Voiko yli 50-v nainen löytää vielä hyvän miehen?
Vai ovatko kaikki 50-60v hyvät miehet varattuja? Mistä miehen edes voisi löytää, kun on kotona ja luonnossa viihtyvä nainen, joka ei käy baareissa?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä enää miestä tarvit?
Ihan kumppaniksi arkeen, olisi mukava tehdä yhdessä kaikenlaista: käydä sienimetsässä, hiihtämässä, kävelyllä, hoitaa puutarhaa, käydä joskus konsertissa. Jutella, syödä yhdessä, saunoa, käydä lomareissuilla. Seksikin maistuisi, hellyys, läheisyys ja ystävyys kelpaisi myös. Olisi kiva kokata jollekin, viettää romanttista iltaa kynttilän valossa, ihailla tähtitaivasta, nauraa yhdessä.
Sellaisiin asioihin. Ap
Onko sulla ikinä ollut parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt romanssia Afganistanissa palvelleelle Yhdysvaltain armeijan eläkkeelle jäänyttä Majuria? Tiedä vaikka teille soisi hääkellot.
Majurilla on nyt vain hetkellinen likviditeetti-ongelma johon hän tarvitsisi taloudellista apuasi.
Mutta saisit tietenkin kaiken antamasi avun tuplaten takaisin kunhan hän saa lakimiehenä avustuksella paperit kuntoon ja määräaikaistilinsä avattua.
En, mutta olen miettinyt romanssia puolalaisen 21-vuotiaan Natalian kanssa. Hänellä on nyt hieman rahasta tiukkaa, joten olen lähettänyt hänelle 60 000 euroa, jotta hän pääsee minun luo. Sormuksen olen myös jo ostanut. Harmi, että Natalia ei vielä ole saanut lentolippua hankittua.
Pertti 62 v
Vierailija kirjoitti:
Määrittele hyvä mies, ja kuvaa millainen itse olet.
Ja rehellisesti. Jos esimerkiksi itseäsi lyhyempi tai rutiköyhä mies ei kävisi, mainitse se.
Hyvä mies on luotettava, uskollinen, ajattelee asioita syvemmin, puhuu ja kuuntelee, ottaa minut ja tunteeni huomioon, ei huuda, nimittele, moiti tai piikittele, on tukenani, haluaa tehdä asioita yhdessä (joita aiemmin luettelin), hoitaa terveyttään (pyrkii syömään suht terveellisesti, liikkuu, ei tupakoi, alkoholinkäyttö vähäistä), tekee kotitöitä, on kohtuullisesti romanttinen, tykkää läheisyydestä ja seksistä, sanoo kauniita sanoja. Huomioi minua arjessa, kuten minäkin häntä. En kaipaa kalliita lahjoja tms., vaan esim. halauksia, suukkoja, vaikka kukkakimpun luonnosta, hellittelyä sanoilla, saunavihta metsästä, aamukahvi sänkyyn. Sellainen mies, joka saisi minut todella tuntemaan oloni rakastetuksi ja että olen tälle miehelle ihanin ja rakkain ihminen.
Miehen ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole merkitystä. Itse olen kurjassa avioliitossa kitunut 30 v, kaikkeni yrittänyt ja pettynyt, ilman rakkautta ja kaikkea em. vaille jäänyt. Aikuiset lapset. Haluaisin vielä rakastaa ja helliä miestä, haluaisin loppuelämän suhteen. Jos minun ulkonäöllä on merkitystä ( toivottavasti ei kovin paljon, koska ulkonäkö on muuttuva juttu), niin olen normaalipainoinen, tavallisen näköinen, ehkä vähän ikäistäni nuoremman näköinen, pitkät hiukset, pukeudun usein pitkiin mekkoihin, en paljon meikkaa. Viihdyn luonnossa, enkä tykkää ihmisjoukoista. Luen, teen käsitöitä, liikun. Niin ja olen köyhä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kumppaniksi arkeen, olisi mukava tehdä yhdessä kaikenlaista: käydä sienimetsässä, hiihtämässä, kävelyllä, hoitaa puutarhaa, käydä joskus konsertissa. Jutella, syödä yhdessä, saunoa, käydä lomareissuilla. Seksikin maistuisi, hellyys, läheisyys ja ystävyys kelpaisi myös. Olisi kiva kokata jollekin, viettää romanttista iltaa kynttilän valossa, ihailla tähtitaivasta, nauraa yhdessä.
Sellaisiin asioihin. Ap
No on, yli 30 v yhden ja saman miehen kanssa. Ap
No sinua ei kelpuuta kukaan 50-60 v hyvä mies. Sen ikäiset hyvät miehet ovat tiukasti avioliitossa tai jos ovat sinkkuja, etsivät ja löytävätkin max 30-vuotiaita naisia. Sä olet yksinkertaisesti liian vanha. Joku 70-v papparainen voi huolia sut siivoojaksi ja kokiksi loppuiäkseen mut ei varmaan ole kovin kiva mies hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne hyvät haluaa alle viiskymppisen naisen, jos vielä naista haluaa.
Ne semmoiset eivät ole hyviä.
Ei välttämättä hyviä, mutta tasokkaita.
Joo,niillä on siis toooosi paljon tasoja. Keittiössäkin lukuisia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiin asioihin. Ap
Ja ylläripylläri: kun ap:lla viiskymppiset lähestyi, hänen entinen ukkonsa vaihtoi puolet nuorempaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiin asioihin. Ap
Ja ylläripylläri: kun ap:lla viiskymppiset lähestyi, hänen entinen ukkonsa vaihtoi puolet nuorempaan....
Voi miten suloisia nämä palstsulit, kun ne itkupotku polkevat täällä jalkaa mammoille.
Ei voi! Mutta miehet on parhaimmillaan silloin. Avioeron jälkeen viriilejä, hyvissä rahoissa ja puitteet muutenkin kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiin asioihin. Ap
Ei vaihtanut. Hänen mielestään meillä oli kaikki ihan ok. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei voi! Mutta miehet on parhaimmillaan silloin. Avioeron jälkeen viriilejä, hyvissä rahoissa ja puitteet muutenkin kohdillaan.
Ja taas palstaulia kiukuttaa😂🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
No sinua ei kelpuuta kukaan 50-60 v hyvä mies. Sen ikäiset hyvät miehet ovat tiukasti avioliitossa tai jos ovat sinkkuja, etsivät ja löytävätkin max 30-vuotiaita naisia. Sä olet yksinkertaisesti liian vanha. Joku 70-v papparainen voi huolia sut siivoojaksi ja kokiksi loppuiäkseen mut ei varmaan ole kovin kiva mies hän.
Deittipalveluissa nuo 70-vuotiaatkin etsii 30-40-vuotiaita naisia ja kehuvat itseään nuorekkaiksi.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ulkonäkö. Siihen pitää panostaa. Nekin jotka eivät ole mielestään pinnallisia, kiinnostuvat vain ulkonäöstä. Kun se rima on ylitetty, tulee muut jutut kuvaan. Miehet yleensä ottaen tykkää hauskoista ja rennoista, iloisista naisista.
Eli ulkonäkö kuntoon. Ja sitten iloisella mielellä.
Nää on mielestäni oleellisimmat. Olen paljon näitä asioita funtsinut.
Ei voi. Hyviä ihmisiä ei ole. Vähävikaisen saatat löytää.
Ei oikein, hyvät viisikymppiset miehet on yleensä varattuja ja ne muutamat sinkut jahtaa yleensä kolmikymppisiä naisia ihan riippumatta siitä, onko niillä oikeasti mitään saumaa niihin. Olen yhden tällaisen säätöjä seurannut monta vuotta, joku max. 38 v. mirkku pitäis kuulemma saada vaikka ihan hyviä neli-viisikymppisiä naisia olisi jonoksi asti. Kuolee yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittipalveluissa nuo 70-vuotiaatkin etsii 30-40-vuotiaita naisia ja kehuvat itseään nuorekkaiksi.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vain palstaulien märissä unissa, kun äitien ikäiset naiset kiukuttaa 😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö. Siihen pitää panostaa. Nekin jotka eivät ole mielestään pinnallisia, kiinnostuvat vain ulkonäöstä. Kun se rima on ylitetty, tulee muut jutut kuvaan. Miehet yleensä ottaen tykkää hauskoista ja rennoista, iloisista naisista.
Eli ulkonäkö kuntoon. Ja sitten iloisella mielellä.
Nää on mielestäni oleellisimmat. Olen paljon näitä asioita funtsinut.
Ei mun ulkonäössä pitäisi isompaa vikaa olla. Iän tuomille juonteille ja silmänympärysrypyille ei paljon ole tehtävissä. Ja jos ulkonäkö on miehelle se tärkein juttu, niin ei hän sitten ole mun tyyppiä. Koko ajanhan sitä rupsahdetaan lisää, joten ulkonäön varaan ei paljon kannata rakentaa. Toivoisin, että tämän ikäisillä olisi jo muut asiat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Ap
Ei välttämättä hyviä, mutta tasokkaita.