Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskaana olevaa henkilöä pitää naisena vai pitääkö silloinkin puhua naisoletetusta?

Vierailija
22.07.2023 |

?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taisteluhelikopteri pl su jolloin olen raitiovaunu nimenomaan se punainen joka tuli Tampereelle niiiih niih.

Vierailija
22/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa noin yleensäkään ei puhutella ketään sukupuolella. Mikäli niin tekee niin se on lähinnä törppöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kummastellaan tilastoja ja ihmetellään miksi naisten rikollisuus on noussut miesten tasolle, ja tekoina myös s. rikoksia joihin yleensä vain miehet syyllistyvät.

Ne on semmosia naisia katsokaas joilla on vaan miehen keho, ei ne voi sille mitöän, ihan naisia ne on koska kokevat niin.

Vierailija
24/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä raskaana olevalla ole nimeä?

Ei, koska ei ottanut miehensä sukunimeä koska kristillinen avioliitto!

Mitä höpiset? Shiiamuslimit on niitä, joilla nainen pitää oman sukunimensä avioituessaan ja aviomiehen sukunimen ottaminen on kiellettyä. Muut voivat itse valita sukunimensä uskonnosta riippumatta.

Vierailija
25/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa noin yleensäkään ei puhutella ketään sukupuolella. Mikäli niin tekee niin se on lähinnä törppöä

Aika usein kyllä ajankohtaisohjelmissa voidaan puhua miehiin liittyvistä asioista tai naisiin liittyvistä asioista, tai missä nyt millonkin. Mitä törppöä siinä nyt yhtäkkiä on.

Vierailija
26/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kutsua mieheksi eikä naiseksi. Suomi on siitä hyvä kieli, että 'hän' tarkoittaa ihmistä sukupuolesta riippumatta.

Jos se onkin lisko?

Vierailija
27/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli on vain fiilis. 🤯

Mullakin on nyt menkat, koska mulle vaan tulee kerran kuussa sellainen fiilis, että nyt valun verta hetken. Ettekste nyt tajuu. Ei mun ois pakko, kun voisin olla vaikka poika. 😜

Vierailija
28/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no, Kelakin meni mukaan tähän tasa-arvohöpötykseen. Enää ei myönnetä äitiyspäivärahaa eikä isyyspäivärahaa vaan jotain hemmetin RASKAUSRAHAA.

Vierailija
29/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse puhua naisista, kun voi viitata kehonosiin ja ruumiintoimintoihin. Synnyttävä vanhempi, menstruoiva elämänmuoto, etureikä, lisääntymisalusta, pillullinen, kohdullinen naisen sijaan, jotta transeille ei tule paha mieli biologisista tosiasioista.

Vierailija
30/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No no, Kelakin meni mukaan tähän tasa-arvohöpötykseen. Enää ei myönnetä äitiyspäivärahaa eikä isyyspäivärahaa vaan jotain hemmetin RASKAUSRAHAA.

Ei jmalauta. 🤦🏻

Vierailija
31/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen sukupuolta ei voi tietää, ennen kuin hän kertoo sen itse. Lapsen kohdalla esimerkiksi pinnien repiminen päästä voi paljastaa, että pimpillinen onkin poika.

Vierailija
32/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä vietetään synnyttävän vanhemman tai feminiiniksi identifioituvan vanhemman päivää ja loppuvuodesta on siittäjän tai mieheksi identifioituvan vanhemman päivä.

Vierailija
33/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaan oleva henkilö on nainen. Vain nainen voi olla raskaana. So simply.

Vierailija
34/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kaksi biologista sukupuolta, mies ja nainen. 

My biology is not your costume.

Vierailija
35/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta!

Vierailija
36/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein kyllä ajankohtaisohjelmissa voidaan puhua miehiin liittyvistä asioista tai naisiin liittyvistä asioista, tai missä nyt millonkin. Mitä törppöä siinä nyt yhtäkkiä on.

Ihan käytännön puhetta ajattelin. Jos mietit omaa arkeasi, niin millaisia ovat tilanteet jossa jotakin puhutellaan sukupuolen kautta ? Ovatko positiivisia vai enemmän halventavia?

Vierailija
37/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse puhua naisista, kun voi viitata kehonosiin ja ruumiintoimintoihin. Synnyttävä vanhempi, menstruoiva elämänmuoto, etureikä, lisääntymisalusta, pillullinen, kohdullinen naisen sijaan, jotta transeille ei tule paha mieli biologisista tosiasioista.

Olen aika varma, että miestä joka näyttää naiselta ja pukeutuu kuin nainen ei pystytä pitämään täysin miehenä. Biologisesti joo, mutta vaikea sellaista on nähdä pelkänä peniksenä

Vierailija
38/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että miestä joka näyttää naiselta ja pukeutuu kuin nainen ei pystytä pitämään täysin miehenä. Biologisesti joo, mutta vaikea sellaista on nähdä pelkänä peniksenä

Ajatteletko miehiä pelkkinä peniksinä noin muuten?

Vierailija
39/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen/naiseus siis on?

Vierailija
40/53 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskin voi synnyttää

Ei voi, piste.

Tuo on vihapuhetta!

Pojalla voi olla pimppi ja mies voi synnyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme