Pitävätkö miehet enemmän pitkähiuksisista kuin lyhythiuksista naisista?
Minulla on pitkät, puoliselkään ulottuvat, hiukset. Moni mies on niitä ihaillut. Oma mieheni mielestä tummat lyhyet hiukset ovat seksikkäät. En kuitenkaa lyhennä hiuksiani.
Kommentit (52)
Raamatussakin sanotaan, että pitkät hiukset ovat naiselle kunniaksi.
Pitkät hiukset ovat naiselliset ja viehättävät. Siitä ei vain voi jankkaa vastaan, että "kyllä joillekin naisille sopii lyhyet hiukset". Se voi olla joidenkin mielipide, kun taas minun mielipide on se, että omalla naisellani on oltava pitkät hiukset. Se ei liity "miehuuteeni" vaan siihen, että pidän naisellisista naisista ja mieltymyksiäni omaa kumppania koskien ei määritä kukaan muu. Se olisi aika lailla samaa, jos joku menee sanomaan homoille, että kyllä naiset ovat viehättäviä, usko nyt ja ota sellainen. Ja siitäkös vasta haloo nousisi.
Oma nainen tiedostaa tämän, eikä fiksuna yksilönä siis kehittele mitään huvin-vuoksi ja kapinointihengessä hiusten leikkaamisia, kun samalla tavalla hän toivoo minulla olevan lyhyet hiukset.
Eiköhän kaikki jo tajua, kunmikäpa hiusmalli on miesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat hieman happamalta. Voisiko siihen olla ratkaisuksi "jos et voi voittaa heitä, liity heihin" ? Yhtä lailla naisilla on miehiä kohtaan monia kriteereitä, jotka nostavat tai laskevat miesten ns. markkina-arvoa, eikä siinäkään tapauksessa auta surkuttelu vaan ihan se rehti itsensä kehittäminen sitä kohti, mikä sitä arvoa nostaisi. Jos taas tuolle ei ole tarvetta koska niin kovin olet tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet, sen ei pitäisi lainkaan haitata, mitä muut sinusta ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat hieman happamalta. Voisiko siihen olla ratkaisuksi "jos et voi voittaa heitä, liity heihin" ? Yhtä lailla naisilla on miehiä kohtaan monia kriteereitä, jotka nostavat tai laskevat miesten ns. markkina-arvoa, eikä siinäkään tapauksessa auta surkuttelu vaan ihan se rehti itsensä kehittäminen sitä kohti, mikä sitä arvoa nostaisi. Jos taas tuolle ei ole tarvetta koska niin kovin olet tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet, sen ei pitäisi lainkaan haitata, mitä muut sinusta ajattelee.
Pitkät hiukset on silti vaihtoehto numero 1.
Ehdottomasti pitkät. Tämä on raaka totuus
Nainen 20v+ hiukset peppuun
30v+ hiukset hartioille
40v+ kynitty kana
Joillekin, tosin harvoille naisille lyhyet hiukset sopii. Huippuseksikästä on naiset 40v+ joilla yhä on pitkä kuontalo.
Kaikki naiset olette huippuja. Mutta minun kirjoissa pitkät hiuksen vievät aina kultamitalin.
Saan luennon siitä miten pitkistä hiuksista on niin paljon vaivaa ja sun muuta. Kyllä iso osa miehistä silti tarkistaa sen naapurin 25v rastahiuksen pepun kuvittelien pääsevänsä vetämään häntä dogyssä hiuksista.
Itse ainakin pidän ehdottomasti pitkistä hiuksista!
Kokonaisuus merkkaa, mut keskimäärin kyllä
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset kaunistavat naista. En muista, että Miss Suomeksi olisi valittu lyhyttukkaista naista.
Armi Kuusela valittiin Miss Universumiksi lyhyine isoine kiharoineen. Jostain muistelen lukeneeni, että hiuksia jopa leikattiin lyhyemmiksi, jotta pärjäisi maailmalla kisoissa paremmin. Näköjään toimi.
50-luvulla saattoi olla muitakin, en ole niin perehtynyt. Siihen aikaan kyllä yleisesti katsastettiin pitkä hiuksia.
Eihän lyhyt hiuksista voi edes pettää,muutenkin tuntuu kuin miehen kanssa olis..
Tärkeää on, että naisella on pitkät hiukset. En ole koskaan tapaillut lyhythiuksista naista.
Kyllähän kunnon iso pörröpää katseet kääntää. Kiharat vielä...