

Mikä on miehessä mennyt pieleen kun haluaa alistaa naista ja ohittaa naisen ihmisoikeudet? Missä se miesten odottama arvostus ja kunnioitus naista kohtaan? Rakkaus on myös tuollaiselle täysin tuntematon käsite. Että rakastaisi ja haluaisi rakkaalleen pahaa!

Vierailija
812/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä todeta mutta jotenkin on tullut sellainen kuva että varsinkin nuoret ja epävarmat miehet hakee huonon itsetunnon omaavaa miellyttämishaluista epämenestyvää naista. Tämä mm sen takia että yhdelle miehelle oli turn off kun olin jo 22 vuotiaana amk:sta valmistunut. Joitakin miehiä ärsyttää myäs naisen merkkilaukut. Jotkut miehet haluaa naisen joka ei puhu yhtään mitään!! Terveen itsetunnon omaavilla miehillä(tai narsisteillakin) on sitten erilainen maku mutta pääasiassa alistuva vaatimaton ja vähemmän määrätietoinen kiinnostaa.

N26

Tätä se hypergamia on. Yleisesti ottaen naiset etsivät samalla tai korkeammalla menestysstatuksella olevaa miestä ja miehet samalla tai alemmalla menestysstatuksella olevaa naista. Näin ollen kun olet tavannut samanikäisiä miehiä, jotka eivät kuitenkaan ole tasollasi esim. Koulutuksen tai varallisuuden suhteen, tämä yhtälö ei ole houkutteleva sinulle eikä niille mihille.

Jollain tavalla ymmärränkin sen, että ei välttämättä ole henkisesti kauhean helppo olla sellaisen kumppanin kanssa, joka on vaikka sinua paljon varakkaampi ja kouluttautuneempi. En toivoisi sellaista tilannetta naisenakaan - paras olisi, jos elämäntilanteemme olisi suunnilleen samanlainen.

Mutta toki toivoisi, että toisen itsetunto ei olisi niin huono, että pitäisi ikään kuin pelätä toisen reaktiota, jos haluaa lähteä "kehittämään" tilannettaan vaikkapa aloittamalla opiskelut. Olisi mukava, jos puoliso olisi iloinen puolestani ja tukena prosessissa eikä olisi sellainen olo, että ärsyttääkö tämä nyt häntä ja kokeeko jotenkin itselleen hankalaksi tämän valintani jne.

Mutta joo. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi joitakuita naisia ei tunnu vaivaavan se, jos miehellä on just vaikka selvästi korkeampi koulutus tai enemmän varakkuutta. Tuntuisi, että elämästä tulisi ihan arjenkin kannalta hankalaa: en osaisi "nostaa" omaa elintasoani miehen rahoilla, mutta sitten mies joutuisi aina lähtemään vaikka reissuun minun budjettini mukaan. Jne. Mutta tehkööt kukin miten haluaa, kyllähän minäkin tiedän monia naisia, joita ei ole tuntunut tuo asetelma haittaavan

Vierailija
813/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, omaan naisystävääni ihastuin heti. Erittäin kaunis ulkoisesti, maanläheinen ja huumorintajuinen sisäisesti. Juttu vaan luisti todella hyvin. Hän antaa minun olla oma itseni, minä annan hänen olla oma itsensä. En usko, että kukaan rakastuu heti, mutta ihastua voi sekunnissa. Nykyään toki rakastuneempi kuin koskaan aikaisemmin. 

Vierailija
814/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) isot kannut

2) sporttinen per*e

3) nielee

4) antaa kakkosta

Noniin naiset, montako rastia tulee ruutuihin?

Vierailija
815/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikut melko oudoissa piireissä. En tunne yhtäkään tuollaista miestä ja olen sentään jo 55v. 

Mistä sinä tiedät mitä tuntemasi miehet jättävät kotonaan tekemättä? Tuttavapiirissäsi on varmaan miehiä joista vaimot on ottaneer 'yllättäen' eron vaikka mies on niiiin hyvä?

Vierailija
816/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) isot kannut

2) sporttinen per*e

3) nielee

4) antaa kakkosta

Noniin naiset, montako rastia tulee ruutuihin?

Käsitin kyllä että tuossa haetaam miestä miehelle. Turn off-lista naisille. Miehet varmaan keskenään tekee ruollaista?

Vierailija
817/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaisiin. Nää ei kyllä kauaa kestä.

Vierailija
818/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta huokuu jonkinlainen vaurioitunut kaunotar fiilis, joka ei ole ilmiselvää "täyshulluutta", syvällisyyttä, avoimuutta, maailmantuskaa sopivasti. Mies ajattelee saavansa hyvän diilin, kun tälläinen nainen kiinnittää huomiota myös miehiin, jotka eivät muuten saisi ulkoisesti tasoaan korkeammalta naiselta mitään vastetta. Pari tälläistä nähnyt ja itsekin ihastunut.

Vierailija
819/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja miestä kohtaan välinpitämätön

Tää on kyllä huomattu. Mitä vähemmän mies kiinnostaa, sitä innokkaammin jaksavat yrittää. Tuntuu että moni hakee naisesta haastetta eikä edes sana ei ole mikään este, vaan se innostaa vain enemmän.

Liika innokkuus ei ole plussaa, vaan vie mielenkiinnon. Myös suhteessa ollessa mielenkiintoa pitää yllä osin myös omat elämät. Ei saa olla koko ajan perässä läähättämässä.

Vierailija
820/1245 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoon. Ei vasemmistolaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan