Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te parisuhteessa olevat, MIHIN te tarvitsette miestä?

Vierailija
23.07.2023 |

Eli mihin sitä puolisoa, miestä tarvii naiset?
Miksi olla parisuhteessa?
Ihmettelen todella, miksi yleisenä odotuksena on hankkia parisuhde? Mitä sillä miehellä tekee? Itselleni kyseinen asia olisi vain tiellä. En tarvitse sellaista tiellä olevaa asiaa. Joten kertokaa, mitä ihmeen hyötyä parisuhteesta on? Musta tuntuu että naiset on oikeasti hiton avuttomia. Itse teen ylpeästi kaikki itse.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen mun miestä tuottamaan onnea, iloa ja rakkautta mun elämään. Haluan myös joka ilta nukahtaan hänen turvalliseen syliinsä:)

Vierailija
102/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllästyttävää lukea, miten kaikesta tulisi hyötyä. Aika narsistinen tapa ajatella ihmissuhteista.

Ei kaikille elämä ole kilpailua ja hyötymistä.

Tämä. Kaikki ihmissuhteet perustuvat hyötymiseen. Jollain tavalla niistä tulee itselle parempi olo. Niistä joista ei tule, hankkiudutaan eroon.

On eri asia onko se hyötyminen sitä että saa ja antaa rakkautta. Vai onko se sitä että saa toisen rahat ja pääsee käyttämään häntä palvelijana välittämättä hänestä ihmisenä.

Ei aloituksessa otettu kantaa kumpaankaan lajiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen nykyään siivoamisessa, lapsen hoidossa ja jakamaan kuluja. Rakkaus on kuollut mutta myös terveys mennyt.

Vierailija
104/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin rassaamaan peräsuoltani.

Vierailija
105/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikkaan, ei mihinkään muuhun. Se tosin on parhaimmillaan ennen kuin päästään fyysisesti tekemisiin ja parisuhde on kaiken antikliimaksi. Haavekuvia ja hormonien hyrinää.

Vierailija
106/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee jatkuva tarve korostaa, ettei tarvitse miestä mihinkään? En näe juuri vastaavaa toisin päin. Että miehet hehkuttaisivat, etteivät tarvitse naista mihinkään, koska ovat oppineet pesemään pyykit, siivoamaan jne. Ei kai normaali ihminen tarvitse toista tekemään arkisia askareita.

Ja mikä erikoisinta; nykyään on monilla kummallinen tarve korostaa tuota jopa parisuhteessa eläessään, ettei tarvitse kumppaniaan yhtään mihinkään vaan hän on yhdentekevä. Tuntuu jopa, että parisuhde on monille jokin kamppailu, jossa kilpaillaan siitä kumpi näyttää tunteitaan vähemmän ja on ns niskan päällä pitämässä toista varpaillaan..

Miksi tällaiset ihmiset edes haluaa kumppanin? Vai onko se sitä, että kaikki vain pitää saada ja muiden ihmisten tunteista viis?

Nimenomaan. Parisuhteessa on niitä ongelmia monin verroin enemmän kuin yksin ollessa. Siksipä juuri, ei kiitos miestä parisuhteeseen, eikä seksiin.

ap

Eli sulle sopii yksin oleminen ja monelle naiselle sopii miehen kanssa asuminen. Hyvä että molemmat ovat löytäneet sen mikä sopii parhaiten itselle. Ei tarvitse kaikkien olla samanlaisia ja elää yhdessä totuudessa.

Juuri siksi kun itselleni tämä sopii niin siksi haluankin kuulla ihmisten vastauksia kysymykseeni, miksi joidenkin siinä parisuhteessa tarvitsee olla. Miksi jollekin parempi suhteessa kuin yksin koska itse en tajua.

Etkö ole koskaan viihtynyt kenenkään seurassa, jos on vaikea ymmärtää että joku tykkää olla kaksin eikä yksin?

Viihtynyt kyllä mutta en niin että esim asuisin saman katon alla. Kaikki paljastuneet huonoiksi miehiksi kaikin puolin.

Kukaan ihminen ei ole huono kaikin puolin.

Vierailija
107/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mihinkään. Siitä ei ole kysymyys.

Rakastan häntä ja hän minua.  Olet täydellinen narsisiti, jos ajattelet kaiken hyödyn kautta.

Mutta eihän miestä voi rakastaa. En ole ikinä rakastanut ketään miestä. Vihannut kyllä monia.

ap

No se on sinun oma ongelmasi, me muut olemme erilaisia ja kykeneviä rakastamaan muita ihmisiä.

Veikkaan että ne suuremmat ongelmat on näillä parisuhteessa olevilla kuin itsenäisellä ilman parisuhdetta.

ap

Olen samaa mieltä. Nainen kantaa suhteessa suuremman taakan, niin henkisesti kuin fyysisesti.

On tutkittukin, että mies voi paremmin suhteessa, nainen puolestaan voi paremmin sinkkuna. Apn haukkuminen ei tätä tosiasiaa miksikään muuta.

Jos jotkut naiset haluavat taakkaa ja draamaa elämäänsä, se on ihan fine. Mutta koko ajan kasvaa se naisten määrä, jotka haluavat Olla rauhassa itsekseen ja se on todellakin fine. Tervetuloa nykyaikaan. Onneksi voimme valita. Kaikkialla maailmassa naiset eivät vieläkään voi. Se on sääli.

Kannattaako olettaa, että parisuhteet on yleisti harmiksi? Usko tai älä, on myös sellaisia parisuhteita, joista ei ole naiselle taakkaa ja draamaa. Vaikka lähtökohtaisesti uskonkin tuon jaottelun siittä miten naiset voi paremmin sinkkuna ja miehet paremmin parisuhteessa, niin on myös sellaisia tilanteita jotka ei tuohon jaotteluun mahdu. Esimerkiksi niinkin voi käydä, että on tyytyväisesti sinkku, mutta kohtaakin ihmisen, joka sopii siihen omaan elämään mukavaksi lisäksi. Tuollaisista lähtökohdista parisuhteen alku onkin todennäköisesti aivan hyvä. Ihminenhän voi olla itsenäinen vaikka oliskin parisuhteessa, tää tuohon apn kommenttiin

Tutustu tutkimuksiin aiheesta.

Ei tarvitse olettaa, tarvitsee vain istua työpaikan kahvipöytään kuuntelemaan tai vastata pariutuneen ystävän puheluun.

Yksinkin voi olla jos miehen kanssa on vaikeaa tai ei enää huvita olla. Tämä on Suomi.

Ja liian monesti nainen menettää itsenäisyytensä ollessaan miehen kanssa. Nähty on.

Vierailija
108/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romantiikkaan, ei mihinkään muuhun. Se tosin on parhaimmillaan ennen kuin päästään fyysisesti tekemisiin ja parisuhde on kaiken antikliimaksi. Haavekuvia ja hormonien hyrinää.

Miehiä ei tunnu tuo romantiikka niin kiinnostavan. Erotiikka ennemmin.

Romantiikka lakastuu arjen pyörteissä ja pian huomaa, että läheisyys on hätäistä suorittamista.

Sitten vaihdetaan näistä. Helpompaa siten, kuin elävöittää arkistunut liekki.

Vierailija
109/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää minulle feministit, jotka puhuvat kauniisti miehistä ja parisuhteista miehiin, eivätkä levittele tutkimustuloksia siitä että naiset ovat tyytyväisempiä ilman miestä tai että miehiä ei tarvita mihinkään.

Vierailija
110/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romantiikka lakastuu arjen pyörteissä ja pian huomaa, että läheisyys on hätäistä suorittamista.

*naista

Vierailija
111/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluisa parisuhde on bonus muutenkin hyvään elämään. Huonoon kumppaniin ei kannata tyytyä.

Vierailija
112/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää minulle feministit, jotka puhuvat kauniisti miehistä ja parisuhteista miehiin, eivätkä levittele tutkimustuloksia siitä että naiset ovat tyytyväisempiä ilman miestä tai että miehiä ei tarvita mihinkään.

Miksi et usko tutkimuksiin?

Älä ammu viestintuojaa.

Vierailija
113/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee jatkuva tarve korostaa, ettei tarvitse miestä mihinkään? En näe juuri vastaavaa toisin päin. Että miehet hehkuttaisivat, etteivät tarvitse naista mihinkään, koska ovat oppineet pesemään pyykit, siivoamaan jne. Ei kai normaali ihminen tarvitse toista tekemään arkisia askareita.

Ja mikä erikoisinta; nykyään on monilla kummallinen tarve korostaa tuota jopa parisuhteessa eläessään, ettei tarvitse kumppaniaan yhtään mihinkään vaan hän on yhdentekevä. Tuntuu jopa, että parisuhde on monille jokin kamppailu, jossa kilpaillaan siitä kumpi näyttää tunteitaan vähemmän ja on ns niskan päällä pitämässä toista varpaillaan..

Miksi tällaiset ihmiset edes haluaa kumppanin? Vai onko se sitä, että kaikki vain pitää saada ja muiden ihmisten tunteista viis?

Nimenomaan. Parisuhteessa on niitä ongelmia monin verroin enemmän kuin yksin ollessa. Siksipä juuri, ei kiitos miestä parisuhteeseen, eikä seksiin.

ap

Eli sulle sopii yksin oleminen ja monelle naiselle sopii miehen kanssa asuminen. Hyvä että molemmat ovat löytäneet sen mikä sopii parhaiten itselle. Ei tarvitse kaikkien olla samanlaisia ja elää yhdessä totuudessa.

Juuri siksi kun itselleni tämä sopii niin siksi haluankin kuulla ihmisten vastauksia kysymykseeni, miksi joidenkin siinä parisuhteessa tarvitsee olla. Miksi jollekin parempi suhteessa kuin yksin koska itse en tajua.

Etkö ole koskaan viihtynyt kenenkään seurassa, jos on vaikea ymmärtää että joku tykkää olla kaksin eikä yksin?

Viihtynyt kyllä mutta en niin että esim asuisin saman katon alla. Kaikki paljastuneet huonoiksi miehiksi kaikin puolin.

No sehän kertoo vain että sä et osaa valita puolisoa, syy ei ole sen paremmin miehissä sukupuolena kuin parisuhteessa käsitteenä.

Vierailija
114/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerä kysymys. Ei kai kukaan _tarvitse miestä_. Mä satuin vain rakastumaan ja kohtaamaan ns. sielunkumppanin, parhaan ystävän, elämäni rakkauden. Hän sattuu olemaan mies. Miksi päästäisin sellaisen ihmisen menemään? Ihan riippumatta siitä mitä sukupuolta itse on tai se toinen on.

Minä tarvitsen ja aika useinkin. Jos ei olisi omaa miestä, joutuisin aika useinkin palkkaamaan jonkun tekemään ne asiat minulle.

Mutta siihenkään minulla ei olisi varaa, joten tarvitsisin miehen maksamaan jopa sen.

En ole kovin vahva, enkä kovin pitkä, enkä edes kovin kestävä. Joten aika usein olen tilanteessa, jossa tarvitsen miestäni johonkin. Hän taas tarvitsee minua usein. Leikkaan hänen hiukset myöhään illalla tai vaikka sunnuntaina, lyhennän lahkeita illaksi, ompelen napit tai muokkaan hänen vaatteitaan mieleiseksi.

Käyn hoitamassa hänelle asioita, jos hän ei ehdi ja kun hän on kipeä hoidan häntä. Odotan kotona, jos paketti on tulossa, vien auton huoltoon, jos hän ei ehdi jne.

Meillä on paljon asioita, joita aina välillä tarvitsemme, mutta jota emme jostain syystä sillä hetkellä kykene itse tekemään. Silloin tarvitaan sitä toista avuksi. Hän tarvitsee minua ja minä häntä ja se ei ole kummallekaan ongelma.

Vierailija
115/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et usko tutkimuksiin?

Älä ammu viestintuojaa.

Sen motiivi on miesviha.

Vierailija
116/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romantiikasta pitäviä miehiä on paljon. Kaikki miehet ovat tunteellisia eivätkä mitään kylmiä panokoneita, ellei ole jotain vakavaa traumaa.

Vierailija
117/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt sellaista pikkujuttua kuin rakkaus ei oteta huomioon, niin elintason ylläpitoon. Yhdessä voidaan asua leveämmin ja elää mukavammin.

Vierailija
118/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on lomaillut heinäkuun milloin missäkin, minulla ei ole lomaa ennen syksyä. Olen huomannut, että tarvitsen häntä ystäväksi, juttuseuraksi ja halattavaksi. Pärjään kyllä ihan itsekseni, mutta onhan moni asia mukavampaa yhdessä.

Vierailija
119/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on valehtelija.

– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,

ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.

Kuitenkin tunnet halua mieheesi,

ja hän pitää sinua vallassaan.

😉

Vierailija
120/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerä kysymys. Ei kai kukaan _tarvitse miestä_. Mä satuin vain rakastumaan ja kohtaamaan ns. sielunkumppanin, parhaan ystävän, elämäni rakkauden. Hän sattuu olemaan mies. Miksi päästäisin sellaisen ihmisen menemään? Ihan riippumatta siitä mitä sukupuolta itse on tai se toinen on.

Minä tarvitsen ja aika useinkin. Jos ei olisi omaa miestä, joutuisin aika useinkin palkkaamaan jonkun tekemään ne asiat minulle.

Mutta siihenkään minulla ei olisi varaa, joten tarvitsisin miehen maksamaan jopa sen.

En ole kovin vahva, enkä kovin pitkä, enkä edes kovin kestävä. Joten aika usein olen tilanteessa, jossa tarvitsen miestäni johonkin. Hän taas tarvitsee minua usein. Leikkaan hänen hiukset myöhään illalla tai vaikka sunnuntaina, lyhennän lahkeita illaksi, ompelen napit tai muokkaan hänen vaatteitaan mieleiseksi.

Käyn hoitamassa hänelle asioita, jos hän ei ehdi ja kun hän on kipeä hoidan häntä. Odotan kotona, jos paketti on tulossa, vien auton huoltoon, jos hän ei ehdi jne.

Meillä on paljon asioita, joita aina välillä tarvitsemme, mutta jota emme jostain syystä sillä hetkellä kykene itse tekemään. Silloin tarvitaan sitä toista avuksi. Hän tarvitsee minua ja minä häntä ja se ei ole kummallekaan ongelma.

Minusta tällainen on hienoa. Molemmat haluavat auttaa toisiaan. Tällaisia parisuhteet ovat olleet iät ja ajat. Ei ne sellaisia olleet että mies loikoili ja nainen palveli. Molemmat ovat auttaneet toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä