Miksi matkailu on niin vihattu tällä palstalla? Tuntuu että suurimmat raivonpurkaukset saadaan siitä
jos joku matkustaa ulkomaille ja erityisesti lentokoneella. Oli kyseessä sitten korona, Rhodoksen tulipalot tai milloin mikäkin.
Käyttekö te raivoajat ikinä kotipaikkakuntanne ulkopuolella?
Kommentit (25)
Ei se aiheuta isompia raivoka, ehkä sinä vain olet liian herkkis.
Osalla varmaan kateus kun ei itsellä ole varaa.
Enpä ole huomannut. Pitäisikö sinunkin ap keskittyä muihin asioihin kuin tuntemattomien mielipiteisiin?
Trollitehdas on varmaan taas avattu ja itärajan takana jurppii kun eivät pääse matkustamaan.
Netinkäyttö ja suoratoistopalvelut saastuttavat enemmän kuin lentomatkailu, joten laittakaapa kaikki tekopyhät matkailusta marisijat netti ja telkkari kiinni!
Köyhät itkee tai maailmanhalaajat yrittää esittää parempia ihmisiä kun he ei lennä.
Vituttaahan se, jos itsellä ei ole varaa reissata.
Täällä on niin paljon työttömiä ja pieneläkeläisiä, että kyllähän se ottaa niitä pattiin, kun muut vain lentelevät lomille. Kateus piilotetaan ilmastotalkoo-hömppään, kun ei oikeata syytä nurinaan kehdata sanoa.
Ne matkaa jotka pystyy, ja kyllä minä pystyn! Maksa sinä hiilikompensaatiosi sillävälin jos kiinnostaa.
Kitupiikki ei matkusta vaikka varaa olisi. Se on sairautta.
Av-mammoilla ei varaa matkustaa. Tiukka budjetti. Harmitus.
Ensin vedetään raivarit siitä että joku kehtaa lentää ilmastoa pilaamaan ulkomaille.
Sitten lähdetään itse isolla perheautolla stoajen kilometrien päähän mökille auton ilmastointi huutaen ja nasta laudassa. Mökillä kaadetaan puita, poltetaan niitä ja pärrätään järvellä öljyä valuttavalla moottoriveneellä. Saunan terassilla bassonjytkeessä sitten kerskaillaan miten ollaan fiksuja luonnonmukaisia lomailijoita, toisin kuin ne ulkomaan saastuttajat.
Samoin mtkustelemattomuus on monille ongelma. Mutta somessa viihtyy hyvin ihmiset, jotka haluavat kärjistää asioita.
Kyllä muakin vtuttais jos ei olis varaa matkustella. Toukokuussa olin viimeksi Ensi kuussa taas reissuun ja syyskuussa uusiks. Katselen myös matkaa joululle.
Vierailija kirjoitti:
Ensin vedetään raivarit siitä että joku kehtaa lentää ilmastoa pilaamaan ulkomaille.
Sitten lähdetään itse isolla perheautolla stoajen kilometrien päähän mökille auton ilmastointi huutaen ja nasta laudassa. Mökillä kaadetaan puita, poltetaan niitä ja pärrätään järvellä öljyä valuttavalla moottoriveneellä. Saunan terassilla bassonjytkeessä sitten kerskaillaan miten ollaan fiksuja luonnonmukaisia lomailijoita, toisin kuin ne ulkomaan saastuttajat.
Ja thermacell kaasuttaa samalla kaikki hyönteiset, etenkin pölyttäjät, kuoliaiksi sadan metrin säteellä. Luonto kiittää.
Työnvieroksujalla ei rahaa lähteä ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin vtuttais jos ei olis varaa matkustella. Toukokuussa olin viimeksi Ensi kuussa taas reissuun ja syyskuussa uusiks. Katselen myös matkaa joululle.
Varnaan olet lukuisilla reissuilla tavannut paljon ihmisiä ja nähnyt, että monista maissa missä ihmiset eivät esum.köyhyyden vuoksi voi matkustaa, he ovat kuitenkin ystävällisiä.
Ei kaikkia myöskään "vituta" kuten asiaa kuvasit. Osa kokee oikeaati ilmastoahdistusta ja kuvittelee omalla lentämättömyydellä voivansa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Työnvieroksujalla ei rahaa lähteä ulkomaille.
Minusta on suorastaan outoa maksaa ressailuista itse, kun duunissa on tottunut siihen että reissaamisesta maksetaan.
Siinähän raivoavat. Tiistaina taas mennään, viides reissu tänä vuonna.