Pitävätkö miehet enemmän pitkähiuksisista kuin lyhythiuksista naisista?
Minulla on pitkät, puoliselkään ulottuvat, hiukset. Moni mies on niitä ihaillut. Oma mieheni mielestä tummat lyhyet hiukset ovat seksikkäät. En kuitenkaa lyhennä hiuksiani.
Kommentit (52)
Pidän enemmän mukavista naisista, joilla negatiivinen puhe on minimissä ja jotka ovat kaikin tavoin aktiivisia elämässään ja tekemisessään.
Karvojen pituus on täysin yhdentekevää.
Ei hiukset , ei korvat, nenä ei kädet eikä jalat eikä mikään ulkoinen olemus.
Sisiäinen kauneus, ja aito rehellinen ihminen on se kaikista paras.
Ei sellainen joka esittää toisenlaista kuin on, esim meikkaa itsensä tunnistamattomaksi, tai käyttää some kuvissaan filttereitä niin paljon että vääristyy koko touhu.
ei perseen keinuttaja ja rintojen näyttäjä.
Aito suomalainen nainen, kunhan se on aito oma itsensä. Sujut itsensä kanssa.
Sellainen on paras.
Minua niin ärsyttää sellaiset naiset jotka haukkuvat eksiään koko helvetin uuden suhteen ajan,
lisäksi kaikkia muitakin ihmisiä ympärillään
sellainen ylenpalttinen negatiivisuus saa ihmiset HULLUIKSI.
Olen 40-vuotias mies. Minä haluan vain pitkähiuksisia naisia. Minun kaluni ei seiso, jos naisella on lyhyet hiukset. Mikään ei ole niin kiihottavaa, kuin alaston nainen pitkät hiukset valtoimenaan alasti sängyssä.
Kuka nyt lyhyt hiuksisen naisen haluaisi?
Hoikka lyhythiuksinen nainen... Nam.
Hoikalla naisella saa puolestani olla vaikka kalju.
Runsaalle naiselle ei lyhyet hiukset sovi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lyhyetkin hiukset ovat nätit.
Monet noista eivät nyt niin kovin lyhyitä ole, mutta kauniita kyllä. Persoonallisuus on hyvästä, mitä se sitten itSe kunkin mielestä tarkoittaa.
Ja pääasia (kirjaimellisesti 😄) on että itse tykkää hiuksistaan.
Olen itse mielestäni paljon nätimpi täällä lyhyen polkan ja pitkän, pehmeän pixien välimaastossa kuin aiemmin pitkälle selkään yltävässä raskaassa ja vaikeasti laitettavassa tukassa, jolle en osannut tehdä mitään ja jota siksi jopa vähän häpesin. Nyt on paljon rennompi ja naisellisempi fiilis (varsin vähäisellä hiusten laitolla jopa), kiitos hyvän kampaajan ja hiuspuuterin...
Vierailija kirjoitti:
En pysty panemaan lyhythiuskista naista, vaikka hän olisi miten kaunis tahansa.. Minulle tulee tunne, että nussin miestä/poikaa.
Mitenkäs pitkätukkaiset miehet sitten? Ne, joilla ei ole partaa tarkoitan?
Minun kalu kovettuu pelkästään jo siitä, kun vastaan kävelee nuori nainen, jolla on valtoimenaan tai poninhännällä pitkät hiukset.
Olen perinteinen mies ja minusta miehillä pitää olla lyhyt tukka ja naisilla pitkä. Itselläni on lyhyt ja tapailen vain pitkätukkaisia naisia.
Minun tulee mieleeni siili- tai lyhyttukkaisista naisista keskitysleirien naisvangit tai muilla laitoksilla rangaistusta kärsivät naiset. Se ahdistaa.
Pitkät hiukset kaunistavat naista. En muista, että Miss Suomeksi olisi valittu lyhyttukkaista naista.
Sehän riippuu ihan ihmisestä millaiset hiukset kenellekin sopii, outoa ajatella että joku tietty hiusmalli olisi paras kaikilla :D
Minusta lyhyet hiukset on seksit!
Lyhyet hiukset naisella on kauheaa, tulee joku vanha mummo mieleen. Jos olisi sinkku en edes lähtisi treffeille jos naisella olisi lyhyet hiukset.
Ainut vaatimus valitessani naisystävää on, että hänellä on pitkät hiukset. Olen nyt 45-vuotias eikä minulla ole koskaan ollut lyhythiuksista naisystävää.
No onpas joillakin nyt miehuus pienestä kiinni.
Joko kaikille on tullut selväksi, että lyhythiuksisilla ei ole suuret markkinat. Sellainen otetaan, kunnes tilalle löytyy parempi. Eli pitkähiuksinen.
Pitkätukka naisella on vain merkki naisellisuudesta ja naisellisuus kiihottaa miehiä. En myöskään tajua niitä jotka leikkaavat hiuksensa vaikka tietää ettei toinen puolisko halua. On aika itsekästä touhua jos ei sen vertaa kiinnosta että haluaa pitää itsensä kauniina/komeana toista varten. Miksi edes olla parisuhteessa jos ajattelee vain itseään?
Hyvänen aika, jos haluat tukkasi leikata niin leikkaat. Juurihan hänkin laittoi karvansa kuten itse halusi, mielipiteestäsi välittämättä. Nykyään molemmilla suhteen osapuolilla on oikeus päättää omista asioistaan, luojan kiitos.