Voiko raskaana olevaa henkilöä pitää naisena vai pitääkö silloinkin puhua naisoletetusta?
Kommentit (53)
Suomessa noin yleensäkään ei puhutella ketään sukupuolella. Mikäli niin tekee niin se on lähinnä törppöä
Kohta kummastellaan tilastoja ja ihmetellään miksi naisten rikollisuus on noussut miesten tasolle, ja tekoina myös s. rikoksia joihin yleensä vain miehet syyllistyvät.
Ne on semmosia naisia katsokaas joilla on vaan miehen keho, ei ne voi sille mitöän, ihan naisia ne on koska kokevat niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä raskaana olevalla ole nimeä?
Ei, koska ei ottanut miehensä sukunimeä koska kristillinen avioliitto!
Mitä höpiset? Shiiamuslimit on niitä, joilla nainen pitää oman sukunimensä avioituessaan ja aviomiehen sukunimen ottaminen on kiellettyä. Muut voivat itse valita sukunimensä uskonnosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa noin yleensäkään ei puhutella ketään sukupuolella. Mikäli niin tekee niin se on lähinnä törppöä
Aika usein kyllä ajankohtaisohjelmissa voidaan puhua miehiin liittyvistä asioista tai naisiin liittyvistä asioista, tai missä nyt millonkin. Mitä törppöä siinä nyt yhtäkkiä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kutsua mieheksi eikä naiseksi. Suomi on siitä hyvä kieli, että 'hän' tarkoittaa ihmistä sukupuolesta riippumatta.
Jos se onkin lisko?
Sukupuoli on vain fiilis. 🤯
Mullakin on nyt menkat, koska mulle vaan tulee kerran kuussa sellainen fiilis, että nyt valun verta hetken. Ettekste nyt tajuu. Ei mun ois pakko, kun voisin olla vaikka poika. 😜
No no, Kelakin meni mukaan tähän tasa-arvohöpötykseen. Enää ei myönnetä äitiyspäivärahaa eikä isyyspäivärahaa vaan jotain hemmetin RASKAUSRAHAA.
Ei tarvitse puhua naisista, kun voi viitata kehonosiin ja ruumiintoimintoihin. Synnyttävä vanhempi, menstruoiva elämänmuoto, etureikä, lisääntymisalusta, pillullinen, kohdullinen naisen sijaan, jotta transeille ei tule paha mieli biologisista tosiasioista.
Vierailija kirjoitti:
No no, Kelakin meni mukaan tähän tasa-arvohöpötykseen. Enää ei myönnetä äitiyspäivärahaa eikä isyyspäivärahaa vaan jotain hemmetin RASKAUSRAHAA.
Ei jmalauta. 🤦🏻
Ihmisen sukupuolta ei voi tietää, ennen kuin hän kertoo sen itse. Lapsen kohdalla esimerkiksi pinnien repiminen päästä voi paljastaa, että pimpillinen onkin poika.
Keväällä vietetään synnyttävän vanhemman tai feminiiniksi identifioituvan vanhemman päivää ja loppuvuodesta on siittäjän tai mieheksi identifioituvan vanhemman päivä.
Raskaan oleva henkilö on nainen. Vain nainen voi olla raskaana. So simply.
On vain kaksi biologista sukupuolta, mies ja nainen.
My biology is not your costume.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein kyllä ajankohtaisohjelmissa voidaan puhua miehiin liittyvistä asioista tai naisiin liittyvistä asioista, tai missä nyt millonkin. Mitä törppöä siinä nyt yhtäkkiä on.
Ihan käytännön puhetta ajattelin. Jos mietit omaa arkeasi, niin millaisia ovat tilanteet jossa jotakin puhutellaan sukupuolen kautta ? Ovatko positiivisia vai enemmän halventavia?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse puhua naisista, kun voi viitata kehonosiin ja ruumiintoimintoihin. Synnyttävä vanhempi, menstruoiva elämänmuoto, etureikä, lisääntymisalusta, pillullinen, kohdullinen naisen sijaan, jotta transeille ei tule paha mieli biologisista tosiasioista.
Olen aika varma, että miestä joka näyttää naiselta ja pukeutuu kuin nainen ei pystytä pitämään täysin miehenä. Biologisesti joo, mutta vaikea sellaista on nähdä pelkänä peniksenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma, että miestä joka näyttää naiselta ja pukeutuu kuin nainen ei pystytä pitämään täysin miehenä. Biologisesti joo, mutta vaikea sellaista on nähdä pelkänä peniksenä
Ajatteletko miehiä pelkkinä peniksinä noin muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen/naiseus siis on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskin voi synnyttää
Ei voi, piste.
Tuo on vihapuhetta!
Pojalla voi olla pimppi ja mies voi synnyttää.
Mä olen taisteluhelikopteri pl su jolloin olen raitiovaunu nimenomaan se punainen joka tuli Tampereelle niiiih niih.