Missä voi keskustella anonyymisti rintasyövästä?
Facebookissa on sairauksiin liittyviä keskusteluryhmiä, mutta olen omalla nimellä Facessa ja en muutenkaan halua, että seuraajat näkevät, missä ryhmissä olen. Syöpäjärjestön sivujen anonyymiin keskusteluun en pystynyt rekisteröitymään.
Vinkkejä? Suomeksi haluaisin keskustella...
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Jodelin Syöpä-kanavalla ehkä?
En löytänyt Jodelista syöpä-kanavaa omalla sijannillani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rintasyöpä
Kerro lisää kohtalotoveri! Minkä ikäisenä sait rintasyövän ja mikä tilanne nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rintasyöpä
Nelikymppisenä, levinnyt mutta hoito tehonnut niin hyvin että lekuri just sano että elän vielä ainakin 5v tod. Näk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rintasyöpä
Nelikymppisenä, levinnyt mutta hoito tehonnut niin hyvin että lekuri just sano että elän vielä ainakin 5v tod. Näk.
Onko hormonipositiivinen?
Syöpäuhdistykseltä löytyy linkkejä, ja siellä voi myös keskustella kaikki syövästä sivustolla.
Kai täälläkin voi, mutta ei ehkä paras valinta. Itselläni on luustoon levinnyt krooninen rintasyöpä ja parhaimman avun olen saanut vertaistukiryhmistä. Niitä on myös etänä ja kameran voi pitää kiinni jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rintasyöpä
Höpö höpö, Onkologit ei anna ennusteita levinneissä rintasyövässä. Se on 3 kk ja kontrolli, sekä kuvat kertoo mikä on tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rintasyöpä
Höpö höpö, Onkologit ei anna ennusteita levinneissä rintasyövässä. Se on 3 kk ja kontrolli, sekä kuvat kertoo mikä on tilanne.
Mielenkiintoista että sanot noin. Kyllä minulle on kaksikin lääkäriä antanut ennusteen, kun kysyin. Toki ymmärrän että se voi muuttua
En varsinaisesti osaa vastata mutta kokemukseni mukaan monet faceryhmät on sellaisia, että ulkopuoliset ei näe että ketä ryhmässä on. Siis vain ryhmäläiset näkee.
Voimia kaikille sairastaville.
Onko sulla ap tukihenkilö? Syöpäyhdistykseltä saa rintasyövän sairastaneen tukihenkilön jos haluaa, jolle voi soitella. Itse saanut häneltä ihan tietoa mitä ei lääkäriltä niin helposti aina saa.
Jodelin Syöpä-kanavalla ehkä?