Pitävätkö miehet enemmän pitkähiuksisista kuin lyhythiuksista naisista?
Minulla on pitkät, puoliselkään ulottuvat, hiukset. Moni mies on niitä ihaillut. Oma mieheni mielestä tummat lyhyet hiukset ovat seksikkäät. En kuitenkaa lyhennä hiuksiani.
Kommentit (52)
Sanotaan, että hiukset ovat naisen kruunu. Pitkät hiukset sopivat mielestäni nuorimmille naisille. Puolipitkät ovat minun mieleeni.
Kyllä lyhyetkin hiukset ovat nätit.
Lyhyet hiukset naisilla on kyllä no no. Ei vaan nappaa.
Pitkät hiukset on siitäkin kivat, että suihinotossa he hivelee kivasti palleja.
Tykkään pitkistä hiuksista mutta myös vähän lyhyemmistä kunhan naisellisuus säilyy. Poikamainen lyhyt tukka ei sytytä. Poikkeuksena jos on sairauden takia lyhyt.
Ehdottomasti pitkät hiukset tekee naisesta haluttavan.
Pitkät tietysti, lesboilla ja vanhoilla mummoilla on lyhyet hiukset. Jos haluat olla haluttava ja kaunis, lyhyet hiukset ei ole sinulle.
Pitkät hiukset. Kiihottavinta, mitä tiedän, on olla sängyssä naisen kanssa, jolla yöpaitana on pelkät hiukset.
En ole ollut yhdenkään lyhyt tukkaisen naisen kanssa. Enkä tule olemaan. Lyhyt tukka naisella viittaa liikaa lesboihin.
Kyllä pitkät hiukset ovat haluttavammat. Lyhyet hiukset voivat olla hyvät, mutta ne pitää kompensoide muilla ominaisuuksilla.
Ponnari pitää saada aikaiseksi. Siitä on kiva pitää kiinni takaapäin naidessa. Ja moni oikein pyytää että ponnarista pitää vetää.
Höh. Pitkät tietysti. Lyhyet hiukset on näitä nykyajan kotkotuksia
Naisella parasta ulkonäössä ovat pitkät hiukset. En ymmärrä, miksi jotkut naiset leikkauttavat hiuksensa lyhyeksi jopa siiliksi. Vain äärimmäisessä puutteessa panen lyhythiuksista naista.
En pysty panemaan lyhythiuskista naista, vaikka hän olisi miten kaunis tahansa.. Minulle tulee tunne, että nussin miestä/poikaa.
Tykkään enemmän pitkähiuksisista naisista.
Hienoa että kirjaimellisesti pidät oman pääsi.
Minulla on pitkät hiukset. Haluaisin lyhyen, helppohoitoisen ja trendikkään mallin mutta MIES EI ANNA LEIKATA :(
Hänellä on ollut menneisyydessään monta vuotta kestänyt suhde lyhythiuksisen naisen kanssa mutta minulle hän ei lyhyitä hiuksia hyväksy.
Eikä harmaita hiuksia. Värjäyksiin siis menee ihan tuhottomasti aikaa ja rahaa.
Ja nykyään hiukseni ovat vielä ohentuneet huomattavasti, huomasin sen kun hyttyset pistää päänahkaan.
Mutta mikään ei saa mieheni päätä kääntymään.
Itse hän kyllä Turkin lomallamme kävi parturissa ajattamassa viikset ja parran pois, vaikka olen aina ihaillut hänen itse siistimääni partaansa...
Että pitkät - vaikka roippanatkin- on ilmeisesti se parempi vaihtoehto...
Mies joutuu kehumaan naista, vaikka olisi hiukset piikkilankaa. Heteromiehet tuskin välittävät naisten hiusmalleista tuon taivaallista.
Lyhyt pitkähiuksinen nainen on paras. Kompakti ja sisältää kaiken tarvittavan.
Pitkistä hiuksista.
Jos esim runkkaa niin vaikkapa jos olisi 6 naista ketä mietin runkatessanl aina kutakin kerrallaan niin yhdelläkään ei ole lyhyitä hiuksia.