Paras lastenvaatteiden nettikauppa Suomessa?
Täällä Pohjois-Suomessa ei ole hyviä lastenvaateliikkeitä. Ei oikein jaksaisi sitä ikuista Ciraf-linjaa... Mistä tilaisin lapsillemme (2, 3 ja 4) hyviä lastenvaatteita netistä? Ulkomailta en tilaisi, vaan kotimaasta. Kynnys nettitilaamiseen on korkea, siksi pitää olla luotettava paikka ja hyvät vaatteet. Matkoilla ostamme Polarn och Pyret ja Lego -vaatteita. Jotain sen tapaista...
Kommentit (50)
riemukkaita vaatteita. Huh, huh, en kyllä voisi kuvitella meidän prinsessakautta elävää tyttöämme noissa riemukkaissa mekoissa...
polarn och pyret flamingo ainakin toimittaa tuotteitaan myös postiennakolla. katso netistä mitä haluat ja soita liikkeeseen, paketti tulee sinulle postiennakolla muutamassa päivässä!
-susu
Ja sit ap,Rovaniemeltä löytyy kyllä ainakin esim P.o.P ja Anton&Nina...
Ja sit tietty Lindex ja Kappahl,et jos sinne asti oot ostoksille menossa niin noissa kaikissa on kivoja lastenvaatteita MUN mielestä...
Olettaen et asut kauempana Lapissa..
Itse löysin pari uutta ja kivaa,kiitos :)
Todella kivoja, LAPSEKKAITA vaatteita kaikenkokoisille. Muumia, Disney-aiheisia, Peppiä jms. Todella ystävällinen ja nopea palvelu ja hinnatki edullisia & tosi hyviä kanta-asiaskas aleja.
SUOSITTELEN!!!
olen täysin samaa mieltä ja toinen mun vakikauppa on www.metkula.com, sama tyyli siellä palvelussa, nopeaa ja ystävällistä! Ja ihania vaatteita!
Kotimaisia, luomua, kivoja värejä. Tosi nopea toimitus.
merkkivaatteita mm. edellisiltä sesongeilta suht edullisesti.
Sekä äidille että tyttärelle löytyy täältä.
http://www.veetijavilius.com/
Tilasin tytölleni täältä ja hinnat on mun mielestä ihan kohdallaan. Edullisia mielestäni. Toimituskin oli nopea.
Miimulilta löytyy ihania kotimaisia käsintehtyjä vaatteita. Laadukkaita ja tyylikkäitä. Suosittelen! www.miimuli.fi
vai mitä piiloja nyt olivatkaan, pari kappaletta. Oli ihan nopea toimitus.
makuun. Hurjia väriyhdistelmiä, joita esikoinen (väritietoinen jo kaksivuotiaasta) ei pistäisi päälleen pakottamallakaan. Kuopukselle ehkä jotain saisin vängättyä päälle.