Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset aina kateellisia kauniimmille ja nuoremmille?

Vierailija
22.07.2023 |

Ainakin tällä palstalla jos joku sanoo että on kaunis niin mammat hyökkää kimppun

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia midtä?

Vierailija
2/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki. Osa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun miesten kanssa, niin en tiedä. 

Vierailija
4/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen:

Kukaan ei ole nuori ja kaunis ikuisesti

Vierailija
6/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Nuoremmille ja kauniimmille muistutukseksi se, että asenne ja suhtautuminen vaikuttaa paljolti siihen millaista suhtautumista saa vastakaiuksi.

Vierailija
7/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on, luonnollisesti

Vierailija
8/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen:

jos on nuorena kaunis niin on vanhanaki, kato vaikka monica belluci

Vierailija
9/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen mistä? Siitä että joku saa mieheltä hetkellisesti huomiota kauneuden vuoksi? No en, koska mitään kestävää ei voi rakentaa kauneuden varaan, ulkoinen kauneus on katoavaista.

Vierailija
10/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaiset naiset varmaan ovat, joiden itsetunto on rakentunut ulkonäön ja miesten huomion varaan. Normaaleilla, tasapainoisilla naisilla ei ole mitään syytä kadehtia ketään ulkonäön tai iän perusteella. Jos tällainen nainen kadehtii jotakuta, niin kateuden aiheena on silloin ennemmin vaikka hyvä parisuhde tai työura. Ja silloinkaan ei pyri tuhoamaan kateutensa kohdetta, koska ei ole sekopää.

Vierailija
11/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kun olin nuori aikuinen (18-20v) minulla oli vielä melko pinnalliset arvot ja varmasti heikko itsetunto. Olin kaunis, mutta silti koin muut kauniit uhkana.

Nyt olen lähemmäs 40v ja on jotenkin ihanan levollista olla. Olen tyytyväinen itseeni, perheeseeni ja kaikkeen mitä olen saanut elämältä. Katson ihaillen kauniita nuoria naisia, mutta en haluaisi palata nuoruuteen. Nyt on henkisesti parempi olla. Joten vastaus on että ne naiset jotka ovat sinut itsensä kanssa, eivät ole kateellisia muille. Sama pätee miehiin, lapsiin ja vanhuksiin.

Vierailija
12/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään maailmassa ei ole niin ilkeä kuin nainen. Jopa toiselle naiselle.

Vierailija
13/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen vanhempi nainen tietää, että naisen elämä on parhaimmillaan 40-50 -vuotiaana, eikä ymmärrä, miksi nuoria pitäisi kadehtia. Sääliä ehkä, ja rohkaista välillä, mutta ei kadehtia.

Vierailija
14/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset on aina kateellisia ja ihan mistä tahansa.. Ne keksii syyn vaikka ihan itse.

Vierailija
15/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen:

jos on nuorena kaunis niin on vanhanaki, kato vaikka monica belluci

Eiköhän tuota ole korjailtu jo aika reippaasti veitsellä ja täytteillä. 

Vierailija
16/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen mistä? Siitä että joku saa mieheltä hetkellisesti huomiota kauneuden vuoksi? No en, koska mitään kestävää ei voi rakentaa kauneuden varaan, ulkoinen kauneus on katoavaista.

Niin en tiedä mistä. Yleensä naiset kiusaa niitä kauniita naisia.Kerro itse.

En ole kyllä ikinä törmännyt. En nuorena ja nättinä enkä vanhana tätinä. Joten jos väität, että sellaista kiusaamista on, niin todistustaakka on sinulla.

Vierailija
17/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia on.

Vierailija
18/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kun olin nuori aikuinen (18-20v) minulla oli vielä melko pinnalliset arvot ja varmasti heikko itsetunto. Olin kaunis, mutta silti koin muut kauniit uhkana.

Nyt olen lähemmäs 40v ja on jotenkin ihanan levollista olla. Olen tyytyväinen itseeni, perheeseeni ja kaikkeen mitä olen saanut elämältä. Katson ihaillen kauniita nuoria naisia, mutta en haluaisi palata nuoruuteen. Nyt on henkisesti parempi olla. Joten vastaus on että ne naiset jotka ovat sinut itsensä kanssa, eivät ole kateellisia muille. Sama pätee miehiin, lapsiin ja vanhuksiin.

Haluaisin olla noin 23-25v, vaikka näytinkin 10v vanhemmalta kuin kolmekymppisenä. Silloin kuitenkin oli aidosti päivä kerrallaan ja saattoi skipata vaikka viikon kylpyläloman joidenkin juhlien takia ja ei miettinyt yhtään pitäisikö seuraavana päivänä jotain töitäkin tehdä. Se oli sitten seuraavan päivän asia. 

Vierailija
19/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aika järjetön kateudenaihe, koska maailmassa tulee aina olemaan jokaista sekä kauniimpia että nuorempia ihmisiä. 

Vierailija
20/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista. Itse en ole. Lopulta se on se henkinen kapasiteetti mikä merkitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi