Onko naiset aina kateellisia kauniimmille ja nuoremmille?
Ainakin tällä palstalla jos joku sanoo että on kaunis niin mammat hyökkää kimppun
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen vanhempi nainen tietää, että naisen elämä on parhaimmillaan 40-50 -vuotiaana, eikä ymmärrä, miksi nuoria pitäisi kadehtia. Sääliä ehkä, ja rohkaista välillä, mutta ei kadehtia.
Olisi kiva kuulla perusteluja. Itse tiedän vanhempana miehenä että nainen on parhaimmillaan 18-25 vuotiaana miehen näkökulmasta.
No siksi, että nuorena esim joutuu usein häirityksi ja ahdistelluksi. On huutelua ja kourimista, se katoaa. On epävarmuutta tulevasta. Sitten on lapset ja yövalvomiset, ja työn ja lasten yhteensovittaminen. Ja se, että nuori nainen nähdään vain naisena, ei esim alansa huippuasiantuntijana.
50 v nainen on lainansa maksanut ja lapsensa ainakin kohtuullisen isoksi kasvattanut, saa keskittyä uraan, saa töissä johtoasemia ja arvovaltaa, kukaan ei tytöttele, ei kouri. Ihmiset puhuvat kuin oikealle ihmiselle. On rahaa matkustaa, ja voi mennä, kun ei tarvitse miettiä lastenhoitoa. Ja useimmilla on hyvä puoliso, jonka kanssa jakaa elämää. Tai muita ihmisiä.
En näe oikeastaan nuoruudessa mitään plussapuolia tähän verrattuna.
Miksi sitten naiset tällä palstalla loukkaantuu aina niin paljos jos sanoo että miehet tykkää nuorista 20v naisista? Aika nousee hirvee huuto
Meillä on parikymppisiä tyttöjä ja me itse muistetaan, millaista oli olla parikymppinen, jota oman isän ikäiset miehet häiriköi. Me ei haluta omille tyttärille samaa.
Miksi sitten naiset niin kovasti kadehtii nuoruutta ja kauneutta jos se on niin kamalaa?
Emme edelleenkään kadehdi. Sinun päässäsi taitaa olla koko ongelma.
Tämä. Kukaan ei käy nuorennusleikkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki. Osa on.
Ja inhottavaa jos joutuu olemaan tekemisissä juuri näiden kanssa jotka ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen:
Kukaan ei ole nuori ja kaunis ikuisestijos on nuorena kaunis niin on vanhanaki, kato vaikka monica belluci
Eiköhän tuota ole korjailtu jo aika reippaasti veitsellä ja täytteillä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne. Eipä tarvitse kuin hieman kehaista omaa nuorta ja kaunista vaimoa, niin laumapieruhan näiltä turahtaa heti ilmoille. Erityisen kateellisia ovat aasialaisille nuorille ja kauniille naisille.
Mikä aasialaisuudessa on siinä määrin erikoista, että nimenomaan aasialaisuus herättäisi kateutta?
En ole löytänyt selitystä kyseiseen kateuteen, joka ilmenee myös vihapuheena ja rasismina aasialaisia naisia kohtaan. Rivien väleistä on ollut luettavissa, että erityistä närää on herättänyt se, että noiden naisten ex-miehet, kaljamahaiset ja epäsiistit, sekä harvatukkaiset haisulit ovat ankarasta naisten miehiinsä kohdistuvasta mollaamisesta huolimatta löytäneet (yleensä Thaimaasta) nuoret naiset uudelle kierrokselle.
Tämä nyt on tarpeetonta trollausta, mutta joo, ei noita vanhoja miehiä naisilta kukaan kadehdi, eikä noita naisia paheksuta, vaan säälitään. Hehän ovat ihmiskaupan uhreja. Ja nuo miehet hyväksikäyttäjiä. Toki koulutetut menestyvät aasialaiset naiset saattavat myös löytää suomalaisen kumppanin, ja silloin paria arvostetaan tietysti ja itselläni esim on japanilainen ystävä, josta en keksisi mitään pahaa sanottavaa. Hänellä kylläkin on hieno japanilainen mies.
Se on tosiaan yleistä palstanaisten piireissä, että ulkomaalaiset vaimokkeet tuppaavat olemaan ns. ostovaimoja, koska kertoohan se nyt myös sinusta kuten muistakin palstanaisista, millainen taso teillä itsellänne on, koska ette koskaan ole nähneetkään aivan tavallista paria, eli suomalaisella miehellä on reilusti nuorempi kaunis ulkomaalainen vaimo ja yleensä jostain muualta kuin Thaimaasta. Minä tiedän yli 20 sellaista pariskuntaa.
En mä ainakaan ole, sen sijaan teen kaikkeni tukeakseni ja kannustaakseni nuoria naisia saavuttamaan unelmansa, mitä sitten lienevätkään..
Olen johtotehtävissä kansainvälisellä ja suht miesvaltaisella alalla ja mentoroinut vuosien varrella monia nuoria naisia, lähestulkoon jokainen paljon itseäni briljantumpi ihan kaikessa.
Ei. Päinvastoin on ihanaa olla vanha, kun saa olla ihan rauhassa.
Vanhemmat naiset ovat luultavasti kateellisia toisten menestyneestä tai upeasta urasta, aviomiehestä, lapsista, hienosta talosta, varallisuudesta jne.
Ehkei nuoruuden ja kauneuden karehdinta ole enää vanhempana ajankohtaista, sen aika oli alle 30 v?
Kaikki vanhemmat naiset tietävät että ulkonäköhän ei pysy nuorellakaan hyvänä ilman töitä: ilman nälkäkuuria, vaatteiden ja kosmetiikan ostoa, urheilua jne.
Ja aika harva nuoruuden ohittanut, haluaa olla taas olla ulkonäköpaineinen (ja köyhä), kun elämä oli silloin näitä erilaisia sosiaalisia vaikeuksia täynnä. Lukuisten miesten huomiollahan ei tee mitään, kun vain yhden voi ottaa ja yhteen vaan yhteen kerrallaan rakastuukin.
Tää on taas jotain todella vanhanaikaista miesten lietsomaa propagandaa, että naiset vihais ja kadehtis toisiaan. En kadehdi, joillain on nuoruus ja kauneus ja onnekkaimmilla sitten ikääntyminen. Kaikissa ikävaiheissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Varsinkin kun itse on nyt keski-iän kynnyksellä sekä ulkoisesti että sisäisesti kauniimpi ja parempi kuin nuorena (alle 30 vee), on helppo vaan elää.
Ei ole. Aikansa kutakin. En jaksaisi enää olla nuori. En, vaikka olisin kuinka kaunis.
Se on vain patriarkaatin pajunsyöttöä siihen että naiset olisivat toisiaan vastaan. Sama kuin sanonta "nainen on naiselle susi", niin ei ole. Patriarkaatti pelkää naisten yhdistymistä koska laumassa on voimaa niin siksi sen täytyy manipuloida naisia.
Never. Kateuskortti vedetään jos vanhempi huomauttaa bimboa typeryydestä.
Katselin hyvännäköistä nuorisoporukkaa, ja hoksasin, että minähän olen ollut nuorena itsekin nätti ja vastaavissa porukoissa hengannut, mutta en sitä tiedostanut, kun muutkin olivat nuoria ja nättejä. Olen kateellinen nuorille naisille, jotka saavat seurustella nuorten komeiden miesten kanssa, mutta tätinä en enää pääse kenenkään vatsalihaksia sivelemään tai tukkaa pörröttämään, vaan ainoastaan kaljamahaa voin läpsyttää ja taputtaa pälvikaljua päätä.
Kyllä minä nuorena miehiä pokasinkin, mutta olisin pannut vielä enemmän varastoon, jos olisin tajunnut, että keski-ikäisenä ei voi enää olla pinnallinen, vaan pitää keskittyä henkisiin ominaisuuksiin.
Tottakai on kauniimmille nuorille kateellinen. Mutta onhan sitä itsekin joskus ollut nuori ja kaunis, niin kyllä sitä itsekin on kateutta saanut osakseen silloin ajallaan. Jokainen vuorollaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen:
Kukaan ei ole nuori ja kaunis ikuisesti
Nuoret ja kauniit naiset on typeriä, eivätkä osa sanoa mielipidettään mistään asiasta.
M50
Nuoren ja kauniin naisen tehtävä on houkutella luokseen sopiva uros joka laskee spermat sisään ja geenit ja elämä jatkuu. Siinä kaikki. Älykkyys ja viisaus tulee ihmisille sitten iän myötä kun spermaukset on jo suoritettu ja lapset kasvaa.
Ei minun tarvitse, minullakin oli aikansa olla nuori ja kaunis. Nykyisten nuorien aika on nyt, eläkää se hyvin.
Tämä. Myös rahoista on turha olla kateellinen, koska maailmassa tulee aina olemaan rikkaampia ihmisiä.