Te parisuhteessa olevat, MIHIN te tarvitsette miestä?
Eli mihin sitä puolisoa, miestä tarvii naiset?
Miksi olla parisuhteessa?
Ihmettelen todella, miksi yleisenä odotuksena on hankkia parisuhde? Mitä sillä miehellä tekee? Itselleni kyseinen asia olisi vain tiellä. En tarvitse sellaista tiellä olevaa asiaa. Joten kertokaa, mitä ihmeen hyötyä parisuhteesta on? Musta tuntuu että naiset on oikeasti hiton avuttomia. Itse teen ylpeästi kaikki itse.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvalliseen seksiin. Tunnustettakoon, että se on ihan ensimmäinen syy. Sen jälkeen tulee rakkaus ja kumppanuus. Niitä ilman pärjäisin, mutta en ilman seksiä.
Tämä on asia mitä en koskaan tule ymmärtämään, että joku ei voi elää ilman seksiä.
Et ymmärrä miksi joku haluaa hyvää elämää vähemmän hyvän sijaan? Eiköhän se vika ole sinun ymmärryksesi puutteissa.
Mies on hauskaa seuraa ja meillä on mukava olla yhdessä. En kestäisi elämää tosikon ja tylsimyksen kanssa. Tuleehan tämä yhdessä asuminen halvemmaksikin mitä yksin, toki miehelle taloudellinen hyöty on isompi mitä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee jatkuva tarve korostaa, ettei tarvitse miestä mihinkään? En näe juuri vastaavaa toisin päin. Että miehet hehkuttaisivat, etteivät tarvitse naista mihinkään, koska ovat oppineet pesemään pyykit, siivoamaan jne. Ei kai normaali ihminen tarvitse toista tekemään arkisia askareita.
No koska ne miehet tarvitsee naisen kodinkoneeksi ja seksipalvelijaksi. Toisinpäinhän tämä ei toimi, kun naiset hoitaa itse kaiken paremmin ja orkutkin tulee tehokkaammin omilla toimilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvalliseen seksiin. Tunnustettakoon, että se on ihan ensimmäinen syy. Sen jälkeen tulee rakkaus ja kumppanuus. Niitä ilman pärjäisin, mutta en ilman seksiä.
Tämä on asia mitä en koskaan tule ymmärtämään, että joku ei voi elää ilman seksiä.
Masturbointi on keksitty.
Jaa niin kun olekko tosiaan sitä mieltä että naisten pitäisi itse tehdä jotain muuta kuin vaatia mieheltä työskentelyä naisen nautinnon eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mihinkään. Siitä ei ole kysymyys.
Rakastan häntä ja hän minua. Olet täydellinen narsisiti, jos ajattelet kaiken hyödyn kautta.
Mutta eihän miestä voi rakastaa. En ole ikinä rakastanut ketään miestä. Vihannut kyllä monia.
apNo se on sinun oma ongelmasi, me muut olemme erilaisia ja kykeneviä rakastamaan muita ihmisiä.
Veikkaan että ne suuremmat ongelmat on näillä parisuhteessa olevilla kuin itsenäisellä ilman parisuhdetta.
ap
Olen samaa mieltä. Nainen kantaa suhteessa suuremman taakan, niin henkisesti kuin fyysisesti.
On tutkittukin, että mies voi paremmin suhteessa, nainen puolestaan voi paremmin sinkkuna. Apn haukkuminen ei tätä tosiasiaa miksikään muuta.
Jos jotkut naiset haluavat taakkaa ja draamaa elämäänsä, se on ihan fine. Mutta koko ajan kasvaa se naisten määrä, jotka haluavat Olla rauhassa itsekseen ja se on todellakin fine. Tervetuloa nykyaikaan. Onneksi voimme valita. Kaikkialla maailmassa naiset eivät vieläkään voi. Se on sääli.
Miestä ei tarvita mihinkään, mutta jotkut miehet käy seuraksi. Ja tämän jos tajuaisi ne inisijät jotka ei "saa naista". Kannattaa kehittää sitä korvien väliä jotta voi olla seurana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tulee vähän sellainen käsitys etteivät edes tyydyttäisi itseään ja voivat vain seksiä toisen kanssa harrastamalla laueta ja saada tyydytyksensä. Vähän kuin sellainen elävä seksinukke.
En minäkään miestä mihinkään tarvitse, mutta miehen kanssa voi tehdä kaikenlaista kivaa. Minulle esimerkiksi kesän kohokohtia ovat ne varhaisaamun hetket, kun heräämme neljän-viiden aikoihin, pukeudumme hiljaa etteivät lapset herää, otamme pienet taljajousemme seinältä telineestä ja lähdemme kaupungin puistoihin hakemaan perheelle päivällistä.
Puistoissa on aamuyöllä aivan vilisemällä omistajiltaan karanneita frettejä. Ne ovat arkoja ja liikkuvat pääasiassa aamuyön tunteina. Päivällä niitä ei juuri näe.
Frettiä on vaikea päästä riittävän lähelle, mutta riittää että istuu rauhallisesti penkillä, kyllä ne sitten tulevat tutkimaan tilannetta.
Oikealla hetkellä jousesta singahtaa nuoli ja fretti lyhistyy kokoon. Jos eläin vain haavoittuu, se on tietenkin lopetettava heti, ettei aiheuta sille tarpeetonta kärsimystä.
Sitten vain kotiin ja ateriaa valmistamaan. Nylkemisessä, suolestamisessa ja paloittelussa on tietenkin pikkuisen puuhaa, mutta herkkuaterian eteen kannattaa nähdä vähän vaivaakin. Ja onhan meitä kaksi tekemässä. Kaksin aina kaunihimpi.
Kun esivalmistelut on tehty, kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.
Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.
Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.
Taivaallisen hyvää ! Tästä pitävät meidän perheen pienimmätkin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä aivan samaa. Miksi olen tuon tyypin kanssa. Nyt ollaan muutaman kuukauden parisuhteen aikana siirrytty kutsumaan toisiamme etunimillä ja hänen aloitteestaan. Seksiä ei ole ollut viimeiseen kuukauteen, koska miehellä on kuulemma stressiä. Eiköhän se ollut siinä.
Vituttaa tyyppi niin paljon, että antaa olla. Sanon seuraavan puhelun aikana, että eiköhän olla tässä ja jatketa elämää erillämme. Mä en tykkää jos joka kerta kun hänellä on stressiä alkaa pihtaaminen ja edes sitä normaalia hellyydenosoitusta ei ole.
Taisit napata eksäni. Onneksi olkoon. Löytäjä saa pitää.
Olen mies, mutta vastaan silti. Tarvitsin naista perheen perustamiseen. Lisääntyminen on hankalaa ilman naista ja jälkikasvusta huolehtiminen on helpompaa, kun vanhempia on kaksi.
Mutta kuten joku jo sanoi, ei kyse ole tarvitsemisesta. Pärjäisin tarvittaessa yksinkin lasten kanssa, jos vaimolleni kävisi jotain. Minä tykkään hänestä ja hän minusta ja haluamme olla yhdessä.
Miehenä haluan olla naisen kanssa, josta tykkään ihmisenä ja viihdyn seurassa. Haluan että hän on samalla aidosti ystäväni ja tietysti myös vetovoima ja seksi on syy olla naisen kanssa. En todellakaan ole minkään asuntolainan vuoksi. Mua ärsyttää se että monella naisella on just sellainen kylmä hyötymisnäkökulma suhtautumisena miehiin, vaikka niin että on miehen kanssa koska pääsee matkustelemaan, saa asua isossa ok-talossa jne. Mainostin aina olevani köyhä, vaikken ollut, koska halusin kiertää kylmästi hyötyjä kuppaavat naiset kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee jatkuva tarve korostaa, ettei tarvitse miestä mihinkään? En näe juuri vastaavaa toisin päin. Että miehet hehkuttaisivat, etteivät tarvitse naista mihinkään, koska ovat oppineet pesemään pyykit, siivoamaan jne. Ei kai normaali ihminen tarvitse toista tekemään arkisia askareita.
No koska ne miehet tarvitsee naisen kodinkoneeksi ja seksipalvelijaksi. Toisinpäinhän tämä ei toimi, kun naiset hoitaa itse kaiken paremmin ja orkutkin tulee tehokkaammin omilla toimilla.
Jotenkin sairasta että en ole koskaan kenekään muun kuulkut sanovan tuota kuin naisen. En ole koskaan kuullut yhdenkään miehen vaativan että naisen pitää olla hänelle pelkkä seksiväline ja kodinkone. Se saattaa tosin vaikuttaa siltä kun ei miehet toistele pyyntöjä mistä ensimmäisen pyynnön kohdalla nainen tekee selväksi että ei suostu tekemään. Niin kerroppa toki miksi miesten pitäisi jatkuvasti pyydellä naisilta asioita joista jo etukäteen tietää että nainen ei suostu niitä toteuttamaa ja seksi ja kodin huolto on ainoita asioita mitä mies naiselta saa ja nekin vain sen takia kun nainen itsekin niitä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä aivan samaa. Miksi olen tuon tyypin kanssa. Nyt ollaan muutaman kuukauden parisuhteen aikana siirrytty kutsumaan toisiamme etunimillä ja hänen aloitteestaan. Seksiä ei ole ollut viimeiseen kuukauteen, koska miehellä on kuulemma stressiä. Eiköhän se ollut siinä.
Vituttaa tyyppi niin paljon, että antaa olla. Sanon seuraavan puhelun aikana, että eiköhän olla tässä ja jatketa elämää erillämme. Mä en tykkää jos joka kerta kun hänellä on stressiä alkaa pihtaaminen ja edes sitä normaalia hellyydenosoitusta ei ole.
Taisit napata eksäni. Onneksi olkoon. Löytäjä saa pitää.
Voi olla myös minun exäni. En käske pitämään. Laita pois. Kiertoon vaan jonkun toisen mielipahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mihinkään. Siitä ei ole kysymyys.
Rakastan häntä ja hän minua. Olet täydellinen narsisiti, jos ajattelet kaiken hyödyn kautta.
Mutta eihän miestä voi rakastaa. En ole ikinä rakastanut ketään miestä. Vihannut kyllä monia.
ap
Tuo on ihan normaalia jos/kun kelpuuttaa jonkun vaan kunhan on joku vaan eli tyytyy kumppaniinsa.
Nuorempana sitä herkästi päätyy yhteen ihmisen kanssa jonka kanssa ei ne kuuluisat kemiat ihan kohtaa oikealla tavalla, mutta kumppani pitää olla. Pidemmän päälle siitä ei muodostu rakkaussuhdetta vaikka kuinka kuvittelisi, että kyllä tämä tästä kunhan toinen muuttuu muutamassa asiassa ja toiseen tottuu. Ehei, toinen ei muutu (eikä pidäkään) ja lopulta sitä vain vihaa toista sekä osin myös itseään.
Monilla on myös sellainen käsitys, että on ihan normaali parisuhde kun toisen näkee lähinnä vihollisena jonka kanssa ei tee mieli viettää aikaa "pakollista" enempää eikä kumppanin kanssa pidäkään olla kivaa tai yhteisiä harrastuksia (seksin lisäksi).
Vierailija kirjoitti:
Panemiseen tietysti.
Paranemiseen ei parisuhdetta tarvita. Tutkitustikin naisen seksihalut kuolevat yhteisasumisessa.
Äiti on aina äiti kirjoitti:
En minäkään miestä mihinkään tarvitse, mutta miehen kanssa voi tehdä kaikenlaista kivaa. Minulle esimerkiksi kesän kohokohtia ovat ne varhaisaamun hetket, kun heräämme neljän-viiden aikoihin, pukeudumme hiljaa etteivät lapset herää, otamme pienet taljajousemme seinältä telineestä ja lähdemme kaupungin puistoihin hakemaan perheelle päivällistä.
Puistoissa on aamuyöllä aivan vilisemällä omistajiltaan karanneita frettejä. Ne ovat arkoja ja liikkuvat pääasiassa aamuyön tunteina. Päivällä niitä ei juuri näe.
Frettiä on vaikea päästä riittävän lähelle, mutta riittää että istuu rauhallisesti penkillä, kyllä ne sitten tulevat tutkimaan tilannetta.
Oikealla hetkellä jousesta singahtaa nuoli ja fretti lyhistyy kokoon. Jos eläin vain haavoittuu, se on tietenkin lopetettava heti, ettei aiheuta sille tarpeetonta kärsimystä.
Sitten vain kotiin ja ateriaa valmistamaan. Nylkemisessä, suolestamisessa ja paloittelussa on tietenkin pikkuisen puuhaa, mutta herkkuaterian eteen kannattaa nähdä vähän vaivaakin. Ja onhan meitä kaksi tekemässä. Kaksin aina kaunihimpi.
Kun esivalmistelut on tehty, kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.
Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.
Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.
Taivaallisen hyvää ! Tästä pitävät meidän perheen pienimmätkin.
Tässä avain pitkään ja onnelliseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sairasta että en ole koskaan kenekään muun kuulkut sanovan tuota kuin naisen. En ole koskaan kuullut yhdenkään miehen vaativan että naisen pitää olla hänelle pelkkä seksiväline ja kodinkone. Se saattaa tosin vaikuttaa siltä kun ei miehet toistele pyyntöjä mistä ensimmäisen pyynnön kohdalla nainen tekee selväksi että ei suostu tekemään. Niin kerroppa toki miksi miesten pitäisi jatkuvasti pyydellä naisilta asioita joista jo etukäteen tietää että nainen ei suostu niitä toteuttamaa ja seksi ja kodin huolto on ainoita asioita mitä mies naiselta saa ja nekin vain sen takia kun nainen itsekin niitä haluaa
Ehkä et vain tunne miehiä.
Voisin sanoa että tarvitsen joo: seksiin, juttuseuraksi, jakamaan arkea kaikella tapaa hommien ja rahojen muodossa. Ihanaa kellahtaa illalla rakkaan kainaloon. En viihtyisi sinkkuna ollenkaan. Tänäänkin kiva kun tehtiin pihahommia yhdessä ja tiedän että mennään illalla saunaan juttelemaan kaikkea.
Fyysinen läheisyys ja s3xi. Mihinkään muuhun ei tarvitse juuri tiettyä ihmistä.