Meikkaan melkein joka aamu ennen kuin mies herää
En kehtaa olla meikitön, pelkään että miehen mielenkiinto jää jos näkee mut karmean näköisenä.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te käy ikinä yhdessä saunassa? Mitenkäs iltasuihku? Työnnätkö senkin jälkeen naamallesi meikkiä? Jos laitat, tulet lähivuosina rupsahtamaan pikavauhdilla, kun ihosi ei saa koskaan levätä, aina kemikaalikuorman alla.
Kerran ollaan käyty saunassa yhdessä.
Kevyt meikki yleensä, ei aina iholla.Miten onnistut tekemään meikin, joka ei ole iholla? Vaatteesiko sinä meikillä värjäät? No joka tapauksessa, kohta ihosi on siinä kunnossa, että mikään meikki ei edes enää auta.
Ei aina tarvii ihoa peittää.
Mihinkä sinä sitä meikkiä laitat, jos et IHOLLE? Ymmärrätkö yleensäkään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te käy ikinä yhdessä saunassa? Mitenkäs iltasuihku? Työnnätkö senkin jälkeen naamallesi meikkiä? Jos laitat, tulet lähivuosina rupsahtamaan pikavauhdilla, kun ihosi ei saa koskaan levätä, aina kemikaalikuorman alla.
Kevyt meikki yleensä, ei aina iholla.Miten onnistut tekemään meikin, joka ei ole iholla? Vaatteesiko sinä meikillä värjäät? No joka tapauksessa, kohta ihosi on siinä kunnossa, että mikään meikki ei edes enää auta.
Mä olen pari vuotta sitten alkanut peittämään ihoani meikkivoiteella joka aamu, koska iho olisi aivan kamalassa kunnossa ilman. Huomaa jo yhden meikkivoidettoman päivän jälkeen, että on pattia, muhkuraa ja iho on todella kosketusarka ja tulipunainen. Kun ihoni saa päiviksi suojakerroksen niin tilanne ei ole yhtä paha.
Totean siis, että nykyään meikit ovat sen verran hellävaraisia, että ne saattavat jopa parantaa ihon kuntoa. Ovat useimmiten kuin värjättyä ihovoidetta tai seerumia. Jos käytät niitä 2000-luvun tai aikaisemmin ilmestyneitä tuotteita niin kannattaa ne vaihtaa ihoa hoitaviin.
Terveisin: Mamma 60-vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä sinä sitä meikkiä laitat, jos et IHOLLE? Ymmärrätkö yleensäkään mitään?
Ripset!!
Tässä kerran kun katsoin itseäni hissin peilistä, olin simpsakka kun iho oli hyvä ja kevyt kiva meikki.
Siis silloin oli meikkivoidetta.
Ap
Näyttääkö mies karmealta ilman meikkiä?
Aika monet miehet näyttävät, vaikka heillä olisi meikkiä.
Kiva kun huolehdit ulkonäöstä. :)
Onneksi ei tarvitse käyttää meikkiä ikinä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmean näköisenä? Millaisen sotamaalauksen sinä oikein teet?
En käytä meikkiä ollenkaan. Tuollainen on valehtelua.
En tee sotamaalausta. Ripsiväriä ja kulmaväriä, aavistus huulipunaa.
Mene nyt hyvä ihminen ammattilaiselle laitattamaan kulmakarvasi! Siinä menee reipas vartti ja kulmasi ovat monta viikkoa kivan näköiset sen jälkeen. Ripsivärin laittaminen nyt kesällä on vähän tunkkaisen näköistä ja huulipuna on hyvin usein täysin epäluonnollisen väristä, eli outoa.
Kulmakarvoista samaa mieltä, ne kannattaa muotoilla ja värjäyttää ammattilaisella säännöllisesti. Huulipunasta olen eri mieltä. Minulla on vaaleat huulet, niiden muoto ihan hyvä. Laitan hyvin hennolla kädellä rajauksen huuliin ja siihen sen väristä huulipunaa, jotka tavallisesti huulissakin on, en mitään luonnotonta väriä. Kevyesti sitäkin. Mieheni ei takuulla huomaa minun käyttävän huulipunaa. Ero niihin hailakoihin omiin huuliin on kuitenkin selvä. Värjäytän säännöllisesti myös vaaleat silmäripseni. Ero luonnolliseen on näiden toimenpiteiden jälkeen suuri. En pidä itseäni kuitenkaan "valehtelijana" :)
Epäsuosittu mielipide mutta minusta ripsien värjääminen on valehtelua, se tekee niin ison eron ulkonäköön. Jos mies tekisi lapsen tuollaisen naisen kanssa, voisi vähän ihmetellä, jos lapselle tulisi vaaleat ripset. Että mistä ihmeestä mahtaa olla perinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo sitten muuttaa sinut karmeasta ok-näköiseksi?
Jos kuvitellaan että ap:lla on ihan vaaleat kulmat ja vaaleat ripset niin ihan hyvin voi muuttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, keksitty aloitus, nutta leikitään mukana.
Mikä naamassasi on sitten vikana ap? Meinaatko, että se ei näy sieltä meikkien alta?
Sivusta. Mulla on ollut 25 vuotta hormonaalinen akne. Iho näyttää kamalalta ilman meikkiä. Meikillä iho on tasaisempi vaikkakaan ei täydellinen. Vaikka on vaikea uskoa niin on olemassa ihosairauksia jotka halutaan peittää jos mahdollista. Hyvä- tai normaali-ihoinen ei tätä välttämättä tajua. Ja turha kenenkään tulla jakamaan hoito-ohjeita, kaikki on jo kokeiltu. Edes ruokavalio ei muuta ihotyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, keksitty aloitus, nutta leikitään mukana.
Mikä naamassasi on sitten vikana ap? Meinaatko, että se ei näy sieltä meikkien alta?
Sivusta. Mulla on ollut 25 vuotta hormonaalinen akne. Iho näyttää kamalalta ilman meikkiä. Meikillä iho on tasaisempi vaikkakaan ei täydellinen. Vaikka on vaikea uskoa niin on olemassa ihosairauksia jotka halutaan peittää jos mahdollista. Hyvä- tai normaali-ihoinen ei tätä välttämättä tajua. Ja turha kenenkään tulla jakamaan hoito-ohjeita, kaikki on jo kokeiltu. Edes ruokavalio ei muuta ihotyyppiä.
Oletko kokeillut myös basironia?
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sinäkin kuulu niihin, jotka pilkkaavat julkkisnaisten ulkomuotoa tällä palstalla. Mikä tahansa pieni syy riittää siihen, että alat yökötellä ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin se on valehtelua? Kyllä kai jokainen saa olla sen näköinen kuin itse tykkää? Laittaa päälleen kivoja vaatteita ja värjätä vaikka hiuksiaankin sen risiksi kuin itse tykkää, ei se ole mitään valehtelua. Ei kaikkien tarvitse näyttää lesdanaisilta.
Ja en ole ap. :-)
Äläpä nyt. Tinder ketjussa oli puhetta piposta niin tuli hirveä palauteryöppy.. Sä et ole oikea aito suomalainen nainen jos peiliin vahtaat;-) Täällä kuulu olla ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin se on valehtelua? Kyllä kai jokainen saa olla sen näköinen kuin itse tykkää? Laittaa päälleen kivoja vaatteita ja värjätä vaikka hiuksiaankin sen risiksi kuin itse tykkää, ei se ole mitään valehtelua. Ei kaikkien tarvitse näyttää lesdanaisilta.
Ja en ole ap. :-)
Äläpä nyt. Tinder ketjussa oli puhetta piposta niin tuli hirveä palauteryöppy.. Sä et ole oikea aito suomalainen nainen jos peiliin vahtaat;-) Täällä kuulu olla ruma.
Ei kaikki ole mitään rumia lestanaisia ilman meikkiä. Otan osaa jos sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mies herääkin aiemmin?
Se nukkuu aina yhdeksään vähintään.
Meikkaatko saunaankin? Tai ilmeisesti ette sauno yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun itsetuntoa ei voi mistään ostaa. Menetkö nukkumaan meikit naamalla vai odotatko iltaisin, että mies nukahtaa ensin? Ei teillä sitten kovin vilkasta elämää sängyssä olekaan, kun mies ei saa koskaan nähdä sinua ilman meikkiä.
Tähän kysymykseen et sitten vastannut, siis miten nukkumaan mennessä iltaisin? Ai niin, tietenkin sammutetaan valot, mutta entä jos mies herääkin valoisana kesäyönä ja säikähtää, minkä kummituksen vieressä on nukkunut.
Sänkyjuttuja oli illalla. Menen nukkumaan niin että meikkiä on jonkun verran.
Nukut siis meikit naamassa? Eikö yöllä sottaannu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt hyvä ihminen ammattilaiselle laitattamaan kulmakarvasi! Siinä menee reipas vartti ja kulmasi ovat monta viikkoa kivan näköiset sen jälkeen. Ripsivärin laittaminen nyt kesällä on vähän tunkkaisen näköistä ja huulipuna on hyvin usein täysin epäluonnollisen väristä, eli outoa.
Miksi ripsari on tunkkaista? Tai huulipuna epäluonnollista?
Itse meikkaan joka päivä. Kevyt meikkivoide että ihon sävy tasoittuu. Kulmia vähän laitan (on myös värjätty ja kevyt microblanding mutta ovat niidenkin kanssa sellaiset että pitää vähän meikata), ripsiväriä laitan ja se on sellaista joka lähtee lämpimällä vedellä pois eli ei leviä päivän aikana hikoillessakaan ja vähän aurinkopuuteria ja sävyttävää huulivoidetta.
Jos pitää ilman meikkiä olla niin saatan laittaa itsestäänruskettavaa niin se tasoittaa ihon sävyn. (En ota aurinkoa kun palan herkästi eli en rusketu luonnolllisesti) Värjään tosiaan kulmat ja ripset niin ne näyttää ilman meikkiäkin edes joltain.
Voisitko ap ajatella että tekisit nuo niin ei se meikki välttämättä ole niin pakollinen?
Itsellä isoimman jutun tekee ihon sävy eli punastun herkästi niin siksi en tykkää olla ihan naturellina.
Siskoni teki aina permanentin miehen ollessa työreissulla. Mies kehui miten kauniit luonnonkiharat hiukset siskolla on. Olivat naimisissa monta vuotta, eikä miehelle ikinä selvinnyt totuus.