Onko normaalia et 30v hoikalla naisella suonikohjuja?
Kommentit (8)
Ei ole muttei harvinaistakaan. Kudostyyppi on jotenkin heikko jos suonikohjuja tulee.
Sitten on kudostyyppi joka ei veny eikä vanu kuten itsellä. 63v eikä vielä yhtään suonikohjua tai edes sileää verisuonta näkyvissä
Perinnöllisyys, ohut iho, huono verenkierto, seisomatyö...
Mä sain kolmekymppisenä autoimmuunisairauteen lääkityksen, jonka seurauksena verisuonet tulivat näkyviin ihan kaikkialla. Pahiten säärissä ja reisissä sekä kasvoissa silmien ympärillä. Ei siis tullut varsinaisia suonikohjuja, jotka tuntuisivat päällepäin, mutta suonet näkyvät voimakkaasti. Ohuista tummista sukkahousuistakin näkyvät läpi säärissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kolmekymppisenä autoimmuunisairauteen lääkityksen, jonka seurauksena verisuonet tulivat näkyviin ihan kaikkialla. Pahiten säärissä ja reisissä sekä kasvoissa silmien ympärillä. Ei siis tullut varsinaisia suonikohjuja, jotka tuntuisivat päällepäin, mutta suonet näkyvät voimakkaasti. Ohuista tummista sukkahousuistakin näkyvät läpi säärissä.
Mulla on aina ollu tommoset näkyvät suonet, ihanaa
On perinnöllistä. Äidin puolen suvussa on kahdeksalla yhdeksästä sisaruksesta suonikohjuja, myös miehillä.
Antaisitko miehen nuoleskella niitä?