Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Kauniit kasvot, hyvä peppu, sopivan lyhyt, pitkät hiukset (värillä ei väliä) ja naisen seurassa on helppo sekä mukava olla. Siinäpä ne.
Empaattiseen ja feminiiniseen. Mitä enemmän naisessa on mieheyttä, eli maskuliinisuutta, sitä enemmän miehet kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.
Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.
Se on niin vaikeasti traumatisoitunut sinusta ettei kykene lähtemään. Teillä on traumasuhde ei parisuhde. Hän saa palkinnon suhteesta hormonaalisena epätasapainona joka sisältää samaa vaihtelua mitä saa huumeistä. Nopeasti ylös ja nopeasti alas. Aivot addiktoituu tähän todella nopeasti ja alkaa vaatia lisää toimiakseen normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.
Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.
Anna kun arvaan: olet keskimääräistä paremman näköinen nainen, ja "seikkailunhaluinen" sängyssä?
No en osaa omaa ulkonäköäni arvioida, mutta seikkailunhaluinen olen jokaisella elämän osa-alueella
Vierailija kirjoitti:
Ole hullu ja hankala, kauneus on vain lisäetu. Saat miehen kuin miehen, todistettu juttu.
Ei kyllä mene noin, ainakaan omassa tapauksessa. Jos nainen on hullu ja hankala, hänen täytyy ehdottomasti olla myös olla kaunis, jotta voisin hänestä kiinnostua. En koskisi pitkällä tikullakaan naiseen jos hän on hullu ja hankala, mutta ei hyvännäköinen. Se kauneus nimenomaan kompensoi sitä hulluutta, antaa ikään kuin syyn sietää sitä sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla joko rikas ja koulutettu, tai sitten väkivaltainen "kova jätkä".
Siihen väliin jäävät eivät kiinnosta ketään.
Mites "taiteellinen oman tiensä kulkija" -mies, esim muusikko, kirjailija tms. Myös tuollaisilla miehillä on oma kohderyhmänsä naisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Empaattiseen ja feminiiniseen. Mitä enemmän naisessa on mieheyttä, eli maskuliinisuutta, sitä enemmän miehet kiertää kaukaa.
Joo mutta silti niille kelpaa se, että laitteet on asennettu, huonekalut on koottu ja hommat hoidettu sillä aikaa kun ne hetkeksi kääntää selkänsä koska se bimbo riisui roolinsa 3 minuutiksi ja päätti toimia.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ei kannata olla kateellinen naisille, jotka kelpuuttavat kenet vaan idiootin.
Eihän se että miehet rakastuva naiseen tarkoita, että nainen kelpuuttaisi kenet tahansa. Päin vastoin tuollainen nainen on todennäköisesti aika tarkka siitä kenet huolii, koska tietää millainen vaikutus hänellä on miehiin. Kun kysyntää riittää, on varaa valikoida.
Kunnes tämä valikoinnin aika on ohi nopeammin, kuin voisi kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla joko rikas ja koulutettu, tai sitten väkivaltainen "kova jätkä".
Siihen väliin jäävät eivät kiinnosta ketään.
Mites "taiteellinen oman tiensä kulkija" -mies, esim muusikko, kirjailija tms. Myös tuollaisilla miehillä on oma kohderyhmänsä naisten joukossa.
Kyllä, jos on nuori ja klassisen komea. Harry Styles on eri asia, kuin Jari Tervo.
Hankalat naiset Hankala nainen aiheuttaa herättää tunteita ja epäkypsä mies jää kiinni draamailuun. On se niin kiinnostava ja ek-soottinen nainen....
- luotettavuus
- naisellisuus
- lempeys
- huumorintaju
- hauskuus
- aito hymy
- itsenäisyys
- ihmis- ja eläinrakkaus
- avaramielisyys
- pinkit vaatteet (tähän nainen voi ulkonäöllisesti vaikuttaa)
- hameet (sama)
Tästä piirteestä on ollut usein minulle harmia. Siis miehistä, jotka rakastuvat epätoivoisesti minuun, sillä todella fiksutkin miehet voivat välillä haksahtaa tunnustamaan sen, jolloin seuraa vaikeuksia.
Sanoisin, että omalla kohdalla se jokin on ehkä "lämpimyys" mistä olen saanut usein kehuja myös naisilta. Olen helposti lähestyttävä, valoisa luonne. Jos ulkonäköä ajatellaan, niin minulla on klassisen kauniit kasvot (suuret silmät, suora nenä jne.) ja feminiiniseksi mielletty vartalo (suuret rinnat, leveä lantio ja kapea vyötärö).
Ei ulkonäöstäni kaikki miehet pidä, osa nimittäin pitää hyvin siroista, pitkistä, pienirintaisista ja kapeista naisista. Ulkonäkö on miehille hyvin tärkeää, mutta onhan se naisillekin, vaikka muuta väittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta silti niille kelpaa se, että laitteet on asennettu, huonekalut on koottu ja hommat hoidettu sillä aikaa kun ne hetkeksi kääntää selkänsä koska se bimbo riisui roolinsa 3 minuutiksi ja päätti toimia.
Siis väitätkö että naiseus (feminiinisyys) on bimboutta? Ja miehekkyys tekemistä ja osaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Eihän se että miehet rakastuva naiseen tarkoita, että nainen kelpuuttaisi kenet tahansa. Päin vastoin tuollainen nainen on todennäköisesti aika tarkka siitä kenet huolii, koska tietää millainen vaikutus hänellä on miehiin. Kun kysyntää riittää, on varaa valikoida.
Niinhän sitä luulisi. Olen ollut aina tällainen miehiä puoleensa vetävä nainen, ja aina ajattelin itsekin että kyllä se tilanne siitä sitten rauhoittuu kun vanhenen. Mutta nyt 30-vuotiaana perässä juoksijoita on enemmän kuin koskaan, ja he ovat iältään 20-vuotiaista ylöspäin eli ei edes mitään toisella kierroksella olevia perheenisiä.
Jotkut naiset vain paranevat vanhetessaan, jolloin he oikeastaan vaan erottuvat paremmin ja paremmin joukosta, kun suurin osa heidän ikäisistään muista naisista alkaa ikääntymisen myötä tätiytyä ja menettää viehätysvoimaansa. Hassua, mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Hankalat naiset Hankala nainen aiheuttaa herättää tunteita ja epäkypsä mies jää kiinni draamailuun. On se niin kiinnostava ja ek-soottinen nainen....
Tämä 👆
Nainen on rankasti mt-ongelmainen ja siksi äärimmäisen epävakaa.
Mies-ressukat joilla on ollut huono, epätasainen lapsuus tai jopa samantyylinen äiti, kokevat tämän jännityksen tunteen "rakkautena".
Toimivat kuin hu*me toisilleen, ovat dopamiinikoukussa.
Älkää kadehtiko tällaisia ihmisiä, ei todellakaan ole mitään kadehdittavaa! Heillä aivot on jatkuvassa ylivirittyneessä tilassa mikä kuluttaa kropan loppuun 40-50v mennessä. Eliniän odote onkin n 10-20v lyhyempi kuin muilla (googlaa ajankuluksesi jos kiinnostaa, eliniän odote mielenterveysongelmat tmv) Jännityksellä on siis hintansa!
Kypsä, tasainen, tylsä elämä on hyvästä mielenterveydelle, ruumiille ja parisuhteetkin perustuu aitoon rakkauteen.
- Keittiöpsykologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 👆
Nainen on rankasti mt-ongelmainen ja siksi äärimmäisen epävakaa.
Mies-ressukat joilla on ollut huono, epätasainen lapsuus tai jopa samantyylinen äiti, kokevat tämän jännityksen tunteen "rakkautena".
Toimivat kuin hu*me toisilleen, ovat dopamiinikoukussa.Älkää kadehtiko tällaisia ihmisiä, ei todellakaan ole mitään kadehdittavaa! Heillä aivot on jatkuvassa ylivirittyneessä tilassa mikä kuluttaa kropan loppuun 40-50v mennessä. Eliniän odote onkin n 10-20v lyhyempi kuin muilla (googlaa ajankuluksesi jos kiinnostaa, eliniän odote mielenterveysongelmat tmv) Jännityksellä on siis hintansa!
Kypsä, tasainen, tylsä elämä on hyvästä mielenterveydelle, ruumiille ja parisuhteetkin perustuu aitoon rakkauteen.
- Keittiöpsykologi
Hyvä, että lisäsit tuon tittelisi tuonne loppuun. Olen ihan varma, että sukupuolistit tämän väitteen tuosta elämäntyylistä. Koskee siis vain miehiä, ei naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi. Olen ollut aina tällainen miehiä puoleensa vetävä nainen, ja aina ajattelin itsekin että kyllä se tilanne siitä sitten rauhoittuu kun vanhenen. Mutta nyt 30-vuotiaana perässä juoksijoita on enemmän kuin koskaan, ja he ovat iältään 20-vuotiaista ylöspäin eli ei edes mitään toisella kierroksella olevia perheenisiä.
Jotkut naiset vain paranevat vanhetessaan, jolloin he oikeastaan vaan erottuvat paremmin ja paremmin joukosta, kun suurin osa heidän ikäisistään muista naisista alkaa ikääntymisen myötä tätiytyä ja menettää viehätysvoimaansa. Hassua, mutta totta.
Meinaatko, että 30 on naiselle joku raja? 55 vuotta alkaa olla se raja. Tuohon asti voi nainen pysyä vielä hyvinkin kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Näin se tuntuu menevän. Minä olen paljon vanhempi, mutta edelleen tunnun viehättävän miehiä - jopa enemmän ehkä. Sen vuoksi, että ikäisiäni kauniita naisia on todella vähän, jolloin se herättää paljon huomiota. Sanoisin, että herätän huomiota jopa enemmän kuin ennen (tarkoitan puhtaasti ulkonäön perusteella, ei ihastumista). Mutta se johtuu siitä, että nuorilla miehillä on tiettyjä seksiin liittyviä ajatuksia myös vanhemmista naisista. Ja vanhempien, ikäisteni miesten kohdalla tilanne on sama kuin ennenkin.
Mahdanko kuulua niihin naisiin, joita ikä ei oikeastaan koskaan puraise sillä tavalla, että viehätysvoima katoaisi? Sellaisia on, mutta ovat hyvin harvinaisia.
Vyötäröä leveämpi lantio ei automaattisesti tarkoita tiimalasia, vaan kyse voi olla päärynästä tai vaikka ylösalaisin käännetystä kolmiosta.