Te parisuhteessa olevat, MIHIN te tarvitsette miestä?
Eli mihin sitä puolisoa, miestä tarvii naiset?
Miksi olla parisuhteessa?
Ihmettelen todella, miksi yleisenä odotuksena on hankkia parisuhde? Mitä sillä miehellä tekee? Itselleni kyseinen asia olisi vain tiellä. En tarvitse sellaista tiellä olevaa asiaa. Joten kertokaa, mitä ihmeen hyötyä parisuhteesta on? Musta tuntuu että naiset on oikeasti hiton avuttomia. Itse teen ylpeästi kaikki itse.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee jatkuva tarve korostaa, ettei tarvitse miestä mihinkään? En näe juuri vastaavaa toisin päin. Että miehet hehkuttaisivat, etteivät tarvitse naista mihinkään, koska ovat oppineet pesemään pyykit, siivoamaan jne. Ei kai normaali ihminen tarvitse toista tekemään arkisia askareita.
No koska ne miehet tarvitsee naisen kodinkoneeksi ja seksipalvelijaksi. Toisinpäinhän tämä ei toimi, kun naiset hoitaa itse kaiken paremmin ja orkutkin tulee tehokkaammin omilla toimilla.
Jotenkin sairasta että en ole koskaan kenekään muun kuulkut sanovan tuota kuin naisen. En ole koskaan kuullut yhdenkään miehen vaativan että naisen pitää olla hänelle pelkkä seksiväline ja kodinkone. Se saattaa tosin vaikuttaa siltä kun ei miehet toistele pyyntöjä mistä ensimmäisen pyynnön kohdalla nainen tekee selväksi että ei suostu tekemään. Niin kerroppa toki miksi miesten pitäisi jatkuvasti pyydellä naisilta asioita joista jo etukäteen tietää että nainen ei suostu niitä toteuttamaa ja seksi ja kodin huolto on ainoita asioita mitä mies naiselta saa ja nekin vain sen takia kun nainen itsekin niitä haluaa
Minäkään en ole koskaan kuullut noita miehen suusta. Olen siis mies ja iät ja ajat ollut pelkissä miesporukoissa. Eikä kukaan ole naureskellut, että on naisen kanssa vain pitääkseen hänet seksinukkena ja kodinkoneena. Tosin feministien mielikuvituksessa miehet eivät keskenään muusta puhukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee jatkuva tarve korostaa, ettei tarvitse miestä mihinkään? En näe juuri vastaavaa toisin päin. Että miehet hehkuttaisivat, etteivät tarvitse naista mihinkään, koska ovat oppineet pesemään pyykit, siivoamaan jne. Ei kai normaali ihminen tarvitse toista tekemään arkisia askareita.
Ja mikä erikoisinta; nykyään on monilla kummallinen tarve korostaa tuota jopa parisuhteessa eläessään, ettei tarvitse kumppaniaan yhtään mihinkään vaan hän on yhdentekevä. Tuntuu jopa, että parisuhde on monille jokin kamppailu, jossa kilpaillaan siitä kumpi näyttää tunteitaan vähemmän ja on ns niskan päällä pitämässä toista varpaillaan..
Miksi tällaiset ihmiset edes haluaa kumppanin? Vai onko se sitä, että kaikki vain pitää saada ja muiden ihmisten tunteista viis?
Onpa typerä kysymys jälleen kerran. Tässä mun vastaus siis oli.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei meistä miehistäkään kukaan halua olla kaltaisesi itsekkä'än narsistisen voimaantuneen naisen kanssa.
-Reiällä voidaan käydä, mutta ei sua tosissaan kukaan ota!
Sittenhän olen osunut käytökselläni maaliin. En halua että kukaan mies katsoo minua päinkään ja käyttäydyn heitä kohtaan myös niin. En halua että miehillä on mitään odotuksia mun suhteen. En suostu miehen kanssa edes seksiin. Se on täysin yliarvostettua satunnaisen mulkun kanssa. Itse hoidan homman maaliin paremmin kuin sellainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä erikoisinta; nykyään on monilla kummallinen tarve korostaa tuota jopa parisuhteessa eläessään, ettei tarvitse kumppaniaan yhtään mihinkään vaan hän on yhdentekevä. Tuntuu jopa, että parisuhde on monille jokin kamppailu, jossa kilpaillaan siitä kumpi näyttää tunteitaan vähemmän ja on ns niskan päällä pitämässä toista varpaillaan..
Miksi tällaiset ihmiset edes haluaa kumppanin? Vai onko se sitä, että kaikki vain pitää saada ja muiden ihmisten tunteista viis?
Kyllä. On toisen alentamista, kun mainostaa ettei tarvitse häntä mihinkään. En arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvalliseen seksiin. Tunnustettakoon, että se on ihan ensimmäinen syy. Sen jälkeen tulee rakkaus ja kumppanuus. Niitä ilman pärjäisin, mutta en ilman seksiä.
Tämä on asia mitä en koskaan tule ymmärtämään, että joku ei voi elää ilman seksiä.
Sama. Ja siis nimenomaan että se seksintarve ei tule siitä molemminpuolisesta rakkaudesta jonka jakaa kumppanin kanssa.
Itse en tarvitse seksiä lainkaan kun elän sinkkuna, mutta parisuhteessa eläessä sitä tekee mieli aivan automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panemiseen tietysti.
Paranemiseen ei parisuhdetta tarvita. Tutkitustikin naisen seksihalut kuolevat yhteisasumisessa.
Niin, tosi outo juttu, miten arki tekee niin naisille yhdessä asuessa. Mikähän siinä voi olla syynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Parisuhteessa on niitä ongelmia monin verroin enemmän kuin yksin ollessa. Siksipä juuri, ei kiitos miestä parisuhteeseen, eikä seksiin.
ap
Kai te olette huomannut että suomalaiset naiset ovat ihan somen aivopesemiä pinnallisia hyväksikäyttäjiä? no mun porukoissa niitä ei ole mutta olenkin sen verran aikuinen mies. Toisaalta mietin miten paljon kp naisia oli teininä mua kohtaan mutta sitten myöhemmin hyviä kavereita joista osasta tuli sitten seurustelukumppaneita. Mitä tässä on välillä tapahtunut???? no varmaan se some.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se rakkautta just on eikä riippuvuutta. Olet siinä koska olet sinä, et ole siinä palvelemassa minua, et mahdollistamassa mitään puoliani, olet siinä koska minä rakastan. Mutta ei, te haluatte itsellenne piikoja, reikiä, tappeja ja lompakoita, maksettuja lomia, hienoja autoa jne. Ihan sama kenestä ne on revitty irti. Sitten uutta putkeen kun edellinen on käytetty. Se nimenomaan ei ole rakkautta kun hakee toisesta tarpeiden täyttäjää sinä et ole puolikas. Olet kokonainen, et tarvitse ketään täydentämään itseäsi. Ei tulisi mieleenkään kaataa kenenkään päälle sellaista kuormaa ja vaatimusta. Minä olen ilman sitä toista aivan yhtä paljon kuin hänen kanssaan, se toinen on vapaa kanssani. Ja tämän ottaa suurin osa ihmisistä ihan hirveänä loukkauksena koska teidän parisuhdemalli on oikeasti kiintymyssuhdetraumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei meistä miehistäkään kukaan halua olla kaltaisesi itsekkä'än narsistisen voimaantuneen naisen kanssa.
-Reiällä voidaan käydä, mutta ei sua tosissaan kukaan ota!
Sittenhän olen osunut käytökselläni maaliin. En halua että kukaan mies katsoo minua päinkään ja käyttäydyn heitä kohtaan myös niin. En halua että miehillä on mitään odotuksia mun suhteen. En suostu miehen kanssa edes seksiin. Se on täysin yliarvostettua satunnaisen mulkun kanssa. Itse hoidan homman maaliin paremmin kuin sellainen.
ap
No siinähän sitten oot niin kuin tahdot. Ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Parisuhteessa on niitä ongelmia monin verroin enemmän kuin yksin ollessa. Siksipä juuri, ei kiitos miestä parisuhteeseen, eikä seksiin.
ap
Eli sulle sopii yksin oleminen ja monelle naiselle sopii miehen kanssa asuminen. Hyvä että molemmat ovat löytäneet sen mikä sopii parhaiten itselle. Ei tarvitse kaikkien olla samanlaisia ja elää yhdessä totuudessa.
Panemiseen, tietenkin. Kaiken muun osaan ja pystyn hoitamaan itse. Sen yhden asian lisäksi mies on ystävä ja kaikki on hauskempaa kahdestaan.
Parisuhdetta ei hankita. Eikä siinä olla siksi, että tarvitaan miestä.
Onko ap sinulla tunne-elämää ollenkaan? Oletko koskaan rakastanut ketään? Tai onko sinua rakastettu?
Rakastan miestäni. Elämä hänen kanssaan on hyvin monin tavoin parempaa, kuin elämä ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mihinkään. Siitä ei ole kysymyys.
Rakastan häntä ja hän minua. Olet täydellinen narsisiti, jos ajattelet kaiken hyödyn kautta.
Mutta eihän miestä voi rakastaa. En ole ikinä rakastanut ketään miestä. Vihannut kyllä monia.
apNo se on sinun oma ongelmasi, me muut olemme erilaisia ja kykeneviä rakastamaan muita ihmisiä.
Veikkaan että ne suuremmat ongelmat on näillä parisuhteessa olevilla kuin itsenäisellä ilman parisuhdetta.
apOlen samaa mieltä. Nainen kantaa suhteessa suuremman taakan, niin henkisesti kuin fyysisesti.
On tutkittukin, että mies voi paremmin suhteessa, nainen puolestaan voi paremmin sinkkuna. Apn haukkuminen ei tätä tosiasiaa miksikään muuta.Jos jotkut naiset haluavat taakkaa ja draamaa elämäänsä, se on ihan fine. Mutta koko ajan kasvaa se naisten määrä, jotka haluavat Olla rauhassa itsekseen ja se on todellakin fine. Tervetuloa nykyaikaan. Onneksi voimme valita. Kaikkialla maailmassa naiset eivät vieläkään voi. Se on sääli.
Kannattaako olettaa, että parisuhteet on yleisti harmiksi? Usko tai älä, on myös sellaisia parisuhteita, joista ei ole naiselle taakkaa ja draamaa. Vaikka lähtökohtaisesti uskonkin tuon jaottelun siittä miten naiset voi paremmin sinkkuna ja miehet paremmin parisuhteessa, niin on myös sellaisia tilanteita jotka ei tuohon jaotteluun mahdu. Esimerkiksi niinkin voi käydä, että on tyytyväisesti sinkku, mutta kohtaakin ihmisen, joka sopii siihen omaan elämään mukavaksi lisäksi. Tuollaisista lähtökohdista parisuhteen alku onkin todennäköisesti aivan hyvä. Ihminenhän voi olla itsenäinen vaikka oliskin parisuhteessa, tää tuohon apn kommenttiin
Olen niin iloinen, että tässä ketjussa ollaan päästy parisuhteen todelliseen ytimeen eikä pyöritä miettimässä mitä hyötyä toisesta oikein saa kupattua irti, jos menee suhteeseen. Katsos kun ne miehetkin on ihmisiä, joilla on tunteet ja kyky rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli sulle sopii yksin oleminen ja monelle naiselle sopii miehen kanssa asuminen. Hyvä että molemmat ovat löytäneet sen mikä sopii parhaiten itselle. Ei tarvitse kaikkien olla samanlaisia ja elää yhdessä totuudessa.
Juuri siksi kun itselleni tämä sopii niin siksi haluankin kuulla ihmisten vastauksia kysymykseeni, miksi joidenkin siinä parisuhteessa tarvitsee olla. Miksi jollekin parempi suhteessa kuin yksin koska itse en tajua.
Tykkäämisestähän se on kiinni. Traumat kannattaa hoitaa AJOISSA.