Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset aina kateellisia kauniimmille ja nuoremmille?

Vierailija
22.07.2023 |

Ainakin tällä palstalla jos joku sanoo että on kaunis niin mammat hyökkää kimppun

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen vanhempi nainen tietää, että naisen elämä on parhaimmillaan 40-50 -vuotiaana, eikä ymmärrä, miksi nuoria pitäisi kadehtia. Sääliä ehkä, ja rohkaista välillä, mutta ei kadehtia.

Olisi kiva kuulla perusteluja. Itse tiedän vanhempana miehenä että nainen on parhaimmillaan 18-25 vuotiaana miehen näkökulmasta.

Tuon ikäiset naiset tykkää saman ikäisistä miehistä.

Tuo ei liity vastaukseeni millään tavalla. Ja naiset tykkää keskimäärin 3 vuotta vanhemmista kuin itse ovat. Miehet tykkäävät keskimäärin 23 vuotiaista naisista riippumatta kuinka vanhoja itse ovat.

Mitä sitten? Nyt puhuttiin naisista, eikä miehistä, eikä miesten mielipiteet ketään kiinnosta. Yksi niistä asioista, mikä on aikuisen naisen elämässä hyvää. Ei oikeasti enää arvota itseään muiden mielipiteiden mukaan.

Muutenkin, edes nuorena naiset eivät ole samalla tavalla seksiorientoituneita kuin miehet. Nuorenakin naisen elämän onnellisuuden ratkaisee ihan muut asiat kuin miesten kiinnostus. Toki romantiikka ja parisuhde on kivoja asioita, mutta niihin riittää yksi hyvä mies, miesten yleisellä mielipiteellä ei niissäkään ole merkitystä.

Vierailija
82/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen vanhempi nainen tietää, että naisen elämä on parhaimmillaan 40-50 -vuotiaana, eikä ymmärrä, miksi nuoria pitäisi kadehtia. Sääliä ehkä, ja rohkaista välillä, mutta ei kadehtia.

Olisi kiva kuulla perusteluja. Itse tiedän vanhempana miehenä että nainen on parhaimmillaan 18-25 vuotiaana miehen näkökulmasta.

Aikuinen nainen katsoo asioita omasta näkökulmastaan, miehen näkökulma on siihen mennessä nähty. Aikuinen nainen subjekti ja lakkaa olemasta objekti.

Vanhojen naisten mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Ei ole merkitystä vaikkei teitä olisi olemassakaan.

Mutta silti meidän mielipiteitä kysytään. Sinäkin tulit tänne lukemaan vastauksia. Mikä logiikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen nainen katsoo asioita omasta näkökulmastaan, miehen näkökulma on siihen mennessä nähty. Aikuinen nainen subjekti ja lakkaa olemasta objekti.

Vanhojen naisten mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Ei ole merkitystä vaikkei teitä olisi olemassakaan.

Tiesithän että nuori nainen= tuleva vanha nainen

Vanha nainen= entinen nuori nainen

Puhut kuin he olisi kokonaan eri olentoja. Ymmärrän kyllä jos sulla joku trauma jos ex jätti.

Se on ihan normaalia että naiset jättää, ei siitä mitään traumoja jää.

Niinpä, jotkut miehet ei saa mitään pysyvää suhdetta, kun ne aina jätetään.

Vierailija
84/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö minkä ikäinen olen minä jota tuollainen kommentti loukkaa? Mulla ei ole mitään uskallusta enää parisuhteeseen, koska en voi ennustaa onko mies sellainen, jota mielipiteeni ja olemassaoloni ei kiinnosta enää kun vähän vanhenen. Toivon, että olisin vanhempi nainen, joka ohittaa tuollaiset olankohautuksella, ja jota lähestyvät miehet jotka eivät ole fiksoituneita naisen nuoruuteen. Minä en voi vielä tietää kuka mies haluaa olla kanssani vain nuoruuden ajan, ja kenen miehen kanssa voin vanheta. Siksi olen päättänyt etsiä miehen vasta vanhemmalla iällä.

Tuo on katkeran miehen kommentti joka on kokenut rankan eron... Mutta ei silti oikeuta haukkumiseen joten ikävän kuuloista. Mutta älä huoli, ei tervejärkiset miehet ajattele noin. Mun mies on esim tosi tunteellinen ja tiedän jos mulle sattuisi jotain, niin kaipuu olisi kova. Ei naiset ole ainoita jotka pystyy kiintymään ja tuntemaan tosirakkauden. 

Vierailija
85/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisilta itseltä kysytään niin kukaan ei ole mustasukkainen mutta jos pääsisi sivusta seuraamaan niin joka nainen on ja siittä se johtuu että yleisesti tiedetään että naiset ei itsekkään siedä toisia naisia

No höpö höpö. Minullakin on ihan mahtavat työkaverit, suurin osa naisia. Moni miesvaltainen työpaikka sen sijaan, esim armeija, on tutkitusti hyvin negatiivinen.

Vierailija
86/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin inspiroi kaunis ja etenkin tyylikäs nainen. Olen siis nainen itsekin ja välillä on kausia kun päästän itseni rehahtamaan ja sitten kun näen jonkun jolla kiva ulkonäkö, saan siitä inspiraatiota alkaa itsekin panostamaan taas ulkonäköön ja siitä tulee itsellekin hyvä fiilis. Saatan myös kehua jotain tuntematonta ääneenkin jostain kivasta jutusta.

Ennemminkin juuri näin. Myös minulla on tyyliesikuvia ja itsestään huolehtiva ja tyylikäs nainen saa minutkin kiinnittämään huomiota omasta ulkonäöstä, pukeutumisesta ja kehosta huolen pitämiseen ja itsensä kehittämiseen myös muilla saroilla.

Samoin tosin myös itsestään huolehtiva ja tyylikäs sekä hyvät käytöstavat ja sosiaalista lahjakkuutta omaava mies, saa minut kiinnittämään huomiota myös omaan ulkonäköön, sillä miehenä hän on silmissäni seurustelumielessä viehättävä.

Vierailija
87/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit työelämässä, niin tietäisit, että aika monet asiat tässä maassa pyörivät juuri meidän keski-ikäisten naisten varassa. Myös sellaiset, joita sinä tarvitset.

Vierailija
88/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisilta itseltä kysytään niin kukaan ei ole mustasukkainen mutta jos pääsisi sivusta seuraamaan niin joka nainen on ja siittä se johtuu että yleisesti tiedetään että naiset ei itsekkään siedä toisia naisia

Opettele niiden välimerkkien käyttäminen.

Vierailija
89/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ainakaan ole. Olen aikoinaan ollut itsekin nuori ja kaunis. Nykyään kaikki muu on tärkeämpää kuin ulkoinen kauneus.

Toki huolehdin itsestäni edelleen, ei siitä ole kyse. Kuitenkin voin nykyään henkisesti huomattavasti paremmin kuin silloin nuorena.

Vierailija
90/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö minkä ikäinen olen minä jota tuollainen kommentti loukkaa? Mulla ei ole mitään uskallusta enää parisuhteeseen, koska en voi ennustaa onko mies sellainen, jota mielipiteeni ja olemassaoloni ei kiinnosta enää kun vähän vanhenen. Toivon, että olisin vanhempi nainen, joka ohittaa tuollaiset olankohautuksella, ja jota lähestyvät miehet jotka eivät ole fiksoituneita naisen nuoruuteen. Minä en voi vielä tietää kuka mies haluaa olla kanssani vain nuoruuden ajan, ja kenen miehen kanssa voin vanheta. Siksi olen päättänyt etsiä miehen vasta vanhemmalla iällä.

Mä taidan tehdä samoin ja pysyä sinkkuna kunnes nuoruuteen fiksoituneet miehet on automaattisesti karsiutuneet läheltä. Ei kiinnostele suhde, jossa mies alkaa haaveilla nuoremmista heti kun täytän 25.

Vierailija
91/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan tehdä samoin ja pysyä sinkkuna kunnes nuoruuteen fiksoituneet miehet on automaattisesti karsiutuneet läheltä. Ei kiinnostele suhde, jossa mies alkaa haaveilla nuoremmista heti kun täytän 25.

Mä tapasin mieheni 26v.. Mutta näytän tosi paljon nuoremmalta. Mut kylmun mies ikäni tietää :D on kyl samaa ikäluokkaa nii tullaan hyvin toimeen. Ollaan nyt 31 ja 32 ja hyvin menee.

Vierailija
92/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy kateeksi tämän päivän nuoria. Some ja älypuhelimet pilanneet kaiken. Onneksi olen jo keski-ikäinen. N41

Sori, mut sä et ole keski-ikäinen. Vaikka Vanhalta näytätkin !

Vierailija
93/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin inspiroi kaunis ja etenkin tyylikäs nainen. Olen siis nainen itsekin ja välillä on kausia kun päästän itseni rehahtamaan ja sitten kun näen jonkun jolla kiva ulkonäkö, saan siitä inspiraatiota alkaa itsekin panostamaan taas ulkonäköön ja siitä tulee itsellekin hyvä fiilis. Saatan myös kehua jotain tuntematonta ääneenkin jostain kivasta jutusta.

Ennemminkin juuri näin. Myös minulla on tyyliesikuvia ja itsestään huolehtiva ja tyylikäs nainen saa minutkin kiinnittämään huomiota omasta ulkonäöstä, pukeutumisesta ja kehosta huolen pitämiseen ja itsensä kehittämiseen myös muilla saroilla.

Samoin tosin myös itsestään huolehtiva ja tyylikäs sekä hyvät käytöstavat ja sosiaalista lahjakkuutta omaava mies, saa minut kiinnittämään huomiota myös omaan ulkonäköön, sillä miehenä hän on silmissäni seurustelumielessä viehättävä.

Näin se menee. Kyllä ihmiset ottavat vaikutteita toisistaan ja esimerkiksi itsestään huolehtiva kumppani saa myös toisen pitämään huolta itsestään.

Kivaa nähdä tyylikkäästi pukeutuvia ja huoliteltuja pariskuntia.

Vierailija
94/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olen ollut nuori ja erittäin kaunis mutta ei tulisi mieleenkään kadehtia nuorempia naisia nyt +40-vuotiaana.

Siitä huolimatta olin todella epävarma ja miesten huomio ahdisti minua.

Nyt olen saanut kaiken. Minulla on ihanat lapset, loistava ura, rahaa ja ihana aviomies. Miksi ihmeessä vaihtaisin siihen nuoruuden köyhyyteen ja epävarmuuteen? Ulkonäkö ei merkkaa minulle nykyään paljoakaan. Toki haluan pitää itseni kunnossa, mutta vain itseni vuoksi.

Vierailija
95/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki niitä harvoja superkauniita ihmisiä katselee ihaillen, olivat he nuoria tai vanhempia.

Jollain tapaa olen kuitenkin sen verran tyytyväinen elämääni, etten jaksa olla kenellekään kateellinen ulkonäöstä. Minulla moni asia on mennyt putkeen, kuten lisääntymis- ja kouluttautumisasiat. Olen tautisen ylpeä lapsistani, he ovat hyvännäköisiä ja mikä parempaa, heillä on ihanat persoonat. Monesti mietin miten onkin juuri mulle sattunut nuo kaikki neljä kultapalaa.

Ulkonäöstä jos puhutaan, niin hyvään ulkonäköön liitetään usein hoikkuus. Mitä sitä kateellinen hoikille olemaan, hoikkuus tässä 45 v iässä tulee yleensä sen kautta, että asian eteen on tehty työtä eli on liikuttu paljon ja katsottu mitä syödään. Jos minä olen mässäillyt ja löhönnyt edeltävät 20 v, niin olen lihava. Pitöisi ennemmin olla kateellinen viitseliäisyydestä kuin hoikkuudesta.

Ja muutenkin, jokainen voi parantaa omaa ulkonäköään panostamalla liikuntaan, ruokavalioon, uusiin kivoihin vaatteisiin ja mm sopivaan hiusmalliin. On kivannäköisä viisikymppisiä. On kivannäköisiä seitsemänkymppisiä. Niin. Miksi olla kateellinen kenenkään ulkonäöstä. Ennemmin toimii oman ulkomuotonsa eteen ja on tyytyväinen omaan olemukseen.

Vierailija
96/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan ne. Eipä tarvitse kuin hieman kehaista omaa nuorta ja kaunista vaimoa, niin laumapieruhan näiltä turahtaa heti ilmoille. Erityisen kateellisia ovat aasialaisille nuorille ja kauniille naisille.

Vierailija
97/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy kateeksi tämän päivän nuoria. Some ja älypuhelimet pilanneet kaiken. Onneksi olen jo keski-ikäinen. N41

Ai 41 ei ole keski-ikäinen? Mitä ihmettä sitten?

Vierailija
98/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kateellisia naisille, lapsille ja lemmikkieläimille.

Vierailija
99/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa ei ole mitään ihanaa. Silloin on kusetettavissa, köyhä ja tyhmä.

Vierailija
100/139 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ensimmäisen viestin kirjoittaja, mutta mikään ei laske naisellista itsetuntoa yhtä paljon, kuin 60-70 vuotiaiden miesten lähestymisyritykset neljän kympin alkumetreillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi