Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enbusken mielestä vähemmän viehättävillä naisilla on negatiivisimmat Tinder-profiilit

Vierailija
23.07.2023 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cbea7e99-878f-4623-b7aa-3114f3…

Aika suoraa puhetta, mutta varmasti pitkälti myös totta.

Kommentit (382)

Vierailija
141/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan Enbuske haki tyydytystä vall anhim olleen myös käyttämällä pros tituo itujen palveluja.

– Käytin pros titu oit uja. – – En edes sen sek sin takia, koska sitä mä olisin kyllä saanut, vaan sen vallan takia, mikä on vähän surullista näin jälkikäteen, hän pohtii.

Podcastin loppupuolella keskustelu palaa uudelleen pro stitu oitu ihin. Tällöin Enbuske paljastaa halunneensa tarkoituksenmukaisesti nöyry yttää kadulta löytämiään naisia.

– Mun täytyy sanoa, etten ole yhtään ylpeä tästä, juontaja pohjustaa.

– Mä tykkäsin ottaa sellaisen vähän rume mman prost ituo idu n kadulta. Minusta oli jotenkin tosi hienoa, että mä pystyin nöyr yytt ämään sitä. Se, että se joutui tekemään näin. Ei tietenkään mitään väkivaltaa tai tällaista, hän jatkaa.

Vierailija
142/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan moderaatio on kyllä outoa, jouduin lähettämään saman tekstin 5 kertaa ja pätkimään paljon sanoja että meni läpi ylipäätään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on täysi mulkku ja h u o r a n panijana saastuttanut itsensä totaalisesti. Hävettäisi olla tuollaisen miehen lapsi

Käytännössä ihmiskauppaa harjoittanut noilla maksullisilla. Karsea ukko.

Miettikää jos sen tyttärestä tulisi jatkossa maksullinen :D

Varmaan olisi isukille ihan ok, kun on itse tunnetusti huo rien panija

Niin. Mieshän itse antanut ymmärtää että maksullisissa käyminen on ok. Jos muut miehet käyttäisivät Tuomaksen tytärtä samalla tavalla kuin Tuomas itse käytti niitä maksullisia (eli nöyryytti) niin kai tuollaisille miehille sekin olisi ok, koska naisilla on vain välinearvo noille miehille

Jos hän vastustaisi sitä että oma tytär myisi joskus seksiä työkseen niin hän olisi melkoinen kaksinaismoralisti, koska itse on maksanut seksistä/ naisten nöyryyttämisestä. Jos hän yleisellä tasolla hyväksyy seksin myynnin niin totta kai hänen täytyy olla sinut sen ajatuksen kanssa että oma tytär mahdollisesti jonain päivänä hoitelee miehiä ihan ammatikseen

Vierailija
144/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/tuomas-enbuske-kertoo-noeyryytta…

"Luin aikoinaan Tuomaksen kolumneja ja mietin mikä häntä vaivaa"

:D :D :D

Tuo kommentti kiteyttää kaiken

Vierailija
145/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän hän oikein etsi rumia maksullisia naisia jotta voisi nöyryyttää näitä. Näin hän kertoi.

En tiedä kuvottavampaa tyyppiä kuin Enbuske. Fyysisesti ja henkisesti.

Vierailija
146/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on täysi mulkku ja h u o r a n panijana saastuttanut itsensä totaalisesti. Hävettäisi olla tuollaisen miehen lapsi

Niin. Mieshän itse antanut ymmärtää että maksullisissa käyminen on ok. Jos muut miehet käyttäisivät Tuomaksen tytärtä samalla tavalla kuin Tuomas itse käytti niitä maksullisia (eli nöyryytti) niin kai tuollaisille miehille sekin olisi ok, koska naisilla on vain välinearvo noille miehille

Jos hän vastustaisi sitä että oma tytär myisi joskus seksiä työkseen niin hän olisi melkoinen kaksinaismoralisti, koska itse on maksanut seksistä/ naisten nöyryyttämisestä. Jos hän yleisellä tasolla hyväksyy seksin myynnin niin totta kai hänen täytyy olla sinut sen ajatuksen kanssa että oma tytär mahdollisesti jonain päivänä hoitelee miehiä ihan ammatikseen

No jaa. Ei minuakaan oikeasti kiinnosta miten jonkin kehitysmaan lapsityöläisillä menee ja jopa pahennan tilannetta ostamalla siellä tuotettuja tavaroita, mutten tietenkään omalle lapselleni sellaista haluaisi.

Vierailija
147/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naamalla ei kannattaisi haukkua ketään rumaksi...

Vierailija
148/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen naisia vihaava isä, jolle kunnia tuli siitä, että mahdollisimman moni mies haluaisi maata kanssani. Tämä siis jo teini-iässä. Oli hirveä kriisi isälle, kun olin 16-vuotias enkä ollut kelvannut kenellekään, vaan olin ilman poikaystävää.

Touché, papa, olen edelleen keski-iässä sinkku, enkä kaipaa miesseuraa :D

Vierailija
149/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Ei minuakaan oikeasti kiinnosta miten jonkin kehitysmaan lapsityöläisillä menee ja jopa pahennan tilannetta ostamalla siellä tuotettuja tavaroita, mutten tietenkään omalle lapselleni sellaista haluaisi.

Pieni on sydän, joka rakastaa vaan omaa lastaan, vai miten se rouva Kekkonen virkkoikaan.

Tyypillinen oikeistolainen näkökanta ja asenne. On ne muut, jotka eivät nyt oikein ole ihmisiäkään, lähinnä vaan ajatustason konsepti, josta ei tarvitse välittää, ja sitten on ne ihmiset eli oma perhe ja ystävät, sekä oma napa.

Vierailija
150/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi on mt-ongelmainen ja ilmeisesti läträä aineiden kanssa, hänellä ei ole varaa arvostella ketään.

Autismi ei ole mielenterveysongelma. Hän mainostaa olevansa autisti.

Enbuskella on diagnosoitu autismin lisäksi kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Vierailija
151/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama se on miehillä. Jotkut naiset ja miehet katkeroituvat ihan samalla lailla jos eivät ole halutuimpia deittimarkkinoilla ja jotkut taas säilyttävät ilon ja valon. Enbuske on itsekin vahvasti sellainen negatiivinen katkeroituja.

Vierailija
152/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänelle tullut mieleen että nämä "negatiiviset" naiset ovat vain kyllästyneitä miesten huonoon käytökseen?

Vierailija
153/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeeko hän itsensä sitten jotenkin tasokkaaksi mieheksi?

Vierailija
154/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomas nyt känisee näitä iänikuisia juttujaan, tosi väsynyttä.

No nyt ei ole Enbuskelta ollenkaan väsynyttä. Vaan teräksistä asiaa.

Muillakin ulkomailla duunissa tai opiskelemassa olleilla suomalaisilla miehillä on samanlaisia kokemuksia.

Niin, mistähän se johtuu, jos ulkomailla naisten ei erikseen tarvitse kirjoittaa ettei sitten dick picsejä, eikä yhdenillanjuttuja? Olisikohan se siitä johtuvaa ettei heille ulkomailla niitä lähetetä ja ettei heitä yritetä yhdenillan juttuihin?

Vierailija
155/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapa osat toisinpäin. Joku viittäkymppiä lähestyvä mt-ongelmainen nainen valittelisi, miten miehet ei tykkää saada kuvia rämemajavastaan? Tai ei ole tullut treffejä, kun on räväyttänyt kuvan tussusta. Julkaistaisiinko sellaista tekstiä edes?

😂😂😂😂

Vierailija
156/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomashan on itse oikein negatiivisen perikuva. Aina vähäisemmässä jostain ja aina on suupielet alaspäin.

Vierailija
157/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomashan on itse oikein negatiivisen perikuva. Aina vähäisemmässä jostain ja aina on suupielet alaspäin.

*vänisemässä

Vierailija
158/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös vähemmän viehättävät miehet käyttää maksullisten naisten palveluita. Tämä tyyppihän on kertonut avoimesti käyneensä maksullisissa naisissa.

Minulle ei kelpaa tällainen käytetty mies, joka kokee oikeudekseen ostaa naisen itselleen rahalla, kun ei muutoin irtoa. Hänhän pitäisi itseään vaan oikeutettuna minuun ja kehooni sen sijaan, että olisi tasavertainen kumppani, tiimipelaaja, siinä rinnalla.

Ei kiitos.

Maksullisissa käyvät ovat likaisia kaikilla tavoin. Haluavat olla naisten yläpuolella. Tykkäävät alistaa naisia. En ikimaailmassa huolisi Enbusken kaltaista miestä

Alinta saastaa ovat E:n kaltaiset miehet. Tuosta tyypistä ei ikinä saa täyspäistä ja normaalia. Jos tykkää nöyryyttää naisia niin päänupissa on korjaamatonta vikaa

Hänellä on kuitenkin riittänyt vientiä?

Ei tainneet Enbusken aikaisemmat naiset tietää, millainen sika on kyseessä. Nyt kun tiedetään yleisesti että tykkää "nöyryyttää" maksullisia niin tuskin on enää tuollaisella äijällä kauheasti vientiä...

Kyllä hänellä vielä vientiä riittää kun on nimeä. Kuuluisuus on joillekkin naisille itseisarvo, olkoonkin se sitten positiivista tai negatiivista.

Vierailija
159/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös vähemmän viehättävät miehet käyttää maksullisten naisten palveluita. Tämä tyyppihän on kertonut avoimesti käyneensä maksullisissa naisissa.

Minulle ei kelpaa tällainen käytetty mies, joka kokee oikeudekseen ostaa naisen itselleen rahalla, kun ei muutoin irtoa. Hänhän pitäisi itseään vaan oikeutettuna minuun ja kehooni sen sijaan, että olisi tasavertainen kumppani, tiimipelaaja, siinä rinnalla.

Ei kiitos.

Maksullisissa käyvät ovat likaisia kaikilla tavoin. Haluavat olla naisten yläpuolella. Tykkäävät alistaa naisia. En ikimaailmassa huolisi Enbusken kaltaista miestä

Alinta saastaa ovat E:n kaltaiset miehet. Tuosta tyypistä ei ikinä saa täyspäistä ja normaalia. Jos tykkää nöyryyttää naisia niin päänupissa on korjaamatonta vikaa

Hänellä on kuitenkin riittänyt vientiä?

Ei tainneet Enbusken aikaisemmat naiset tietää, millainen sika on kyseessä. Nyt kun tiedetään yleisesti että tykkää "nöyryyttää" maksullisia niin tuskin on enää tuollaisella äijällä kauheasti vientiä...

Kyllä hänellä vielä vientiä riittää kun on nimeä. Kuuluisuus on joillekkin naisille itseisarvo, olkoonkin se sitten positiivista tai negatiivista.

Niin, on ns normaaleja naisia. Sitten on myös niitä julkisuudenkipeitä naisia. Suurin osa naisista ei kuitenkaan kuulu tuohon jälkimmäiseen luokkaan

Vierailija
160/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulle olisi ok että oma vaimosi, tyttäresi tai äitisi myisi per settään kadulla? Ok, meitä on toki moneen junaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän