Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te parisuhteessa olevat, MIHIN te tarvitsette miestä?

Vierailija
23.07.2023 |

Eli mihin sitä puolisoa, miestä tarvii naiset?
Miksi olla parisuhteessa?
Ihmettelen todella, miksi yleisenä odotuksena on hankkia parisuhde? Mitä sillä miehellä tekee? Itselleni kyseinen asia olisi vain tiellä. En tarvitse sellaista tiellä olevaa asiaa. Joten kertokaa, mitä ihmeen hyötyä parisuhteesta on? Musta tuntuu että naiset on oikeasti hiton avuttomia. Itse teen ylpeästi kaikki itse.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin aiemmin kuten ap. Sitten tapasin miesystäväni. Tulikin tarve viettää aikaa yhdessä hänen kanssaan, tehden yhdessä niitä arkisia asioita, joita tein aiemmin yksin.

Olin onnellinen aiemmin, mutta nyt olen vielä onnellisempi. Ja ei, en edelleenkään tarvitse miestä mihinkään.

Kyllä sä miestä tarvitset heteroparisuhteeseen.

Vierailija
22/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mihinkään. Siitä ei ole kysymyys.

Rakastan häntä ja hän minua.  Olet täydellinen narsisiti, jos ajattelet kaiken hyödyn kautta.

Mutta eihän miestä voi rakastaa. En ole ikinä rakastanut ketään miestä. Vihannut kyllä monia.

ap

Pistä pääsi kuntoon. oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jakaa elämäni mieheni kanssa. Rakastamme toisiamme ja olemme parhaat ystävät toisillemme. Sä voit tehdä mitä haluut. Sun ei ole pakko olla suhteessa.

Vierailija
24/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee jatkuva tarve korostaa, ettei tarvitse miestä mihinkään? En näe juuri vastaavaa toisin päin. Että miehet hehkuttaisivat, etteivät tarvitse naista mihinkään, koska ovat oppineet pesemään pyykit, siivoamaan jne. Ei kai normaali ihminen tarvitse toista tekemään arkisia askareita.

Vierailija
25/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainut mihin silleen tarvitsee, on joskus pullojen avaaminen. Mutta muuten tykkään vaan viettää tämän kyseisen yksilön kanssa aikaa. Yhteinen olemassaolo on harmoonista, kevyttä ja vaivatonta. Aivan sama, jos vaikka oliskin joku yleinen odotus parisuhteesta. Tavattiin ja alettiin viettään aikaa yhdessä, siittä se on sitten eskaloitunu. Eli ei minkään yleisen odotuksen takia ole tälleen tapahtunu.

Vierailija
26/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvalliseen seksiin. Tunnustettakoon, että se on ihan ensimmäinen syy. Sen jälkeen tulee rakkaus ja kumppanuus. Niitä ilman pärjäisin, mutta en ilman seksiä.

Vierailija
27/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa, koska kohtasin ihanan ihmisen, jonka kanssa haluan elää. Vastaamme toistemme tarpeisiin läheisyyden sekä kumppanuuden osalta, kaikenlaisin tavoin toisiamme auttaen ja tukien.

Vierailija
28/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä aivan samaa. Miksi olen tuon tyypin kanssa. Nyt ollaan muutaman kuukauden parisuhteen aikana siirrytty kutsumaan toisiamme etunimillä ja hänen aloitteestaan. Seksiä ei ole ollut viimeiseen kuukauteen, koska miehellä on kuulemma stressiä. Eiköhän se ollut siinä.

Vituttaa tyyppi niin paljon, että antaa olla. Sanon seuraavan puhelun aikana, että eiköhän olla tässä ja jatketa elämää erillämme. Mä en tykkää jos joka kerta kun hänellä on stressiä alkaa pihtaaminen ja edes sitä normaalia hellyydenosoitusta ei ole.

Vierailija
29/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä puolisoa täytyy tarvita? No ei mihinkään. Ei se mikään palvelija tai työmies ole. Rakastan häntä ja hän on mun elämänkumppani. Paras ystävä ja lastemme isä..

Vierailija
30/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mihinkään. Siitä ei ole kysymyys.

Rakastan häntä ja hän minua.  Olet täydellinen narsisiti, jos ajattelet kaiken hyödyn kautta.

Mutta eihän miestä voi rakastaa. En ole ikinä rakastanut ketään miestä. Vihannut kyllä monia.

ap

Sounds like a you problem.

Vierailija
31/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti onkin siinä, että en tarvitse ketään. 

Mutta onkin eri asia haluta olla jonkun kanssa. Haluta olla juuri hänen lähellä, jutella hänen kanssaan, jakaa arki juuri tämän ihmisen kanssa. 

Okei, no miten selität tämän?

Tulee puolison kanssa ero ja aletaan sitten etsimään uutta puolisoa? Miksi? Miksi ei olla esimerkiksi koko loppuelämän yksin? Miksi TARVITSEE etsiä joku mies, olla jonkun sellaisen kanssa?

Ei se etsimällä löydy. Tulee jos on tullakseen.

Ohis

Vierailija
32/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse miestä mihinkään, silti haluan olla hänen kanssaan.

Vierailija
33/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvalliseen seksiin. Tunnustettakoon, että se on ihan ensimmäinen syy. Sen jälkeen tulee rakkaus ja kumppanuus. Niitä ilman pärjäisin, mutta en ilman seksiä.

No tuo on ihan kelvollinen syy. Mulla ne on tasapainossa rakkauden kanssa. on sitä joskus nuorena sohittu mutta ei helvetti niinku loppujen lopuksi.

Vierailija
34/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs myös kertoi aina halunneensa olla yksin, mutta silti oli ollut koko elämänsä parisuhteissa. Kärsi invalidisoivasta terveysvaivasta ja kertoi suoraan että oli näiden kanssa ainoastaan koska sai heiltä apua arjen asioissa.

Tuttu yh samaa sarjaa, tarvitsee vain varaisän jälkeläisilleen.

Vierailija
35/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on asia mitä en koskaan tule ymmärtämään, että joku ei voi elää ilman seksiä.

Vierailija
36/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei meistä miehistäkään kukaan halua olla kaltaisesi itsekkä'än narsistisen voimaantuneen naisen kanssa.

-Reiällä voidaan käydä, mutta ei sua tosissaan kukaan ota!

Vierailija
37/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee jatkuva tarve korostaa, ettei tarvitse miestä mihinkään? En näe juuri vastaavaa toisin päin. Että miehet hehkuttaisivat, etteivät tarvitse naista mihinkään, koska ovat oppineet pesemään pyykit, siivoamaan jne. Ei kai normaali ihminen tarvitse toista tekemään arkisia askareita.

Kun on niin hirveä ihminen että ei saa miestä pysymään rinnalla niin omantunnon takia sanotaan että ei tarvitse miestä ettei paljastuisi totuus että ei edes saa miestä. Kyllähän se AP:n yleinen miesten vihaaminen huokuu jokaisesta hänen kommentista

Vierailija
38/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on asia mitä en koskaan tule ymmärtämään, että joku ei voi elää ilman seksiä.

Masturbointi on keksitty.

Vierailija
39/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs myös kertoi aina halunneensa olla yksin, mutta silti oli ollut koko elämänsä parisuhteissa. Kärsi invalidisoivasta terveysvaivasta ja kertoi suoraan että oli näiden kanssa ainoastaan koska sai heiltä apua arjen asioissa.

Ja vaivanpalkaksi sitten seks.......hommii tottakai.

Vierailija
40/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no me ollaan erilaisia kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme