Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enbusken mielestä vähemmän viehättävillä naisilla on negatiivisimmat Tinder-profiilit

Vierailija
23.07.2023 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cbea7e99-878f-4623-b7aa-3114f3…

Aika suoraa puhetta, mutta varmasti pitkälti myös totta.

Kommentit (382)

Vierailija
121/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapa osat toisinpäin. Joku viittäkymppiä lähestyvä mt-ongelmainen nainen valittelisi, miten miehet ei tykkää saada kuvia rämemajavastaan? Tai ei ole tullut treffejä, kun on räväyttänyt kuvan tussusta. Julkaistaisiinko sellaista tekstiä edes?

Harvaa miestä haittaisi sellainen?

Vierailija
122/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa omia havaintojani. Sellaiset passiivis-aggressiiviset, negatiiviset profiilitekstit on lähestulkoon aina vähemmän hyvännäköisten naisten profiileissa.

Olen luullut, että Tinderiä selataan kuvien perusteella. Miksi käy oikein erikseen lukemassa mielestäsi rumien naisten profiilitekstejä, kun et heistä kuitenkaan ole kiinnostunut?

Ai niin, turha kysymys. Luet niitä, koska olet kus*pää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa omia havaintojani. Sellaiset passiivis-aggressiiviset, negatiiviset profiilitekstit on lähestulkoon aina vähemmän hyvännäköisten naisten profiileissa.

Olen luullut, että Tinderiä selataan kuvien perusteella. Miksi käy oikein erikseen lukemassa mielestäsi rumien naisten profiilitekstejä, kun et heistä kuitenkaan ole kiinnostunut?

Minä olen aina pyyhkinyt kaikki naisten profiilit vasemmalle. Katselen kuvia, luen tekstiä, ja painan ruksia. Ei kai nyt kukaan niistä harvoista naisista oikeasti pidä Tinderiä ainoana seuranhakukanavana?

Vierailija
124/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös vähemmän viehättävät miehet käyttää maksullisten naisten palveluita. Tämä tyyppihän on kertonut avoimesti käyneensä maksullisissa naisissa.

Minulle ei kelpaa tällainen käytetty mies, joka kokee oikeudekseen ostaa naisen itselleen rahalla, kun ei muutoin irtoa. Hänhän pitäisi itseään vaan oikeutettuna minuun ja kehooni sen sijaan, että olisi tasavertainen kumppani, tiimipelaaja, siinä rinnalla.

Ei kiitos.

Maksullisissa käyvät ovat likaisia kaikilla tavoin. Haluavat olla naisten yläpuolella. Tykkäävät alistaa naisia. En ikimaailmassa huolisi Enbusken kaltaista miestä

Alinta saastaa ovat E:n kaltaiset miehet. Tuosta tyypistä ei ikinä saa täyspäistä ja normaalia. Jos tykkää nöyryyttää naisia niin päänupissa on korjaamatonta vikaa

Hänellä on kuitenkin riittänyt vientiä?

Ei tainneet Enbusken aikaisemmat naiset tietää, millainen sika on kyseessä. Nyt kun tiedetään yleisesti että tykkää "nöyryyttää" maksullisia niin tuskin on enää tuollaisella äijällä kauheasti vientiä...

Vierailija
125/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/kotimaa/tuomas-enbusken-raju-eroriita-missikaunot…

– Jouduin soittamaan poliisit, kun Tuomas uhkaili minua ja kävi käsiksi. Hän myös sylki päälleni, Eveliina kertoo Seiskalle

Vierailija
126/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
127/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/kotimaa/erikoinen-veto-tuomas-enbuske-tekee-bisne…

Rillien nimet ovat sangen erikoisia, sillä ne on ilmeisesti nimetty mediapersoonan ex-kumppanien mukaan. 

Kokoelmasta löytyy esimerkiksi Hannah, Katri sekä Sarian -nimiset silmälasit. Tuomas oli aiemmin naimisissa toimittaja Hannah Norrenan kanssa, ja hän on myös ollut kihloissa Sarian Antilan kanssa. Hannahin ja Sarianin nimet tosin poistuivat mallistosta sittemmin.

Ei tosiaan ole kaikki inkkarit kanootissa Enbuskella :D

Kun äijä on todistetusti sekä mielisairas että naisvihamielinen, niin luulen että aika vaikeaa saada (enää) ketään täyspäistä naisseuralaista itselleen. Pilannut maineensa julkisesti

Vierailija
128/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomas on aivan oikeassa.

Suomalaiset naiset määrittävät ilmoituksiinsa jopa miehen pituuden, painon, yms.

Myös miesten lähettämät kuvat harrastuksistaan, kuten kuva pyydettyä kalasta, on Suomi Tinder naisen ihan perseestä.

Vastaaviin tinder-juttuihin ei ulkomailla törmätä ollenkaan.

Naisilla ei saisi olla vaatimuksia? Mutta miehillä saa ja ihan eka vaatimus on "urheilullinen nainen" eli ts mahdollisimman hoikka ja nuoren näköinen.

Miehet kun tuppaavat olemaan kiinnostuneita lähinnä naisen hoikkuudesta ja ulkonäöstä. Mutta naisella ei saisi olla vastaavia vaatimuksia miehelle...

"Naisilla ei saisi olla vaatimuksia?" Saa tietysti, mutta monesti niitä vaatimuksia on liikaa sellaisillakin naisilla jotka itse eivät omaa yhtään positiivista ominaisuutta. Meille  miehille sanotaan silloin että "Nyt luulet liikoja itsestäsi" kun ei tasot täsmää.

Silti niillekin naisille riittää ottajia.

Vierailija
129/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on täysi mulkku ja h u o r a n panijana saastuttanut itsensä totaalisesti. Hävettäisi olla tuollaisen miehen lapsi

Käytännössä ihmiskauppaa harjoittanut noilla maksullisilla. Karsea ukko.

Miettikää jos sen tyttärestä tulisi jatkossa maksullinen :D

Varmaan olisi isukille ihan ok, kun on itse tunnetusti huo rien panija

Niin. Mieshän itse antanut ymmärtää että maksullisissa käyminen on ok. Jos muut miehet käyttäisivät Tuomaksen tytärtä samalla tavalla kuin Tuomas itse käytti niitä maksullisia (eli nöyryytti) niin kai tuollaisille miehille sekin olisi ok, koska naisilla on vain välinearvo noille miehille

Vierailija
130/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on täysi mulkku ja h u o r a n panijana saastuttanut itsensä totaalisesti. Hävettäisi olla tuollaisen miehen lapsi

Onko hänellä siis tytär? Toivottavasti äiti on sitten tasainen ja järkevä, ettei jää pahoja traumoja isästä, joka sekoilee julkisuudessa, retostelee maksullisten käyttämisellä ja nöyryyttämisellä. Hui kamala, sääliksi käy, jos lapsia on.

Mikä siinä onkaan, ettei monet miehet osaa yhtään miettiä edes lastensa etua? Enbuskenkin on vaan pakko roikkua julkisuudessa todella törkyisillä ja noloilla jutuilla saadakseen huomiota. Lapsista viis ja mitä se heille aiheuttaa. Luulisi itsekin mt-apua hakeneen miehen tajuavan, kuinka tärkeää on turvallinen lapsuus.

Olisikohan nämä alati kamalammiksi muuttuvat kolumnit E:n uran joutsenlaulu. Joskus se taisi olla kärkevä ja mielenkiintoinen. Nykyään pelkästään inhottava.

Enbuske on pysyvässä alamäessä. Tuhonnut aivojaan päihteillä ja lääkkeillä.

Vierailija
131/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske, tuo naisten märkä uni🤣🤮

Vierailija
132/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ai niin, mut tyypillinen mieshän ajattelee niin että huo ria ovat ja saavat olla ainoastaan ne "muut naiset". Oman perheennaispuolisten tulee olla  kilttejä ja siveitä (vaimo, sisko, tytär, äiti)

Miesten kaksoisstandardit ja kieroutunut naiskuva

Tämä on niin totta. Kaiken lisäksi pitävät jonain oikeutenaan nussia itse ympäri kyliä mutta itselle pitäisi saada se neitsytnainen ja kaikkea tätä perustelevat biologialla. Biologialla perusteltiin joskus sitäkin, miksi naisten ei pitäis käydä töissä...

Vierailija
133/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kiinnostunut rumista naisista, koska luulee, että heitä voi kohdella huonosti. Alistaa ja kiusata. Tai ainakin hän on luullut niin ja nyt on tullut jonkinlainen raja vastaan siinä hommassa. Naiset ei suostu ihan mihin vain, paitsi maksulliset tietenkin. Niitähän tämä possu käyttää hyväkseen.

Vierailija
134/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tuomas_Enbuske

Enbuskella on kaksi lasta, tytär ja poika, avoliitosta toimittaja Hannah Norrenan kanssa. Pari erosi vuonna 2013

Säälin hänen lapsiaan, etenkin tytärtä. Kun kerran E:llä tuntuu olevan kieroutunut suhde naisiin niin voiko omaan tytttäreenkään olla normaali suhde? Ongelmia odotettavissa viimeistään kun tyttö tulee murrosikään. Nainenhan siitä tytttärestäkin kasvaa ja jos halveksii naisia niin...

Vierailija
135/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset onkin tylyjä aina samantasoisia miehiä kohtaan.

Vierailija
136/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on mt-ongelmainen ja ilmeisesti läträä aineiden kanssa, hänellä ei ole varaa arvostella ketään.

Vierailija
137/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

prostituoitu

sutenööri

Vierailija
138/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000008151168.html

Tuomas Enbuske paljastaa podcastissa järkyttävän totuuden huuruisista vuosistaan – maksullisten naisten nöyryyttämistä ja 600 euroa illassa kokaiiniin

Vierailija
139/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas tuli vastaan tinderissä. Ihan ok kuvia hänellä oli ja tekstikin taisi olla ok. Ei tosin ollut yhtään Enbusken itsensä kuuloinen

Vierailija
140/382 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi on mt-ongelmainen ja ilmeisesti läträä aineiden kanssa, hänellä ei ole varaa arvostella ketään.

Autismi ei ole mielenterveysongelma. Hän mainostaa olevansa autisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi