Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö miehet enemmän pitkähiuksisista kuin lyhythiuksista naisista?

Vierailija
23.07.2023 |

Minulla on pitkät, puoliselkään ulottuvat, hiukset. Moni mies on niitä ihaillut. Oma mieheni mielestä tummat lyhyet hiukset ovat seksikkäät. En kuitenkaa lyhennä hiuksiani.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkät hiukset. Haluaisin lyhyen, helppohoitoisen ja trendikkään mallin mutta MIES EI ANNA LEIKATA :(

Hänellä on ollut menneisyydessään monta vuotta kestänyt suhde lyhythiuksisen naisen kanssa mutta minulle hän ei lyhyitä hiuksia hyväksy.

Eikä harmaita hiuksia. Värjäyksiin siis menee ihan tuhottomasti aikaa ja rahaa.

Ja nykyään hiukseni ovat vielä ohentuneet huomattavasti, huomasin sen kun hyttyset pistää päänahkaan.

Mutta mikään ei saa mieheni päätä kääntymään.

Itse hän kyllä Turkin lomallamme kävi parturissa ajattamassa viikset ja parran pois, vaikka olen aina ihaillut hänen itse siistimääni partaansa...

Että pitkät - vaikka roippanatkin- on ilmeisesti se parempi vaihtoehto...

Hyvänen aika, jos haluat tukkasi leikata niin leikkaat. Juurihan hänkin laittoi karvansa kuten itse halusi, mielipiteestäsi välittämättä. Nykyään molemmilla suhteen osapuolilla on oikeus päättää omista asioistaan, luojan kiitos.

Vierailija
22/52 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän mukavista naisista, joilla negatiivinen puhe on minimissä ja jotka ovat kaikin tavoin aktiivisia elämässään ja tekemisessään.

Karvojen pituus on täysin yhdentekevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiukset , ei korvat, nenä ei kädet eikä jalat eikä mikään ulkoinen olemus. 

Sisiäinen kauneus, ja aito rehellinen ihminen on se kaikista paras.

Ei sellainen joka esittää toisenlaista kuin on, esim meikkaa itsensä tunnistamattomaksi, tai käyttää some kuvissaan filttereitä niin paljon että vääristyy koko touhu.

ei perseen keinuttaja ja rintojen näyttäjä.

Aito suomalainen nainen, kunhan se on aito oma itsensä. Sujut itsensä kanssa. 

Sellainen on paras.

Vierailija
24/52 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua niin ärsyttää sellaiset naiset jotka haukkuvat eksiään koko helvetin uuden suhteen ajan,

lisäksi kaikkia muitakin ihmisiä ympärillään

sellainen ylenpalttinen negatiivisuus saa ihmiset HULLUIKSI.

Vierailija
25/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias mies. Minä haluan vain pitkähiuksisia naisia. Minun kaluni ei seiso, jos naisella on lyhyet hiukset. Mikään ei ole niin kiihottavaa, kuin alaston nainen pitkät hiukset valtoimenaan alasti sängyssä.

Vierailija
26/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt lyhyt hiuksisen naisen haluaisi?

Vierailija
27/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka lyhythiuksinen nainen... Nam.

Hoikalla naisella saa puolestani olla vaikka kalju.

Runsaalle naiselle ei lyhyet hiukset sovi.

Vierailija
28/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lyhyetkin hiukset ovat nätit.

https://hairstylecamp.com/celebrities-with-short-hair/

Monet noista eivät nyt niin kovin lyhyitä ole, mutta kauniita kyllä. Persoonallisuus on hyvästä, mitä se sitten itSe kunkin mielestä tarkoittaa.

Ja pääasia (kirjaimellisesti 😄) on että itse tykkää hiuksistaan.

Olen itse mielestäni paljon nätimpi täällä lyhyen polkan ja pitkän, pehmeän pixien välimaastossa kuin aiemmin pitkälle selkään yltävässä raskaassa ja vaikeasti laitettavassa tukassa, jolle en osannut tehdä mitään ja jota siksi jopa vähän häpesin. Nyt on paljon rennompi ja naisellisempi fiilis (varsin vähäisellä hiusten laitolla jopa), kiitos hyvän kampaajan ja hiuspuuterin...

Vierailija
29/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty panemaan lyhythiuskista naista, vaikka hän olisi miten kaunis tahansa.. Minulle tulee tunne, että nussin miestä/poikaa.

Mitenkäs pitkätukkaiset miehet sitten? Ne, joilla ei ole partaa tarkoitan?

Vierailija
30/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kalu kovettuu pelkästään jo siitä, kun vastaan kävelee nuori nainen, jolla on valtoimenaan tai poninhännällä pitkät hiukset.

Vierailija
31/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perinteinen mies ja minusta miehillä pitää olla lyhyt tukka ja naisilla pitkä. Itselläni on lyhyt ja tapailen vain pitkätukkaisia naisia.

Vierailija
32/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tulee mieleeni siili- tai lyhyttukkaisista naisista keskitysleirien naisvangit tai muilla laitoksilla rangaistusta kärsivät naiset. Se ahdistaa.

Vierailija
33/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset kaunistavat naista. En muista, että Miss Suomeksi olisi valittu lyhyttukkaista naista.

Vierailija
34/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan ihmisestä millaiset hiukset kenellekin sopii, outoa ajatella että joku tietty hiusmalli olisi paras kaikilla :D

Vierailija
35/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lyhyet hiukset on seksit!

Vierailija
36/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset naisella on kauheaa, tulee joku vanha mummo mieleen. Jos olisi sinkku en edes lähtisi treffeille jos naisella olisi lyhyet hiukset.

Vierailija
37/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vaatimus valitessani naisystävää on, että hänellä on pitkät hiukset. Olen nyt 45-vuotias eikä minulla ole koskaan ollut lyhythiuksista naisystävää.

Vierailija
38/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas joillakin nyt miehuus pienestä kiinni.

Vierailija
39/52 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaikille on tullut selväksi, että lyhythiuksisilla ei ole suuret markkinat. Sellainen otetaan, kunnes tilalle löytyy parempi. Eli pitkähiuksinen.

Vierailija
40/52 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukka naisella on vain merkki naisellisuudesta ja naisellisuus kiihottaa miehiä. En myöskään tajua niitä jotka leikkaavat hiuksensa vaikka tietää ettei toinen puolisko halua. On aika itsekästä touhua jos ei sen vertaa kiinnosta että haluaa pitää itsensä kauniina/komeana toista varten. Miksi edes olla parisuhteessa jos ajattelee vain itseään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan