***NÄKIJÄ,tässä meitä avuntarvitsijoita pinossa***
Tehdään pino, jos joku näkijä tmv. auttaisi meitä..
Nostelkaa pinoamme ylöspäin =)
Oma ongelmani, on kun meille ei tunnu syntyvän pikkukakkosta...Häntä niin kovasti kaipaisimme ja haluaisimme!
Eli onko tämä haave haudattava vai toteuuko se?
Täytän ensi vuonna 35v. joten " peliaika" alkaa olla vähissä..=/
Toinen mietityttävä asia on, että parjäämmekö valtavan lainamme kanssa..?
Kiitos!!
Kommentit (11)
Kiitos jos sinä osaisit minua auttaa! Olen kokeillut läpi kaikki mahdolliset alan asiantuntijat selkä vaivoihin liittyen ja apua ei ole löytynyt. Nyt olen lähtenyt purkamaan vyyhtiä toista kautta, eli henkiseltä puolelta. Olen silti jo todella väsynyt tähän vaivailuun ja kipuiluun, olenko oikealla tiellä ja milloin minulla olisi valoa näkyvissä tunnelin päässä? Tulenko pärjäämään nykyisessä työssäni, vai joudunko mahdollisesti vaivojen takia vaihtamaan työpaikkaa tai jopa alaa?
Jonkinlainen tieto tulevaisuudestani voisi auttaa, sillä olen jo luisumassa asian takia alkoholismiin.
Kiitos, jos olet paikalla ja vastaat!
Millaisena näet parisuhteeni? Onko mieheni onnellinen kanssani ja onko avioliittomme kestävä? Näetkö meille lisää lapsia?
Millaisena näet työtilanteeni? Minulla on tällä hetkellä töitä tiedossa ensi kesään saakka, mutta entä sen jälkeen? Tuleeko lisää töitä ja samassa työpaikassa vai muualla ja miten pitkä aikaista? Entä näetkö minulle vakituista työpaikkaa?
Kiitos sinulle kovasti jos voit olla minulle avuksi=)
Suuri huolen ja lmurheen aihe on vanhemmillani olevat jatkuvat ongelmat. Näetkö mitään ratkaisua olevan tulossa? Onko muutosta tulossa parempaan vai huonompaan suuntaan ja milloin?
Entä oma parisuhteeni, lapset ja työ? Mitäs näkyy?
Kiitos :)
Haluaisin kuulla näkyykö meille vielä yhtä lasta? Ikä alkaa pikku hiljaa painaa ja lapsen saamisessa meillä on tiettyjä esteitä.
Kiitos, jos joku oikea näkijä voisi katsoa!
W
Elämä näyttää aika synkältä, mitä näet nyt ja tulevassa? Lapset, työ, terveys ja se tärkein rakkaus....?
T: N 25
Ollaanko joulu kotona vai mennäänkö " vieraiden" luo ? Löydämmekö taloa ?
Tulemmeko saamaan perheenlisäystä jos tulemme niin kuinka pian? Miltä tulevaisuus näyttää tässä parisuhteessa?
Kiitoksia..
-Ilu
Näetkö meille lisää lapsia ja/tai omaa asuntoa?
olen haaveillu, saammeko? Milloin ja mitä sukupuolta olisi tulokas?
Miten tulevaisuus? Meneekö meillä hyvin? Oma talo? Ja muutenkin kerro mitä näet tulevaisuudessa. Kiitos sinulle! :-)