Espanjassa saatetaan äänestää tänään valtaan oikeistolainen hallitus
https://www.politico.eu/article/spain-election-outcome-explained-pedro-…
Jos näin tapahtuu niin sillä on valtava vaikutus koko Eurooppaan ja EU:n toimintaan. Silloin oikeistolaisia hallituksia alkaa olla jo useimmissa EU:n maissa.
Kommentit (87)
Amerikkalaiset rahoitti, aseisti ja ruokki Neuvostoliittoa jotta se olisi kyennyt miehittämään myös Suomen. Voisitte miettiä sitäkin.
Nyt voi huokaista helpotuksesta, kansalaiset eivät olekaan niin tyhmiä, kuin pelkäsin. En ole koskaan tajunnut turva paik ka turismia, jossa tullaan toisten veroeuroilla loi simaan, kun rahat eivät riitä omien kansalaistenkaan hoitamiseen.
Toki ymmärrän, että tietty ryhmä hyötyy siitä, mitä enemmän on populaatiota, mutta miksi tavalliset veroja maksavat kansalaiset nielivät (2015) pajunköyden hädän alaisista auttamisesta. Ei sellaisia tänne ole tullut vietnamilaisten venepakolaisten jälkeen. (Ukrainalaiset ovat tietysti oma autettava lukunsa.) Medialla on tässä tietysti oma iso vastuunsa. Tämä tietty ryhmä sai masinoitua median uutisoimaan asian niin, että naiivit, ylikiltit, suomalaiset, nielivät kaiken.
EU ja Bil den berg -osallistujat pissivät omaan nilkkaansa, kun luulivat, että voivat roudata Eurooppaan turva pai ka turisteja tietyn ryhmän bisneksiä kasvattamaan. Nyt kansalaiset ovat useimmissa maissa heräänneet. Ehkä on vielä toivoa, että Ruotsin tilanne ei leviä Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Persut ei koskaan myönnä mitään..
Ei ollenkaan nasseja. Ei olla easseja. Ei sanonut mitään, ei tarkottanut mitään. Ei olla äärioikeistoa.
Mikseivät voi olla rehellisiä ja puhua kuten asia on! Tämä kaksoisviestintä ällöttää.
Persu bingo:
-Myönnetään asia. (Holohölinää)
-Kiistetään vedoten ettei vanhoja pidä muistella.
-Itse muistelevat sisällissotaa. (”SDP on kommunismia”)
-Syyttävät itse toisia samoista asioista hakien hyväksyntää. (”Sanna Marin teki samoin”)
-Syyttävät itse toisia hakien oikeutta omiin tekoihin. (”Stalin teki sitä ja tätä”)
-Vähättelevät (Oli muka vitsi)
-Kiistävät (”Suomessa ei ole nasseja”)
-Pitkittävät samoilla jankkauksilla/ uusilla aloituksilla joissa puidaan taas samat asiat. (Viime hallituksen valtion velka/ ”Kansallissosialismi on sosialismia” jne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ei koskaan myönnä mitään..
Ei ollenkaan nasseja. Ei olla easseja. Ei sanonut mitään, ei tarkottanut mitään. Ei olla äärioikeistoa.
Mikseivät voi olla rehellisiä ja puhua kuten asia on! Tämä kaksoisviestintä ällöttää.
Persu bingo:
-Myönnetään asia. (Holohölinää)
-Kiistetään vedoten ettei vanhoja pidä muistella.
-Itse muistelevat sisällissotaa. (”SDP on kommunismia”)
-Syyttävät itse toisia samoista asioista hakien hyväksyntää. (”Sanna Marin teki samoin”)
-Syyttävät itse toisia hakien oikeutta omiin tekoihin. (”Stalin teki sitä ja tätä”)
-Vähättelevät (Oli muka vitsi)
-Kiistävät (”Suomessa ei ole nasseja”)
-Pitkittävät samoilla jankkauksilla/ uusilla aloituksilla joissa puidaan taas samat asiat. (Viime hallituksen valtion velka/ ”Kansallissosialismi on sosialismia” jne.)
Tämä sopii kaikkiin persuketjuihin. Lainasin viestin.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009470209.html
Tällaisia veitikoita. Pitäis poliisinkin ruveta seurailemaan näitten touhua vähän paremmin. Onneksi saatiin kiinni.
Jep ja näitä myös. https://poliisi.fi/-/poliisi-tutkii-hameenlinnassa-festivaalialueella-t…
Meillä on toden totta ihan omissakin tätä heikompaa ainesta, joita varten tarvitaan veroeuroja nieleviä poliisivoimia, ei tarvita lainkaan näitä imbesillejä tumma tukkaisia nuoria miehiä, jotka eivät inte groidu maahan ikinä.
Eivät ehkä osaa olla. Mutta kun joku rupeaa puhumaan kauniisti el Caudillosta rumasti toisrotuisista niin eiköhän vanhat f:sismin ajat tule mieleen niin paikallisille kuin ulkomaalaisillekin. Espanja oli todellinen diktatuuri ja takapajula Francon aikaan, vuoteen -75. Siihen asti ihmisiä pidätettiin helposti ja kuulusteltiin kovakouraisesti.
Sitä seurannut vapaus ja taiteen kukoistus nosti Espanjan moderniksi ja kiinnostavaksi maaksi kuin taikaiskusta.