Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielipiteesi aikuisista ihmistä jotka pelaavat videopelejä?

Vierailija
23.07.2023 |

Otsikossa kysymys

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika selvä enemmistö on sitä mieltä että pelaaminen on järjetöntä. Miksi miehet pelaatte? Näette selvän enemmistön vastustavan pelejänne. Muuttakaa tapojanne tai jaatte pysyvästi yksin

Tuossahan puhutaan aikuisista eli sekä miehistä että naisista.

2/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa pelata mitä haluaa, mä pelaan Boosteria 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tiedän mieshenkilön, joka on töissä ja pelaa vapaa-ajallaan videopelejä. Mitähän tarkalleen tarkoitat tosielämän velvollisuuksilla? Käsittääkseni hän suoriutuu elämästään hyvin.

Vierailija
4/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään joka aamu kello 5.Naisena.Muu perhe nukkuu! Joten aikani kuluksi pelaan netti ilmaisia pelejä.Ihan siihen asti kun alan valmistaa aamiaista perheelleni kello 6.30.Herätän heidät kello 7.Onko paha paikka asia? Esimerkiksi tänään söivät aamiaisen kello 7. Vilkutin ikunasta heille,lähtivät ongelle.Nyt tapan tässä aikaa .Sillä itse lähden ystäväni kanssa lenkille joka aamu kello 9.työttömänä.

Vierailija
5/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on järkevänpää kun ryyppääminen

Vierailija
6/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä kunhan pysyy kohtuuden rajoissa. Ei kukaan ole, tovottavasti, tuottelias ja tehokas vuorokauden ympäriinsä.

Vierailija
7/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sekaisin ihmiset ovat että pitävät ryyppäämistä parempana kuin pelaamista? Haluavat kieltää pelaamisen? Sekaisin koko maan kansa kun peukuttuvat tyrannimaiselle ehdotukselle...

Vierailija
8/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei olisi mikään ongelma jos pelit kiellettäisiin. Voisi olla ihan hyvä idea niin miehet kiinnostuisi lapsenteosta.

Vierailija
9/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kusymystä. Mikä on videopeli? Pelaan falloutia, skyrimiä yms ja en häpeä

Vierailija
10/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on yksi viihdemuoto muiden seassa, kuten vaikka elokuvat ja musiikki.

Mitä mieltä olen aikuisista jotka kuuntelevat musiikkia ja katsovat elokuvia? Ihan yhtä tyhmä kysymys.

Ja peleissä on muuten ikärajoitukset, aivan kuten elokuvissakin.

Vierailija
11/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei olisi mikään ongelma jos pelit kiellettäisiin. Voisi olla ihan hyvä idea niin miehet kiinnostuisi lapsenteosta.

Olen pelaaja ja voin sanoa että tuo voisi olla ratkaisu syntyvyysongelmaan. Toivottavasti hallitus tekee asialle jotain!

Vierailija
12/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T vihainen vaimo

Vierailija
13/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rastitusvaihtoehdoista puuttuu kokonaan "kiva kun hänellä on kiinnostavaa tekemistä"  ja  "mitäpä se mulle kuuluu mitä toinen tykkää harrastaa"    Ja tuo vaihtoehto, että ikäänkuin ylempää annetaan lupa:"pelatkoon" kuulostaa hirveän ylimieliseltä. 

Vierailija
14/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelaamisessa mitään pahaa ole, pelaan itsekin usein. Tosin vain tunnin pari päivässä, en koko päivän.

N37

Vierailija
15/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen on järkevänpää kun ryyppääminen

Eivät ole toisiaan pois sulkevia - kännissäkin pystyy pelaamaan.

Vierailija
16/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansa on kantansa sanonut. Pelit kiellettävä!

Selvä enemmistö kannattaa sitä

Jotkut vauvapalstan reppanat eivät edusta koko kansaa. 😄

Vierailija
17/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutilas ja turha haaskaa ainutta elämäänsä. Tää vaihtoehto puuttui.

Itse näen pelaamisen kyllä parempana kuin tämän palstan. Siellä on mahdollista käydä ihan fiksujakin keskusteluja, ja oppii esim. kieltä hyvin, kun juttelee englantia mualla elävien kanssa. 

Vierailija
18/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapatalibaanit...eli konservatiivit taas huutelemassa ja riitaa haastamassa!

Vierailija
19/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlaajuinen harrastus ja kiljoonia myyvä bisnes. Siitä vain kieltämään! 

Perusteeksi riittää var-masti oma mutu!

Vierailija
20/85 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan mammat puhiskoot raivoissaan, minä käytän vapaa-aikanani juuri niin kuin itse haluan.