Voiko yli 50-v nainen löytää vielä hyvän miehen?
Vai ovatko kaikki 50-60v hyvät miehet varattuja? Mistä miehen edes voisi löytää, kun on kotona ja luonnossa viihtyvä nainen, joka ei käy baareissa?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä enää miestä tarvit?
Enää? Nythän sitä enemmän tarttis kuin nuorempana.
Eri
Millainen on iloinen nainen? Minä olen ihan positiivinen, hymyilen paljon, nauran, jos on aihetta, mutta en ole mikään jatkuvasti naurava ja kikatteleva. Olen rauhallinen ja pohdiskeleva, mutta en turhan murehtija. Tykkään kyllä vitseistä, komedialeffoista ja hauskoista jutuista. Olen iloinen, jos olen jostain iloinen, mutta eihän sitä iloisuutta voi näytellä. Olen välillä vakava, joskus surullinen ja saatan itkeäkin, jos oikein pahalta tuntuu. Olen herkkä ja tunteellinen, mutta en hirveästi märehdi asioita. Ap
Niinpä, mutta mistä olette löytäneet miehen, muualta kuin baarista?
Kokemuksia!
Silloin kun miesten naismieltymykset ovat kehittyneet sun ikäiset naiset makasi jo haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia!
Happy pancakes
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia!
Työpaikalta, kuten jo kerroin.
Ymmärsinkö oikein, AP hakee poikaystävää vaikka itse on vielä naimisissa? Eiköhän olisi hyvä hoitaa se entinen avioliitto alta pois...
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia!
Tinderistä. Ja siis tositarina. Elämäni rakkaus (pitkiä parisuhteita oli kyllä ollut aiemminkin) muutaman päivän tinderöinnillä. Tuuria tai sitten tarkoitus. Haluan ajatella että jälkimmäinen.
No, minä olen vapaa ja yli 50 ja mies. Sitä, olenko hyvä mies en tiedä. Riippuu varmaankin että keneltä kysyy. Itse lienen jäävi arvioimaan, ja enkä edes osaa arvioida omaa hyvyyttäni tai huonouttani. Kolmanneksi pyöräksi en tosin haluaisi, siitä ei yleensä tule muuta kuin ongelmia, koska käry käy takuuvarmasti ennemmin tai myöhemmin.
täällä oilis 47v mies vailla naista. ei tupakkaa mut olutta joskus
Mistäpäin olet? Kuulostat kivalta!
t kuvaukseen sopiva M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele hyvä mies, ja kuvaa millainen itse olet.
Ja rehellisesti. Jos esimerkiksi itseäsi lyhyempi tai rutiköyhä mies ei kävisi, mainitse se.
Hyvä mies on luotettava, uskollinen, ajattelee asioita syvemmin, puhuu ja kuuntelee, ottaa minut ja tunteeni huomioon, ei huuda, nimittele, moiti tai piikittele, on tukenani, haluaa tehdä asioita yhdessä (joita aiemmin luettelin), hoitaa terveyttään (pyrkii syömään suht terveellisesti, liikkuu, ei tupakoi, alkoholinkäyttö vähäistä), tekee kotitöitä, on kohtuullisesti romanttinen, tykkää läheisyydestä ja seksistä, sanoo kauniita sanoja. Huomioi minua arjessa, kuten minäkin häntä. En kaipaa kalliita lahjoja tms., vaan esim. halauksia, suukkoja, vaikka kukkakimpun luonnosta, hellittelyä sanoilla, saunavihta metsästä, aamukahvi sänkyyn. Sellainen mies, joka saisi minut todella tuntemaan oloni rakastetuksi ja että olen tälle miehelle ihanin ja rakkain ihminen.
Miehen ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole merkitystä. Itse olen kurjassa avioliitossa kitunut 30 v, kaikkeni yrittänyt ja pettynyt, ilman rakkautta ja kaikkea em. vaille jäänyt. Aikuiset lapset. Haluaisin vielä rakastaa ja helliä miestä, haluaisin loppuelämän suhteen. Jos minun ulkonäöllä on merkitystä ( toivottavasti ei kovin paljon, koska ulkonäkö on muuttuva juttu), niin olen normaalipainoinen, tavallisen näköinen, ehkä vähän ikäistäni nuoremman näköinen, pitkät hiukset, pukeudun usein pitkiin mekkoihin, en paljon meikkaa. Viihdyn luonnossa, enkä tykkää ihmisjoukoista. Luen, teen käsitöitä, liikun. Niin ja olen köyhä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, AP hakee poikaystävää vaikka itse on vielä naimisissa? Eiköhän olisi hyvä hoitaa se entinen avioliitto alta pois...
No en ole enää naimisissa. Ap
Suomi on maapallon pussinperä. Ei ole edes miehiä tai ystävällisiä. Pitäisikö naisten matkustella tai kotihiireillä.
Ystäväni löysi 55 v miehen, joka on häntä yli 10 v nuorempi. Ovat olleet yhdessä viitisen vuotta. Muuten ok, mutta mies oli naimisissa ja alakoululaisten lasten isä. Joten ei oikein kiva juttu sen puolesta. Onnellisilta vaikuttavat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö. Siihen pitää panostaa. Nekin jotka eivät ole mielestään pinnallisia, kiinnostuvat vain ulkonäöstä. Kun se rima on ylitetty, tulee muut jutut kuvaan. Miehet yleensä ottaen tykkää hauskoista ja rennoista, iloisista naisista.
Eli ulkonäkö kuntoon. Ja sitten iloisella mielellä.
Nää on mielestäni oleellisimmat. Olen paljon näitä asioita funtsinut.
Ei mun ulkonäössä pitäisi isompaa vikaa olla. Iän tuomille juonteille ja silmänympärysrypyille ei paljon ole tehtävissä. Ja jos ulkonäkö on miehelle se tärkein juttu, niin ei hän sitten ole mun tyyppiä. Koko ajanhan sitä rupsahdetaan lisää, joten ulkonäön varaan ei paljon kannata rakentaa. Toivoisin, että tämän ikäisillä olisi jo muut asiat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Ap
Ikävä fakta on että se ulkonäkö ja ulkoinen olemus ratkaisee iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö. Siihen pitää panostaa. Nekin jotka eivät ole mielestään pinnallisia, kiinnostuvat vain ulkonäöstä. Kun se rima on ylitetty, tulee muut jutut kuvaan. Miehet yleensä ottaen tykkää hauskoista ja rennoista, iloisista naisista.
Eli ulkonäkö kuntoon. Ja sitten iloisella mielellä.
Nää on mielestäni oleellisimmat. Olen paljon näitä asioita funtsinut.
Ei mun ulkonäössä pitäisi isompaa vikaa olla. Iän tuomille juonteille ja silmänympärysrypyille ei paljon ole tehtävissä. Ja jos ulkonäkö on miehelle se tärkein juttu, niin ei hän sitten ole mun tyyppiä. Koko ajanhan sitä rupsahdetaan lisää, joten ulkonäön varaan ei paljon kannata rakentaa. Toivoisin, että tämän ikäisillä olisi jo muut asiat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Ap
Ikävä fakta on että se ulkonäkö ja ulkoinen olemus ratkaisee iästä riippumatta.
Miks mä nään sitten vaikka minkänäköisiä ihmisiä parisuhteessa? Todella lihavia, anorektisen laihoja, huonoihoisia, ryppyisiä, harmaantuneita, nuorena kaljuuntuneita, huonoryhtisiä...jos ulkonäkö olis ykköskriteeri kaikilla, niin eipä taitaisi juuri kukaan pariutua. On kai meillä kaikilla ihanne ulkonäölle, muuta kai jokainen tajuaa, että harva sellaisen saa ja että se ulkonäkö muuttuu. Ja mitä sit vaikka on kaunis/komea, mutta vittumainen luonne tai ei vaikka tykkää seksistä, on patalaiska, mätkii turpaan, ilkeä, itsekäs yms. Että siinä sitte vaan, että joo kyllä on ihanaa, kun on niin hyvännäkönen.
Se on nyt vaan niin että jos mies menee johonkin tinderiin ihan tavallisella naamalla, asiallisella tekstillä jossa on ripaus kevyttä huumoriakin, ei tuo statustaan tai varallisuuttaan julki, niin sellainen mies on siellä pelkkää ilmaa.
Saattaa olla sama myös naisten kohdalla?
Toisaalta.
Silloin kun parisuhdetta etsitään deittipalstoilta kuin jostain Anttilan kuvastosta, niin tulee se valinnan vaikeus kenelle vastaa tai keneen ottaa kontaktia, niin kohta onkin tilanteessa jossa ei kelpaa enää mikään. Ehkä seuraavan klikkauksen päässä onkin jotain parempaa?
Tunnistatko itsesi?
alla 50v nainen huomasi mut tansseissa joissa käyn omalla autolla enkä kännäile ja tupakoi, ainoa paheeni on perversiot makkarin puolella mutta siihen kyllä koulutin tuon naisen. nykyään sekä elämä että s-elämä on ihan ok. toki ikää tulee joka vuosi mutta laitetaan vaan lerssiä ineen niin kauan kuin se on kivaa
naisen kanssa asutaan ja ollaan tasapuolisina, toki varallisuudestani en ole hiiskunut mitään ettei tule sitten himo niinkuin karkkikupille kaapissa jos tietää että siellä on mistä otetaan
Niinhän sitä toivoisi. Olen pahoillani mutta tää on realismia.