Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.
Pikemminkin fiksuus koetaan ärsyttävänä ja pelottavana piirteenä.
Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a
Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.
Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä. Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.
Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.
Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.
Jatkuu. Tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat kokonaan emäntiensä vietävissä. Nainen saattaa käyttäytyä todella loukkaavasti heitä kohtaan ja suorastaan t e r r o r i s o i d a heitä. Manipuloida, alistaa ja muokata, eikä antaa mitään ihmisarvoa. Oikea ja ainoa tapa olisi viimeinkin lyödä nyrkki pöytään. Ja sanoa, että häivyn, jos et osaa käyttäytyä. Jos emäntä ei usko, niin häipyä. Itse ainakin tekisin niin.
Ihmettelin tätä hyvälle ystävälleni. Hän sanoi, että naiset ovat kietoneet nämä miehet pikkusormensa ympärille ja saavat ne tekemään mitä vain.
Ihmettelin sitä todella. Olen aina ollut täysin out tuollaisista naisten tempuista. Halveksin syvästi tuollaista käytöstä.
Jos naisella on jätkämäinen luonne, hän on ja tulee aina olemaan täysin out kaikesta ihmisten ja varsinkin naisten tempuista. Liian käsittämätöntä ja vaikeaa. Toivoin aina, että olisin syntynyt mieheksi,. vaikken olekaan lesbo. Sitten en osaa erottaa homomiehiä, joten en saanut kenestäkään miehestä ystävää. Sääli, koska miehillä on usein hyvä huumorintaju, he osaavat hullutella ja ottaa rennosti. Ja osaavat keskustella muustakin kuin itsestään.
Uskokaa jo, että pelkkä ulkonäkö on se, miksi naisten perässä juostaan ja sillä siisti.
Et ole ymmärtänyt, että miehet eivät halua naisesta maskuliinisia ominaisuuksia ja hyvää jätkää, vaan suurin osa etsii naisesta naisellisuutta. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääsääntöisesti näin. On aivan turha korostaa miten reteä jätkä on siinä mielessä, että sen odottaa olevan etu miesten kanssa.
Toinen juttu mitä et ole miehissä käsittänyt on se, että miehet haluavat tuntea itsensä kyvykkäiksi ja taitaviksi naisten seurassa. Nainen, joka ei anna miehen auttaa itseään on hölmö. Itsenäisyyden korostaminen on hölmöä, jos haluaa miehen, koska miehet haluavat olla avuksi.
Mutta tietysti poikkeuksiakin on. Kuitenkin on hyvä tajuta oman ajattelun rajoitteet. Jos et itse hyväksy sukupuolten eroja, niin homo- ja lesboyhteisö on kyllä helposti löydettävissä ja sieltä saa ystäviä. Minulla itselläni on vankka tausta homomiesten ystävänä, olen itse heteronainen. Biletin lähes aina heidän kanssaan nuorempana, niin sai tanssia rauhassa ja pitää hauskaa.
Koeta ymmärtää miehiä heidän omilla ehdoillaan eikä niiden silmälasien läpi, jotka kertovat omista traumoistasi.
Olin nuorempana se naisellinen nainen, joka kunnioitti ja arvosti miehiä ja usein pyysikin apua ns. miesten hommiin. Sain siitä hyvästä miehiltä halveksuntaa ja vähättelyä. Opettelin sitten parhaani mukaan olemaan enemmän sellainen "hyvä jätkä" mutta luontevaa se ei minulle koskaan ole. Ja minua ärsyttää, koska olen nainen ja haluan olla perinteinen, naisellinen nainen, mutta sitten on oltava yksin.
Sivullinen vastaa,
En ole oikein koskaan ymmärtänyt epäkunnioittavaa käytöstä toista kohtaan varsinkin jos toinen kunnioittaa toista eikä mitään syytä sellaiselle ole.
Miksi pitää olla ilkeä eikä antaa toisen olla sellainen kuin on? Edes aikuisena.
Ole vain oma itsesi, äläkä anna toisten vaikuttaa itseesi liikaa.
Olisit ansainnut parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaverille voi vittuilla kevyesti, mutta naiselle ei. Ei koskaan. Olen skipannut tuollaiset aina myös kaveripiiristä, ei se kaverille virttyilukaan niin kovin hieno piirre ole. Ellei se ole todella hyväntahtoista ja satunnaista.
Ehkä tässä on kulttuurieroakin. Ehkä duunaripiireissä naisten kanssa käyttäydytään samalla tavalla kuin parhaan kaverin? En kyllä osaa kuvitella, että kovin suosittu mies naisten keskuudessa noin tekisi.
Mä olen duunari ja ei todellakaan käyttäydytä noin naisia kohtaan.
Mä veikkaan että se on jonkinlainen ulkonäön ja luonteen yhteisvaikutus. Mä olen aina saanut kumppanikseni sen kenet haluan, ja jokainen seurustelukumppani olisi myös halunnut naimisiin kanssani. Ulkonäöltäni olen tiimalasivartaloinen, normaalipainoinen, kasvoilta tavanomaisen hyvännäköinen eli en ruma mut en myöskään mitenkään erityisen kaunis. Luonteeltani olen hyvin helposti lähestyttävä, avoin ja huumorintajuinen, ja tuntuu että etenkin sellaiset sosiaalisilta taidoiltaan hieman heikot miehet hullaantuvat siitä todella helposti. Syynä varmaan se, että pystyn kannattelemaan sujuvaa keskustelua ja antamaan huomiota niin, ettei heidän tarvitse tuntea oloaan vaikeaksi tai ei tule mitään vaivaannuttavia hiljaisia hetkiä.
Riippuu miehistä. Ulkonäöllä pääsee jo pitkälle ja sillä herättää kiinnostuksen. Loppu on sitten kahden välistä kemiaa sekä älyllistä yhteensopivuutta.
Aitoon ja luonnolliseen.
Muovisuus ja ylimeikkaaminen on välitön turn-off.
En tiedä kuinka se toimii, mutta sen saa päälle ihan tuosta vaan. Mutta kokeilen sitä vaan muutaman vuoden välein ihan huvikseni.
Minuun miehet ihastuu helposti, vaikka olen varattu. Sanotaan, että pitää olla hoikka, että ihastutaan. Itse olen reilusti ylipainoinen, mutta silti varsin siro. Kilot ovat asettuneet niin tasaisesti, etten näytä pahalta. Minulla on huomattavan isot rinnat, hyvä pyöreä takamus ja pituutta 167 cm. Kasvot ovat kauniit ja hiukset pitkät ja vaaleat. Olen iloinen ja lämmin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Minuun miehet ihastuu helposti, vaikka olen varattu. Sanotaan, että pitää olla hoikka, että ihastutaan. Itse olen reilusti ylipainoinen, mutta silti varsin siro. Kilot ovat asettuneet niin tasaisesti, etten näytä pahalta. Minulla on huomattavan isot rinnat, hyvä pyöreä takamus ja pituutta 167 cm. Kasvot ovat kauniit ja hiukset pitkät ja vaaleat. Olen iloinen ja lämmin ihminen.
Sä kuvailet itsesi kauniiksi, iloseksi ja tiimalasiksi. Ei mikään ihme, että miehet ihastuu. Ei kaikista edes näe päälle, painaako 60 vai 70 kiloa. Jos näyttää hyvältä niin näyttää hyvältä.
Mä olen vähän kade. Olen normaalipainoinen mutta kilot on asettuneet juuuri vääriin kohtiin.
kunnon eläimellsyys ja tempperamentti saa miehen sydämmen ja pallit
jyskyttämään kiihkosta ja tunteista ja alakerta tulee haista suolaselle
ei imelälle, tosin makuja on monia
Flegmaattinen hellyys, itsehillintä viettelee miehen parhaiten, ei sovi unohtaa tietysti " ulkoisia avuja" , sillä miehen seksuaalisuus toimii visuaalisesti, josta seurauksena tietysti on naisellinen hyve, eli kauneus.
Iloinen, aito, huomioiva, positiivinen ja välitön. Ylipäätään sellaisista ihmisistä pidetään muutenkin sukupuolesta riippumatta.
Luonnolliseen ja iloiseen, ainakin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.
Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a
Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.
Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä. Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.
Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.
Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.
Jatkuu. Tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat kokonaan emäntiensä vietävissä. Nainen saattaa käyttäytyä todella loukkaavasti heitä kohtaan ja suorastaan t e r r o r i s o i d a heitä. Manipuloida, alistaa ja muokata, eikä antaa mitään ihmisarvoa. Oikea ja ainoa tapa olisi viimeinkin lyödä nyrkki pöytään. Ja sanoa, että häivyn, jos et osaa käyttäytyä. Jos emäntä ei usko, niin häipyä. Itse ainakin tekisin niin.
Ihmettelin tätä hyvälle ystävälleni. Hän sanoi, että naiset ovat kietoneet nämä miehet pikkusormensa ympärille ja saavat ne tekemään mitä vain.
Ihmettelin sitä todella. Olen aina ollut täysin out tuollaisista naisten tempuista. Halveksin syvästi tuollaista käytöstä.
Jos naisella on jätkämäinen luonne, hän on ja tulee aina olemaan täysin out kaikesta ihmisten ja varsinkin naisten tempuista. Liian käsittämätöntä ja vaikeaa. Toivoin aina, että olisin syntynyt mieheksi,. vaikken olekaan lesbo. Sitten en osaa erottaa homomiehiä, joten en saanut kenestäkään miehestä ystävää. Sääli, koska miehillä on usein hyvä huumorintaju, he osaavat hullutella ja ottaa rennosti. Ja osaavat keskustella muustakin kuin itsestään.
Uskokaa jo, että pelkkä ulkonäkö on se, miksi naisten perässä juostaan ja sillä siisti.
Et ole ymmärtänyt, että miehet eivät halua naisesta maskuliinisia ominaisuuksia ja hyvää jätkää, vaan suurin osa etsii naisesta naisellisuutta. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääsääntöisesti näin. On aivan turha korostaa miten reteä jätkä on siinä mielessä, että sen odottaa olevan etu miesten kanssa.
Toinen juttu mitä et ole miehissä käsittänyt on se, että miehet haluavat tuntea itsensä kyvykkäiksi ja taitaviksi naisten seurassa. Nainen, joka ei anna miehen auttaa itseään on hölmö. Itsenäisyyden korostaminen on hölmöä, jos haluaa miehen, koska miehet haluavat olla avuksi.
Mutta tietysti poikkeuksiakin on. Kuitenkin on hyvä tajuta oman ajattelun rajoitteet. Jos et itse hyväksy sukupuolten eroja, niin homo- ja lesboyhteisö on kyllä helposti löydettävissä ja sieltä saa ystäviä. Minulla itselläni on vankka tausta homomiesten ystävänä, olen itse heteronainen. Biletin lähes aina heidän kanssaan nuorempana, niin sai tanssia rauhassa ja pitää hauskaa.
Koeta ymmärtää miehiä heidän omilla ehdoillaan eikä niiden silmälasien läpi, jotka kertovat omista traumoistasi.
En ole kiinnostunut miehistä "heidän omilla ehdoillaan" ja pidän tuollaista pelkkänä typeränä, väsyttävänä pelleilynä ja elämän tuhlaamisena.
Joten huomaat, ettei se johdu traumoista, vaan siitä, että minulla on hyvin suoraviivainen ja jätkämäinen luonne. Arvostan reilua käytöstä. En voisi kunniottaa itseäni, jos teeskentelisin jotain muuta mitä olen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin sellaiseen, joka ei ole v...mainen ja sellainen tuuliviiri persoona. Eikä myöskään sellainen, jolle kelpaa vain ne pitkät ja komeat miehet. Eikä NIRSO muutenkaan joka asian suhteen! Ja saa nainenkin tehdä aloitteen. Aika harva nainen on tuollainen, joten yksin joutuu olemaan.
:D
Jos olet mies, sinun pitää ITSE olla aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.
Tämä. Tunsin yhden naisen, joka oli ulkonäöltään aika keskiverto, ei mikään kaunotar. Hurmasi kaikki miehet, puhui ja lirkutteli ihan pyörryksiin. Ja draamaa riitti, jatkuvasti. Miehet usein varattuja, huomattavan vanhoja tai nuoria, jotain jännitystä silläkin varmaan haki.
Itsekin pidin häntä aluksi aivan ihanana ihmisenä, kunnes jatkuva valehtelu alkoi paljastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut miehistä "heidän omilla ehdoillaan" ja pidän tuollaista pelkkänä typeränä, väsyttävänä pelleilynä ja elämän tuhlaamisena.
Joten huomaat, ettei se johdu traumoista, vaan siitä, että minulla on hyvin suoraviivainen ja jätkämäinen luonne. Arvostan reilua käytöstä. En voisi kunniottaa itseäni, jos teeskentelisin jotain muuta mitä olen.
Joten toistan taas.
Ole:
-kaunis
-teeskentelee tyhmää, heikkoa ja epäitsenäistä
-hymyile
Älä ikinä paljasta omaa fiksuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
1. kauniit kasvot ja hiukset
2. hyvä perce ja kroppa
3. sopivasti flirttaileva luonne
4. hyvät seksitaidot
Tuossa järjestyksessä mennään kun ensi kontakti saadaan. Ensin katsotaan että ooh onpas kaunis nainen > ooh hyvä perce > jne.
Poikani 7 v ajattelee samalla lailla. Tosi fiksua ja syvällistä ajattelua ja persekin otetataan huomioon. Isona huomaat, että naisesta on muuhunkin kun seksipuuhiin.
Tälläisiinkö?
Mies kertoi saavansa ”akalta turpaan”, vaimo tuomittiin vankilaan
42-vuotias nainen tuomittiin lähes kolmen vuoden vankeuteen. Hän viilteli ja puukotti miestään lukuisia kertoja. Sen lisäksi nainen ampui miestään ilmakiväärillä ja yritti ajaa tämän päälle autolla.