Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enbusken mielestä vähemmän viehättävillä naisilla on negatiivisimmat Tinder-profiilit

Vierailija
23.07.2023 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cbea7e99-878f-4623-b7aa-3114f3…

Aika suoraa puhetta, mutta varmasti pitkälti myös totta.

Kommentit (382)

Vierailija
161/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös vähemmän viehättävät miehet käyttää maksullisten naisten palveluita. Tämä tyyppihän on kertonut avoimesti käyneensä maksullisissa naisissa.

Minulle ei kelpaa tällainen käytetty mies, joka kokee oikeudekseen ostaa naisen itselleen rahalla, kun ei muutoin irtoa. Hänhän pitäisi itseään vaan oikeutettuna minuun ja kehooni sen sijaan, että olisi tasavertainen kumppani, tiimipelaaja, siinä rinnalla.

Ei kiitos.

Maksullisissa käyvät ovat likaisia kaikilla tavoin. Haluavat olla naisten yläpuolella. Tykkäävät alistaa naisia. En ikimaailmassa huolisi Enbusken kaltaista miestä

Alinta saastaa ovat E:n kaltaiset miehet. Tuosta tyypistä ei ikinä saa täyspäistä ja normaalia. Jos tykkää nöyryyttää naisia niin päänupissa on korjaamatonta vikaa

Hänellä on kuitenkin riittänyt vientiä?

Ei tainneet Enbusken aikaisemmat naiset tietää, millainen sika on kyseessä. Nyt kun tiedetään yleisesti että tykkää "nöyryyttää" maksullisia niin tuskin on enää tuollaisella äijällä kauheasti vientiä...

Suurin osa naisista halveksii muutenkin maksullisia käyttävää miestä ja kun äijä on vielä myöntänyt käyttäneensä niitä naisia nimenomaan nöyryyttämistarkoituksessa niin vielä pahempi turn off

Vierailija
162/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomashan on tosiaan asperger (ainakin itse väittää niin) ja se osiltaan selittänee, miksi käyttäytyy niin sairaalla tavalla ja puhuu sairaita juttuja. Asseja ei kai juuri kiinnosta mitä muut heistä ajattelee?

Tosin luonteen kusipäisyys ei kyllä selity pelkästään tuolla diagnoosilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on täysi mulkku ja h u o r a n panijana saastuttanut itsensä totaalisesti. Hävettäisi olla tuollaisen miehen lapsi

Käytännössä ihmiskauppaa harjoittanut noilla maksullisilla. Karsea ukko.

Miettikää jos sen tyttärestä tulisi jatkossa maksullinen :D

Varmaan olisi isukille ihan ok, kun on itse tunnetusti huo rien panija

Niin. Mieshän itse antanut ymmärtää että maksullisissa käyminen on ok. Jos muut miehet käyttäisivät Tuomaksen tytärtä samalla tavalla kuin Tuomas itse käytti niitä maksullisia (eli nöyryytti) niin kai tuollaisille miehille sekin olisi ok, koska naisilla on vain välinearvo noille miehille

Jos hän vastustaisi sitä että oma tytär myisi joskus seksiä työkseen niin hän olisi melkoinen kaksinaismoralisti, koska itse on maksanut seksistä/ naisten nöyryyttämisestä. Jos hän yleisellä tasolla hyväksyy seksin myynnin niin totta kai hänen täytyy olla sinut sen ajatuksen kanssa että oma tytär mahdollisesti jonain päivänä hoitelee miehiä ihan ammatikseen

Nykymaailma on niin kieroutunut ja yliseksualisoitunut että en yhtään ihmettelisi vaikka osa miehistä alkaisi kohta parit taa tyttäriään kun seksin myynnin iloa niin hehkutetaan meidän valtamedioissa, kuinka se voimaannuttaa jne

Tosin parit tamistahan on tapahtunut aina. Joskus ennen vanhaan se oli nimenomaan tytön isä joka sai päättää, kenelle tytär naitetaan...Eikä ollut niin väliä jos tytär päätyi hakattavaksi tai rais kattavaksi avioliitossa, sehän oli maan tapa silloin ja täysin hyväksyttyä

Vierailija
164/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hänelle tullut mieleen että nämä "negatiiviset" naiset ovat vain kyllästyneitä miesten huonoon käytökseen?

Varmaan ovatkin, mutta he tuntuvat törmäävään niihin huonokäytöksisiin miehiin useammin kuin kauniimmat naiset. Enbusken mielestä siis tietynlaisilla naisilla on negatiivinen asenne. Mikä tässä on niin kauhean epäselvää? Ei hän sano, että on ok lähetellä dickpicejä, kuten jotkut haluavat viestin väärinymmärtää.

En ole mikään Enbuske-fani, mutta tuntuu olevan taas mielensäpahoittajat liikkeellä.

Vierailija
165/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollainen naisia vihaava isä, jolle kunnia tuli siitä, että mahdollisimman moni mies haluaisi maata kanssani. Tämä siis jo teini-iässä. Oli hirveä kriisi isälle, kun olin 16-vuotias enkä ollut kelvannut kenellekään, vaan olin ilman poikaystävää.

Touché, papa, olen edelleen keski-iässä sinkku, enkä kaipaa miesseuraa :D

Itselläni oli valitettavasti samantyyppinen isä, joka oli ylpeä kauneudestani (olin kaunis lapsi alle kouluikäisenä) ja joka ilahtui, kun naapurin mies selitti, kuinka "tulevaisuudessa isä saa oikein pyssyn kanssa olla ajamassa poikia pois!"

Eli annettiin ymmärtää että tytön pitää olla ensisijaisesti kaunis ja sillä se ihmisarvo ansaitaan. En ole koskaan ollut läheinen isäni kanssa, ei tarvitse varmaan kysyä että miksi...

Vierailija
166/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hänelle tullut mieleen että nämä "negatiiviset" naiset ovat vain kyllästyneitä miesten huonoon käytökseen?

Varmaan ovatkin, mutta he tuntuvat törmäävään niihin huonokäytöksisiin miehiin useammin kuin kauniimmat naiset. Enbusken mielestä siis tietynlaisilla naisilla on negatiivinen asenne. Mikä tässä on niin kauhean epäselvää? Ei hän sano, että on ok lähetellä dickpicejä, kuten jotkut haluavat viestin väärinymmärtää.

En ole mikään Enbuske-fani, mutta tuntuu olevan taas mielensäpahoittajat liikkeellä.

No miehellä joka käy h u o r i s s a  ja joka tykkää nöyryyttää heitä niin ei sellaisella ihmisellä ole oikeutta arvostella muita

Vierailija
167/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on täysi mulkku ja h u o r a n panijana saastuttanut itsensä totaalisesti. Hävettäisi olla tuollaisen miehen lapsi

Niin. Mieshän itse antanut ymmärtää että maksullisissa käyminen on ok. Jos muut miehet käyttäisivät Tuomaksen tytärtä samalla tavalla kuin Tuomas itse käytti niitä maksullisia (eli nöyryytti) niin kai tuollaisille miehille sekin olisi ok, koska naisilla on vain välinearvo noille miehille

Jos hän vastustaisi sitä että oma tytär myisi joskus seksiä työkseen niin hän olisi melkoinen kaksinaismoralisti, koska itse on maksanut seksistä/ naisten nöyryyttämisestä. Jos hän yleisellä tasolla hyväksyy seksin myynnin niin totta kai hänen täytyy olla sinut sen ajatuksen kanssa että oma tytär mahdollisesti jonain päivänä hoitelee miehiä ihan ammatikseen

No jaa. Ei minuakaan oikeasti kiinnosta miten jonkin kehitysmaan lapsityöläisillä menee ja jopa pahennan tilannetta ostamalla siellä tuotettuja tavaroita, mutten tietenkään omalle lapselleni sellaista haluaisi.

Eli sinulle olisi ok että oma vaimosi, tyttäresi tai äitisi myisi per settään kadulla? Ok, meitä on toki moneen junaan...

Eri Mutta miksi pitäisi olla tasapuolinen? Tottakai omat perheenjäsenet on eri asia saati tuttavat ja sukulaiset.

Vierailija
168/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Ei minuakaan oikeasti kiinnosta miten jonkin kehitysmaan lapsityöläisillä menee ja jopa pahennan tilannetta ostamalla siellä tuotettuja tavaroita, mutten tietenkään omalle lapselleni sellaista haluaisi.

Eli sinulle olisi ok että oma vaimosi, tyttäresi tai äitisi myisi per settään kadulla? Ok, meitä on toki moneen junaan...

Eri Mutta miksi pitäisi olla tasapuolinen? Tottakai omat perheenjäsenet on eri asia saati tuttavat ja sukulaiset.

No tottakai pitää olla tasapuolinen! Normaali ihminen arvostaa muitakin ihmisiä kuin pelkästään perheenjäseniä/ystäviä. Jos siis ihmisellä on normaali empatiakyky.

On kyllä tullut huomattua että etenkin monilla miehillä se empatiakyky on puutteellinen/sitä ei ole, samoin moraalin kanssa

Vierailija
169/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse ovat väittäneet palstalla että rumilla miehillä on Tinderissä negatiivisimmat profiilit ja törkeimmät jutut :D

Vierailija
170/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö ihan tosissasi? Ovatko ainoastaan läheiset sinulle tärkeitä ja muut ihmiset täysin merkittömiä olentoja, joista ei tarvi välittää ja joita saa kohdella huonosti/välinpitämättömästi. Kertoo sinusta kyllä aika paljon

Vierailija
171/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/tuomas-enbusken-raju-eroriita-missikaunot…

– Jouduin soittamaan poliisit, kun Tuomas uhkaili minua ja kävi käsiksi. Hän myös sylki päälleni, Eveliina kertoo Seiskalle

Tuomas on kyllä aikamoinen sika.

Vierailija
172/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan Enbuske haki tyydytystä vall anhim olleen myös käyttämällä pros tituo itujen palveluja.

– Käytin pros titu oit uja. – – En edes sen sek sin takia, koska sitä mä olisin kyllä saanut, vaan sen vallan takia, mikä on vähän surullista näin jälkikäteen, hän pohtii.

Podcastin loppupuolella keskustelu palaa uudelleen pro stitu oitu ihin. Tällöin Enbuske paljastaa halunneensa tarkoituksenmukaisesti nöyry yttää kadulta löytämiään naisia.

– Mun täytyy sanoa, etten ole yhtään ylpeä tästä, juontaja pohjustaa.

– Mä tykkäsin ottaa sellaisen vähän rume mman prost ituo idu n kadulta. Minusta oli jotenkin tosi hienoa, että mä pystyin nöyr yytt ämään sitä. Se, että se joutui tekemään näin. Ei tietenkään mitään väkivaltaa tai tällaista, hän jatkaa.

Kamala mies! Ja että kehtasi vielä tunnustaa tämän koko maailmalle. Voi miten säälin hänen tytärtään, kauheaa kun isä on sovinisti ja tykkää nöyryyttää naisia. Kokemuksesta tiedän, ei ole helppoa olla sellaisen miehen tytär

Vierailija
173/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Minähän nimenomaan yritin sanoa, että läheisten ihmisten tilanne ja kohtalo kiinnostaa minua, mutta tuntemattomien ihmisten tilanne ei niinkään. Sitä vähemmän mitä kauempana minusta ovat.

Vierailija
174/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollainen naisia vihaava isä, jolle kunnia tuli siitä, että mahdollisimman moni mies haluaisi maata kanssani. Tämä siis jo teini-iässä. Oli hirveä kriisi isälle, kun olin 16-vuotias enkä ollut kelvannut kenellekään, vaan olin ilman poikaystävää.

Touché, papa, olen edelleen keski-iässä sinkku, enkä kaipaa miesseuraa :D

Oliko sinunkin isäsi suurten ikäluokkien edustaja? Ne kasvoivat jo lapsena siihen että tytön tärkein ominaisuus oli hyvä ulkonäkö ja korkein saavutus naimisiin "pääsy"

Oikeasti olivat sitä mieltä että naimisiinmeno oli joku saavutus naiselle

Vierailija
175/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaan jutut alkaa olla jo Tukias-tasoa. Melkoinen mies-Tuksu.

Vierailija
176/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Enbusken bad boy persoona alkaa vähän kyllästyttää. 

No älä. Sikaruma kuvotus ja suuret luulot itsestään. Yksikin mies joka valittaa, että naiset on nirsoja niin katsokaa enbuskea! Ei ole. 

Mikä siinä on rumaa? En tajua.

Ulkonäkö lähinnä, luonteenkin vielä kestäisi mutta toi ulkonäkö oikeesti. Ei paljon saatanan rumempi voi olla. 

Tavallisen näköinen keski-ikäinen mies.

Tämä todellakin todistaa etteivät naiset ole nirsoja luonteen suhteen kun mies on julkkis ja jännä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c1623a6b-94b9-4619-a386-161736…

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/de7e2d8e-ffa9-4ab6-9f7f-81d592…

Vierailija
177/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomashan on tosiaan asperger (ainakin itse väittää niin) ja se osiltaan selittänee, miksi käyttäytyy niin sairaalla tavalla ja puhuu sairaita juttuja. Asseja ei kai juuri kiinnosta mitä muut heistä ajattelee?

Tosin luonteen kusipäisyys ei kyllä selity pelkästään tuolla diagnoosilla

Turha Tuomaksen on heilutella aspergerkorttia. Mies on karsea luonteeltaan, ei johdu aspergerista miehen tökeröys.

Vierailija
178/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö ihan tosissasi? Ovatko ainoastaan läheiset sinulle tärkeitä ja muut ihmiset täysin merkittömiä olentoja, joista ei tarvi välittää ja joita saa kohdella huonosti/välinpitämättömästi. Kertoo sinusta kyllä aika paljon

Ostathan sinäkin kehitysmaissa lapsityövoimalla tuotettuja vaatteita ja elektroniikkaa miettimättä asiaa sen enempää, mutta tuskin haluaisit omaa lastasi johonkin filippiiniläiseen hikipajaan töihin.

Vierailija
179/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Minähän nimenomaan yritin sanoa, että läheisten ihmisten tilanne ja kohtalo kiinnostaa minua, mutta tuntemattomien ihmisten tilanne ei niinkään. Sitä vähemmän mitä kauempana minusta ovat.

Eli olet siis tunteeton kaikkia muita paisi läheisiäsi kohtaan. Harmillista, mutta kuten Raamatussakin sanotaan, niin viimeisinä aikoina ihmisten sydän kylmenee

Vierailija
180/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa läheiset kyllä hävetä silmät päästä herran juttuja ja edesottamuksia. Exät kiittelee, kun pääsivät Tuomaksesta eroon. Tapahtui JSSAP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän