Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielipiteesi aikuisista ihmistä jotka pelaavat videopelejä?

Vierailija
23.07.2023 |

Otsikossa kysymys

Mikä on mielipiteesi aikuisista ihmistä jotka pelaavat videopelejä?

Vaihtoehdot

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon peliajan voisi käyttää hyödyllisemminkin. Huolettaa, kuinka aikuiset ihmiset eivät itse älyä tätä. Aina on varaa parantaa omaa käyttäytymismallia. Peli seis, ennen kuin elämänhallinta luisuu totaalisesti käsistä. Game Over!

No hei...onhan meillä täällä aaveella high score -listat siitäkin, kuka tekee mahdollisimman paljon päivän aikana. Miksi siis ei ole sallittu tekeminen, joka ei erityisemmin johda mihinkään? Varsinkaan jos ei kiinnosta jonninjoutavat küllimiekkailut?

Vierailija
22/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon peliajan voisi käyttää hyödyllisemminkin. Huolettaa, kuinka aikuiset ihmiset eivät itse älyä tätä. Aina on varaa parantaa omaa käyttäytymismallia. Peli seis, ennen kuin elämänhallinta luisuu totaalisesti käsistä. Game Over!

kuullut sellaisesta kuin vapaa-aika? Rentoutuminen? Harrastaminen? Elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylisuorittavat täydellisyysposeeraajat siis kertomaan ihmisille miten elää? 

Vierailija
24/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mustavalkoinen kysymyksenasettelu. Sillä kun on aika paljon väliä, mitä pelaa. Itse pelaan mm. tarinavetoisia, yksinpelattavia kauhupelejä kuten Silent Hill ja Resident Evil. Fortniten, Minecraftin yms. jätän mieslapsijonneille, ja Candy Crushin tylsistyneille perheenäideille.

Vierailija
25/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuullut sellaisesta kuin vapaa-aika? Rentoutuminen? Harrastaminen? Elämä?

Ei selvästikään ole. Noloa tuhlata koko elämänsä pelkkään työntekoon ja suorittamiseen.

Vierailija
26/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi totuus ja vain yksi tapa miten jokaisen tulee vapaa-aika ja elämänsä elää.

Lapsia, lapsia ja enemmän lapsia. Naimisiin, perhettä, perhettä, työtä, työtä

Vierailija
27/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi totuus ja vain yksi tapa miten jokaisen tulee vapaa-aika ja elämänsä elää.

Lapsia, lapsia ja enemmän lapsia. Naimisiin, perhettä, perhettä, työtä, työtä

WORK

BREED

DIE

Vierailija
28/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan mammat puhiskoot raivoissaan, minä käytän vapaa-aikanani juuri niin kuin itse haluan.

Mitäs teet kun se kielletään? Aivan, tulet isäksi ja teet lapsia.

1) Sitä ei kielletä

2) Olen nainen

3) En edes halua lapsia

Vierailija
29/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mustavalkoinen kysymyksenasettelu. Sillä kun on aika paljon väliä, mitä pelaa. Itse pelaan mm. tarinavetoisia, yksinpelattavia kauhupelejä kuten Silent Hill ja Resident Evil. Fortniten, Minecraftin yms. jätän mieslapsijonneille, ja Candy Crushin tylsistyneille perheenäideille.

Oletko itse siis naislapsijonne?

Vierailija
30/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Ei ketään voi oikeasti ketuttaa noin paljon toisten pelaaminen.

Vierailija
31/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kirjojen lukeminen osa jonneutta ja lapseutta?

Tarinavetoisuus ei osunut silmään?

Vierailija
32/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen on yksi viihdemuoto muiden seassa, kuten vaikka elokuvat ja musiikki.

Mitä mieltä olen aikuisista jotka kuuntelevat musiikkia ja katsovat elokuvia? Ihan yhtä tyhmä kysymys.

Ja peleissä on muuten ikärajoitukset, aivan kuten elokuvissakin.

Se vanha: "en itse ole kiinnostunut, niin joutaa romukoppaan" *jatkaa kännykän pläräämistä sohvalla, TV:ssä pyörii Netflix*

Vierailija
33/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kirjojen lukeminen osa jonneutta ja lapseutta?

Tarinavetoisuus ei osunut silmään?

"jonne" siis tarkoittaa sellaista, joka EI pelaa tarinavetoisia? 

Taas uusi määritelmä. Ja jos pelaa pelejä joista et pidä, on aikuislapsi. Onko sana ylimielisyys tuttu?

Vierailija
34/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin se, kuin pöllöpalstamamma.

Vierailija
35/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan mammat puhiskoot raivoissaan, minä käytän vapaa-aikanani juuri niin kuin itse haluan.

Mitäs teet kun se kielletään? Aivan, tulet isäksi ja teet lapsia.

Olen jo äiti, eikä kukaan ole kieltänyt. 

Vierailija
36/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on naurettava 50-vuotias boomer joka ei ole tajunnut, että me ei enää eletä 1980-luvulla jolloin pelit oli vielä suunniteltu lähinnä lapsille :D :D Peleissä on nykyään ikärajoitukset.

Vierailija
37/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjäytynyt sillä, kun pidän autolla ajamista (itsellä ei ole ajokorttia)?

Pidän myös tarinoista (eivät perustu tositapahtumiin), niin arki ei ole sitä työtä, työtä ja työtä.

Käyn töissä, kokopäivätyössä, ei ole lapsia, enkä ole jälkeenjäänyt. Mikä on siis tosielämäni velvollisuus mikä jää tekemättä?

Pelihetki päivässä kestää n. puoli tuntia.

Vierailija
38/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin se, kuin pöllöpalstamamma.

Näyttäisi että molempia voi olla samalla kertaa

Vierailija
39/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko katkera mamma joka tilas PS5 ennakkotilauksella huippuhintaan ja et ole vieläkään saanut sitä?

Nyt kaupanhyllyltä sais jo halvempaan hintaan mitä ite maksoit.

Vierailija
40/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokapaikan kännykkänaama eli suurin osa naisista on paaaljon pelaamista tyhmempi ilmiö- ja vaarantaa liikenteessä myös!