Pohjanoteeraus kesän suhteen
Jaksoin käydä tasan kerran Tuurissa, enkä missään muualla koko kesänä. Ja siellä vasta arsesta olikon! En pystynyt käymään edes uimassa!
Kerro omasta surkeasta kesästäsi 😅
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
maailman tilanne on nyt vaikea, ihmisten voimat ovat vähissä koronan ja tämän sotatilanteen ja muun kaaoksen jälkeen. älä syytä itseäsi. yritä ottaa iisisti.
Ei ole mitään vaikeaa maailmantilannetta, media pelottelee. Aina on ollut konflikteja ja sotia.
Vierailija kirjoitti:
Tuuri on wt -porukan paikka
Epäilemättä. Menin sinne silti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melkoisen lihava.
Minä olen tällä hetkellä alipainoinen, mutta yritän tehdä sille(kin) jotakin syksyllä. Ehkä.
Kuulostaa ihanalta. Itse ainakin nautin kun ei tarvitse mennä mihinkään vaan saa vaan ottaa rennosti: lukea, pelata, nukkua ja syödä hyvin.
Kesäähän on vielä yli kuukausi jäljellä.
Oon kiertänyt tässä lähiseudulla museoita ja näyttelyitä, käynyt kirjastossa kaikessa rauhassa, istunut kylän läpi virtaavan joen rannalla jäätelöllä yms. Kaikkea sellaista mitä ei yleensä arjessa tule tehtyä, vaikka nuo paikat on ihan ääressä. Mukava kesä!
maailman tilanne on nyt vaikea, ihmisten voimat ovat vähissä koronan ja tämän sotatilanteen ja muun kaaoksen jälkeen. älä syytä itseäsi. yritä ottaa iisisti.