Enbusken mielestä vähemmän viehättävillä naisilla on negatiivisimmat Tinder-profiilit
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cbea7e99-878f-4623-b7aa-3114f3…
Aika suoraa puhetta, mutta varmasti pitkälti myös totta.
Kommentit (382)
Mitä enemmän palstanaiset Enbuskea haukkuvat, sitä enemmän he todistavat oikeiksi palstamiesten kirjoitukset.
Tuomas Enbuske on ulkonäöltään keskivertoakin keskiverrompi prismamies, mutta hänellä on kohtuullisesti statusta ja varallisuutta.
Siksi Enbuske voi kirjoittaa samoja totuuksia joita te luette palstalla välittämättä perusmiehiä koskevista herrasmiessäännöistä, ja hän saa silti kauniita parikymppisiä naisia.
Enbuske voi myös alistaa prostituoituja, puhua oikeasti törkeästi, omata elämänhallintaongelmia, pettää, valehdella, ja tehdä mitä huvittaa. Ja hän saa silti kauniita parikymppisiä naisia.
Miksi? Koska naiset rakastavat statusta ja dominoivia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kovaa tekstiä Enbuskesta, joka on missien kanssa seurusteleva miljonääri. Jos vaikka katselette kuvia miehen edellisistä kumppaneista niin voidaan todeta, että täällä kirjoittelevat eivät ole lähelläkään samaa tasoa. Enbuske on rikas, älykäs ja sivistynyt, mikä on kova paikka monelle täällä.
Kukaan ei Tuomas usko noita sun juttuja. Ja lakkaa ahdistelemasta niitä missejä.
Juuri ketjuun linkattiin artikkeli jossa yksi näistä misseistä itse kertoi seurustelelleensa Enbusken kanssa.
Ai se transumissi? Hyi. Salli oli oikeasti kaunis ja tumppi sekosi kun Salli jätti. Ihan oikein. Tuollainen possu ei ansaitse naisia. Ei rumia, eikä kauniita.
Naiset, kirjoittakaa vielä sinne listan jatkoksi että "ei Tuomas Enbuskea" niin herran ei tarvitse itse pohtia mihin käyttötarkoitukseen ko. pfofiilin nainen hänelle kävisi.
Mun mielestä kaikki Tinderiä käyttävät ovat enemmän tai vähemmän säälittäviä, sukupuoleen katsomatta.
121212 kirjoitti:
Mitä enemmän palstanaiset Enbuskea haukkuvat, sitä enemmän he todistavat oikeiksi palstamiesten kirjoitukset.
Tuomas Enbuske on ulkonäöltään keskivertoakin keskiverrompi prismamies, mutta hänellä on kohtuullisesti statusta ja varallisuutta.
Siksi Enbuske voi kirjoittaa samoja totuuksia joita te luette palstalla välittämättä perusmiehiä koskevista herrasmiessäännöistä, ja hän saa silti kauniita parikymppisiä naisia.
Enbuske voi myös alistaa prostituoituja, puhua oikeasti törkeästi, omata elämänhallintaongelmia, pettää, valehdella, ja tehdä mitä huvittaa. Ja hän saa silti kauniita parikymppisiä naisia.
Huom, jotkut naiset. Enbuskelle sopisi kultamekkotyttö. En muista nimeä, mutta se turha, joka taitaa tykätä statuksesta ja rahasta. En tiedä tykkääkö dominoinnista.
Fiksut naiset ei välitä statuksesta ja dominoi itseään.
121212 kirjoitti:
Mistä päättelet että tuolla on rahaa? Minusta vaikuttaa juurikin sellaiselta tyypiltä jolla kaikki mikä tulee menee saman tien johonkin päihteisiin ja loppuviikon käy äitinsä tykönä syömässä.
20 vuotta sitten Enbuske oli lähinnä radiopersoona ja näin hänen kerran hengailevan Tavastialla tyttyöstävänsä kanssa. Oli ihan tyrmäävän kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos kutosen nainen tyytyisi tasoiseensa kutosen mieheen, niin noita seksinhyväksikäyttöongelmia olisi huomattavasti vähemmän. Mies kyttää seksiin usein sitä mielestään helppoa nakkia, joka antaa hänelle mahdollisimman varmasti, koska mies katsoo tasonsa olevan selvästi tämän naisen realistisen tason yläpuolella kun vakavasta suhteesta puhutaan.
Lort tomies voisi olla panematta jokaista "helppoa" naista mutta kun ei ole itsehillintää. Sellaiset miehet on kaikkein helpoimpia jotka antavat myös niille ns rumille naisille. On se vaan niin että mieslor tosta ei kunnon aviomiestä saa
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen näkee miten harhaiseksi mies tulee, jos saa julkisuutta ja sitä kautta paljon omaa tasoaan laadukkaampia naisia. Nykyään tosin taitaa tehdä jo Tuomaksellakin tiukkaa löytää laadukasta seuraa.
Seksiä ostava ja naisia halveksiva (halusi nimenomaan nöyryyttää "rumempia" pros tituoituja) sekopää äijä ei ole ihan kuuminta hottia naisten keskuudessa :D
On pilannut maineensa lopullisesti. Korkeintaan yhtä kaheli nainen ehkä voisi katsella tuota äijää mutta ei kyllä kukaan ns normaali
Mielensä pahoittajat taas vauhdissa. Kyllä maailmaan mölyä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miehet hyväksyvät naiset parisuhteeseen. Se valta ei ole naisella.
Kyllä parisuhde on kahden kauppa jossa molemmat valitsevat ja hyväksyvät toisensa. Jos nainen ei hyväksy miestä parisuhteeseen niin minkä mies mahtaa?
Vierailija kirjoitti:
tämä ketju todisti enbusken kertoman 100% todeksi , anteeksi vain vähemmän viehättävät naiset.
Tehän ette saa ees niiltä. Oikeen oottaisitte tilaisuutta uuden naisenne kanssa milloin pääsisette sanomaan rumuudesta. Nainen on jalosti pitäny hyvänä onnettomat sänkytaidot omaavaa miestä ollessaan toistaiseksi autuaan tietämätön paremmasta. Kiitoksena mies vihdoin avaa suunsa. Ei sanoakseen kiitos kulta vaan..
Vierailija kirjoitti:
Mielensä pahoittajat taas vauhdissa. Kyllä maailmaan mölyä mahtuu.
Ja niin paljon kiinnosti sinuakin tämä ketju että piti ihan tulla kommentoimaan. Oletko sattumoisin itse lort toileva mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miehet hyväksyvät naiset parisuhteeseen. Se valta ei ole naisella.
Kyllä parisuhde on kahden kauppa jossa molemmat valitsevat ja hyväksyvät toisensa. Jos nainen ei hyväksy miestä parisuhteeseen niin minkä mies mahtaa?
Niin, ei nykypäivänä mies voi pakottaakaan naista parisuhteeseen kanssaan. Elleivät osapuolet satu olemaan ns rauhan uskonnon edustajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kutosen nainen tyytyisi tasoiseensa kutosen mieheen, niin noita seksinhyväksikäyttöongelmia olisi huomattavasti vähemmän. Mies kyttää seksiin usein sitä mielestään helppoa nakkia, joka antaa hänelle mahdollisimman varmasti, koska mies katsoo tasonsa olevan selvästi tämän naisen realistisen tason yläpuolella kun vakavasta suhteesta puhutaan.
Lort tomies voisi olla panematta jokaista "helppoa" naista mutta kun ei ole itsehillintää. Sellaiset miehet on kaikkein helpoimpia jotka antavat myös niille ns rumille naisille. On se vaan niin että mieslor tosta ei kunnon aviomiestä saa
H u o r u l i miestä voi kerran panna mutta se on siinä, ei parisuhdematskua
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista esimerkkiä sitten antaa lapsilleen. Jestas
Säälin etenkin hänen tytärtään. Täysin daiju idari koko mies ja vielä kuuluttaa kaikelle kansalle sekoilunsa...Toivottavasti lapsensa eivät lue näitä juttuja, tytärkin jo murrosiässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enbuske on täysi mulkku ja h u o r a n panijana saastuttanut itsensä totaalisesti. Hävettäisi olla tuollaisen miehen lapsi
Käytännössä ihmiskauppaa harjoittanut noilla maksullisilla. Karsea ukko.
Miettikää jos sen tyttärestä tulisi jatkossa maksullinen :D
Varmaan olisi isukille ihan ok, kun on itse tunnetusti huo rien panija
Niin. Mieshän itse antanut ymmärtää että maksullisissa käyminen on ok. Jos muut miehet käyttäisivät Tuomaksen tytärtä samalla tavalla kuin Tuomas itse käytti niitä maksullisia (eli nöyryytti) niin kai tuollaisille miehille sekin olisi ok, koska naisilla on vain välinearvo noille miehille
Jos hän vastustaisi sitä että oma tytär myisi joskus seksiä työkseen niin hän olisi melkoinen kaksinaismoralisti, koska itse on maksanut seksistä/ naisten nöyryyttämisestä. Jos hän yleisellä tasolla hyväksyy seksin myynnin niin totta kai hänen täytyy olla sinut sen ajatuksen kanssa että oma tytär mahdollisesti jonain päivänä hoitelee miehiä ihan ammatikseen
No jaa. Ei minuakaan oikeasti kiinnosta miten jonkin kehitysmaan lapsityöläisillä menee ja jopa pahennan tilannetta ostamalla siellä tuotettuja tavaroita, mutten tietenkään omalle lapselleni sellaista haluaisi.
Eli sinulle olisi ok että oma vaimosi, tyttäresi tai äitisi myisi per settään kadulla? Ok, meitä on toki moneen junaan...
No ei. Minähän nimenomaan yritin sanoa, että läheisten ihmisten tilanne ja kohtalo kiinnostaa minua, mutta tuntemattomien ihmisten tilanne ei niinkään. Sitä vähemmän mitä kauempana minusta ovat.
Eli olet siis tunteeton kaikkia muita paisi läheisiäsi kohtaan. Harmillista, mutta kuten Raamatussakin sanotaan, niin viimeisinä aikoina ihmisten sydän kylmenee
No siinä mielessä joo, että joku suomessa tapahtunut murha aiheuttaa lähinnä olankohautuksen ja ulkomailla sattunut ei sitäkään, eihän ne minua kosketa mitenkään. Perhepiirissä se taas olisi katastrofi ja kaveripiirissä ikävä juttu.
Ok, ainakin olet rehellinen (kai), pointsit siitä. Kehtaat sentään myöntää olevasi aika tunteeton. Kai tunteettomuus on monelle jotenkin coolua tänä päivänä.
Olet varmaan ok sen ajatuksen kanssa, että monille muille ihmisille sinä ja läheisesti eivät myöskään merkkaa mitään? Ja että joku voi vaikka tap paa jonkun läheisesi tai rais kata ja tyyliin ketään ei kiinnosta
Joo olisihan se aika outoa, jos vaikka naapuria hirveästi haittaisi jos meikäläinen puukotetaan, kunhan se ei tapahdu tässä taloyhtiössä. Saattaahan se sitä vähän päivitellä että voi voi, mutta jatkanee sen jälkeen elämäänsä ihan normaalisti.
Onpa erikoista ajatella, että olisi outoa, jos naapuria haittaa kun joku puukotetaan? Itse olen empaattinen ihminen ja välitän aidosti myös tuntemattomista ihmisistä ja toivon heille hyvää. Kyllä minua järkyttäisi syvästi jos vaikkapa joku naapurini puukotettaisiin...
Ilmeisesti miesten ja naisten empatiakyvyissä on merkittävää eroa, koska niin usein käy ilmi, että se on nimenomaan teidän sukupuolenne, jota ei kiinnosta liiemmälti toisten ihmisten kärsimys (mikäli ei ole kyse läheisistä)
Minun naapurini syyllistyi itse murhaan pari vuotta sitten, tunsin sen kohtalaisen hyvin. Ajattelin että jaa, en olisi siitäkään heti uskonut. Jos se olisikin ollut naapuri joka olisi tapettu, niin tuskin se sen kummempi tapahtuma olisi minulle ollut. Kuitenkin vain naapuri.
Kuulostat kyllä poikkeuksellisen tunteettomalta tapaukselta. Mutta teissä miehissä on paljon samanlaisia, valitettavasti. Kohdellaan muita huonosti koska ne eivät satu olemaan juuri teidän läheisiä
Sanoin että tuntemattomien, kuten vaikka nyt tälläkin hetkellä ukrainan sodassa kuolevien, kohtalo ei ole minun ongelmani. Onko se huonoa kohtelua.
Ei, mutta poikkeuksellisen tunteetonta tuollainen suhtautuminen on. Se on jo huonoa kohtelua, kun otetaan kadulta joku maksullinen jotta voidaan nöyryyttää häntä (kuten herra Enbuske)
Tunteettomuudesta usein nousee se ajatus, että on ok kohdella muita huonosti ja tunteettomasti, ja se taas lisää maailman pahuutta. Joten kaltaistesi yksilöiden tunteeton suhtautuminen muihin on sikäli aika iso ongelma yhteiskunnassamme
Jaa. Paljon pahemmista asioista saa jatkuvasti lukea lehdistä ja ip-lehtien sivuilla pyörii videoita miten ihmisistä tehdään sodassa jauhelihaa (vaikkei yksityiskohtia näykään). Ei ne minua hetkauta mitenkään enkä ole kuullut että ketään tuttuakaan hetkauttaisi, uteliaanahan niitä katsellaan.
Eli olet ilmeisesti sosiopaatti tai muuten harvinaisen tunteeton tapaus. Minkä sille sitten mahtaa...
Tuskin sentään, nuo on kuitenkin luetuimpia uutisia enkä ole kenenkään nähnyt niihin erityisen tunteellisesti reagoivan. Olisi ihan eri asia nähdä netissä video, missä joku koulu missä on oma lapsi sisällä pommitetaan maan tasalle. Tietysti olisi, joska läheinen ihminen on aina tärkeämpi.
No ei ole normaalia millään mittarilla. Oletko kenties neurokirjoilla?
Kyllä se nyt vaan on ihan normaalia. Ei normaali ihminen ala tunteilemaan ihan tavallisen uutisen kanssa, ihmisiä kuolee jatkuvasti ja koko ajan on sotia, siinä ei ole mitään erikoista. Mikä on neurokirjo?
Googlaa neurokirjo. Autismin oirekuvaan sopii juuri tuollainen tunteettomuus, että muiden ihmisten kärsimys ei oikein hetkauta, jos ei ole kyse lähimmistä ihmisistä. Kun taas normaalin psyyken ja aivot omaava ihminen kykenee tuntemaan empatiaa myös muita kuin niitä rakkaimpia kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo. Niitä vähemmän viehättäviä käytetään helpommin seksitarkoitukseen, kun taas paremman näköisten kanssa ollaan liikenteessä eri pohjalla ja ei halutakaan olla liian "seksihyökkääviä", jotta saumat eivät heti alkuunsa vakavampaan suhteeseen menisi. Vähemmän viehättävistä taas halutaan se seksi ulosmitata mahdollisimman nopeasti jotta homma on ikään kuin sillä selvä ja tehtävä suoritettu.
Höpö höpö. Ihan kuin naiset nyt olisivat jotain tahdottomia olentoja joita miehet vain käyttävät!
Juuri ketjuun linkattiin artikkeli jossa yksi näistä misseistä itse kertoi seurustelelleensa Enbusken kanssa.