Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja seksi elämä

Vierailija
23.07.2023 |

Miten onko muut huomanneet , tuleeko elämässä vastaan tilanteita joissa ns seksielämä toimii hyvin ja erittäin huonosti.

Tarkoitan nyt parisuhteessa eläviä. Onko kuivia kausia ja jos on niin miksi?.

Minä olen huomannut että ihmiset on kovia puhumaan että olisi "aktiivinen" ja halukas näissä asioissa. Mutta

kuitenkin on kuin "sahara" toisinaan. Parisuhteissa on normaalia jos on niitä viikonkin taukoja. Mutta jos alkaa

mennä yli kuukauden niin sitten pitää jo itseään peilistä katsoa ja kysyä missä vika?. Ymmärrän toki

synnytyksen jälkeen jos onkin taukoa jopa kuukausia mutta nyt tarkoitankin normaali arkea.

Mikä siinä on syy että se seksi elämä kuihtuu suhteessa kuin suhteessa jossain vaiheessa ainakin. Osa saa

korjattua tilanteen osa ei. Sitä paitsi voisi kuvitella että jos esim: yli kuukauden menee niin on entistä

vaikeampaa korjata asioita kun sitähän alkaa jännittää tuollaiset.

Vapaata ja asiallista keskustelua miehiltä sekä naisilta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei enää halua. Isältään hän 0n 55- vuotta. Hän ei harrasta liikuntaa, tupakoi paljon ja makoilee sohvalla. Kaipaan seksiä ja yritän kaikin keinoin saada hänen kalunsa jäykistymään sen verran, että se meni pilluuni, mutta se pysyy velttona.

Joskus hieron mieheni peräukkoa anaalitapilla ja työnän sen sisään. Silloin mieheni kalu saattaa jäykistyä ja hän pystyy työntämään kalunsa sisääni ja nussimaan.

Vierailija
22/25 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 40-vuotias hyväkuntoinen mies ja itse olen 36-vuotias. Melkein joka ilta ennen nukahtamistaan mies panee minua ja sen jälkeen nukahtaa tyytyväisenä. Itse en ehdi tuntemaan juuri mitään. Viikonloppuisin olen kontillani ja mies panee ykköseen ja kakkoseen. Niilläkään kerroilla en ehdi tuntemaan juuri mitään[/

/// Onhan tuo nyt tosi harmillinen tilanne !

Kyllähän naisen kuuluu orkut saada siinä

missä miehenkin. Tietääkö miehesi todella

mikä teidän tilanne on, ettet sinä ehtinyt juuri

mitään tuntea . Tuleeko miehesi liian nopeasti?

Tekeekö miehesi mitään esileikkiä sinulle,

että olisit riittävän valmis. Uskalla nyt puhua

miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 40-vuotias hyväkuntoinen mies ja itse olen 36-vuotias. Melkein joka ilta ennen nukahtamistaan mies panee minua ja sen jälkeen nukahtaa tyytyväisenä. Itse en ehdi tuntemaan juuri mitään. Viikonloppuisin olen kontillani ja mies panee ykköseen ja kakkoseen. Niilläkään kerroilla en ehdi tuntemaan juuri mitään[/

/// Onhan tuo nyt tosi harmillinen tilanne !

Kyllähän naisen kuuluu orkut saada siinä

missä miehenkin. Tietääkö miehesi todella

mikä teidän tilanne on, ettet sinä ehtinyt juuri

mitään tuntea . Tuleeko miehesi liian nopeasti?

Tekeekö miehesi mitään esileikkiä sinulle,

että olisit riittävän valmis. Uskalla nyt puhua

miehellesi.

Vai harmillista!`? En lakkaa ihmettelemästä näiitä naisia jotka suostuvat olemaan itsetyydytyskoneina. Ja Yhtälailla ihmettelen noita itsekkäitä miehiä, joita riittää ja riittää aina vain. Noin nuoria vielä.

Vierailija
24/25 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pian 40 v avioliittoa takana ja sitä ennen jo pari vuotta yhdessä asumista. Seksiä oli alkuun monta kertaa viikossa, päivittäinkin. Lasten tekemisessä tietenkin oltiin useinkin yhdynnässä, varsinkin kun toisen saaminen  kesti tosi kauan. Nyt kun ollaan kauan jo oltu kahdestaan lasten aikuistuttua, on seksiä taas ollut pari, joskus kolmekin kertaa viikossa aika säännöllisesti.Se on valitettavasti vain vaimostani johtuen aina samaa rutiiinia, johon en saa  oikeastaan mitään vaihtelua vaikka kuinka kiltisti pyydän ja haluaisin.Vaimo saa kiihotettuani häntä aina hyvin orkun lähes aina yhdynnässä noin viidessä minuutissa, aina vain lähärissä ja siinä se sitten onkin...minä lopuksi saan sitten.  Kaipaisin tosi paljon jotakin kunnon pitkää hellimistä itsellenikin, suuhoitoa edes joskus ennen yhdyntää, häntä päälle tai saada takaa jne..

Onko muilla tällaista tosi kaavamaista....?

Vierailija
25/25 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kanssa sen 40 vuotta oltu, ja ihan on jokapäivä seksiä j äskenkin otin suihin, mies myös tekee minulle mitä milloinkin ja ollaan tyytyväisiä. Vanhemmiten  seksi oikeesti parantunut ja jopa monipuolistunut.

Juttele vaimollesi ja kerro mitä kaipaat, ihan painokkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan