Paras lastenvaatteiden nettikauppa Suomessa?
Täällä Pohjois-Suomessa ei ole hyviä lastenvaateliikkeitä. Ei oikein jaksaisi sitä ikuista Ciraf-linjaa... Mistä tilaisin lapsillemme (2, 3 ja 4) hyviä lastenvaatteita netistä? Ulkomailta en tilaisi, vaan kotimaasta. Kynnys nettitilaamiseen on korkea, siksi pitää olla luotettava paikka ja hyvät vaatteet. Matkoilla ostamme Polarn och Pyret ja Lego -vaatteita. Jotain sen tapaista...
Kommentit (50)
hei!
Itse olen näihin tosi tyytyväinen
www.nirppanokka.fi
ja joskus käyn Oulun Pakkahuoneen Lasten Metsola -kaupassa, heillä myös nettiputiikki olikohan www.metsola.fi.
Ite ostin tytöilleni vaatteita Veeti ja Vilius nettikaupasta. Hintataso on edullinen ja vaatteet ihania...tytöt ainakin tykkää... ;.)))
WWW.VEETIJAVILIUS.COM
mutta kiittelen vinkeistä!
Lisäkysymys: onko joku nähnyt netti- tai ihan kivijalkakaupoissa viime aikoina puuhapete-kuvaisia vaatteita? Mistä löytyisi...? Kidscornerista bongasin ainakin pari mutta olisin lähinnä kaivannut pitkähihaista...
Uusi avautuva lastenvaatteiden nettiputiikki
Uusi lastenvaatteiden nettiputiikki avautuu ennen Joulua 2008 osoitteeseen www.prinsessakammari.com. Ihanuuksia vauvoille ja alle 10-vuotiaille lapsille. Myöhemmin valikoima laajenee myös sisustustuotteisiin ja leluihin. Takuuvarmat ja nopeat toimitukset!
Tämän ketjun ansiosta löysin ko. kaupan ja tilasin ja jo tänään sain kamppeet!
Uusi lastenvaatteiden nettiputiikki avautuu ennen Joulua 2008 osoitteeseen www.prinsessakammari.com. Ihanuuksia vauvoille ja alle 10-vuotiaille lapsille. Myöhemmin valikoima laajenee myös sisustustuotteisiin ja leluihin. Takuuvarmat ja nopeat toimitukset!
toimitus kestää, viesteihin ja puheluihin ei vastata... tässä on odoteltu pakettia jo toista viikkoa...
Suloisia vaatteita ja tosi nopeasti, eikä postikulutkaan ole kovat.
www.lastentaikamaa.fi
täysi kymppi!
mutta nettisivut vois olla paremmat, siinä esimerkki huonoimmista näkemistäni nettisivuista. Ainakaan mun kone ei näytä vaatteita muuta kuin lasten päällä, kaukaata otettuja pieniä kuvia.
En lukenut koko ketjua ja epäilen tämän jo mainitun. Varmuuden vuoksi vielä: sisukas.net
Iloa, väriä, käytännöllisyyttä ja laatua
Asiakaspalvelu on huippua
Ihania vaatteita! Monesti olen tilannut ja palvelu on ollut nopeaa ja hyvää. Voin suositella!
Sisukkaan asiakaspalvelu huippua? Jaa...
Yllätyimme iloisesti käyttäessämme uutta nettikauppaa:
www.juuliajajoonatan.fi
Valikoima oli hyvä ja palvelukin ok. Tulee varmasti käytettyä uudelleenkin :)
palvelu on muutenkin ollut kaikin puolin ystävällisistä. Mittoja tulee sähköpostissa miltei samantien, kun laittaa kyselyä.
www.pikkuriikki.fi
Tähän voisi pinota lisää. Mulla olis ostosvimma...