Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on naisille karkkikauppa!

Vierailija
22.07.2023 |

Ei elämä miten helppoa! Treffejä viikoittain, miehet pommittaa viesteillä ja jää norkoilemaan parisuhdetta vaikka itseä ei kiinnosta kuin kevyt deittailu. Seksiä saisi varmaan joka päivä jos jaksaisi XD

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Mua ainakin vaan inhotti se, että miehet tosiaan tökkii tykkäyksiään ihan kelle tahansa odottaen vaan josko joku nappais kiinni.

Vierailija
2/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja incelit runkkaa itsensä itkien uneen tätä ajatellessaan :,D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on meitä joita ei kiinnosta Kinder kauppa

4/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta onko ne sinusta kiinnostuneet miehet sitten kiinnostavia sinun mielestäsi? Ei siitä ole mielestäni mitään iloa, jos ne treffikumppanit ei ole kiinnostavia.

Vierailija
5/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unimaailmassa otetaan Grindr hoidoilta eestä ja takaa

Vierailija
6/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Mua ainakin vaan inhotti se, että miehet tosiaan tökkii tykkäyksiään ihan kelle tahansa odottaen vaan josko joku nappais kiinni.

Miksi se on inhottavaa? Itse saa kuitenkin valita kenet mätsää ja ketä tapaa.

Vierailija
7/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Läpitunkeva janosuus

Vierailija
8/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pahanmakuisista karkeista tykkää niin joo.

Vierailija
9/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Niin mutta onko ne sinusta kiinnostuneet miehet sitten kiinnostavia sinun mielestäsi? Ei siitä ole mielestäni mitään iloa, jos ne treffikumppanit ei ole kiinnostavia.

Ovat. Valikoin huolella ja olen tavannut todella mukavia miehiä, joita on kiva nähdä uudestaankin vaikken mitään vakavaa haekaan.

Vierailija
10/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman tylsin ja yksipuolisin karkkikauppa.

Vierailija
11/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pahanmakuisista karkeista tykkää niin joo.

Kinderkin aina julkasee "halutun" jättimunan. Samaa moskaa isommassa paketissa.

Vierailija
12/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan joku ulkomaan Tinderi käytössä, koska ei suomalaisista miehistä mitään karkkikauppaa saa 🙄

Vierailija
13/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellaisen tekstiä tämä aloitus taitaa ollakin.

Vierailija
14/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tai minkä tahon syy se on, että Tinder on karkkikauppa? Kenen valintojen seuraus on se, että miehet pommittavat viesteillä ja jäävät kärkkymään suhdetta? Mietin vaan, että itse en ainakaan keski-ikäisenä naisena pysty vaikuttamaan siihen, millaista huomiota heteronaiset saavat Tinderissä tai muualla.

Vierailija
15/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Niin mutta jos ne tykkäävät kaikista, ei nainen voi tietää, pitääkö tuo minusta oikeasti, vaan hakee vain seksiä joltain naispuoleiselta. Itse olisin kyllä mieluummin ilman kuin vain joku reikä jollekulle.

Vierailija
16/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan joku ulkomaan Tinderi käytössä, koska ei suomalaisista miehistä mitään karkkikauppaa saa 🙄

Samaa mieltä. Ainakin se, mitä olen itse Tinderin miestarjontaa nähnyt, niin valtaosa on tylsännäköisiä toistensa kopioita, joista ehkä yksi sadasta heräättää mielenkiinnon.

Vierailija
17/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman tylsin ja yksipuolisin karkkikauppa.

Pelkkiä pahanmakuisia karkkeja. Sinnikkäällä etsimisellä voi löytää yhden hyvän karkin.

Vierailija
18/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen default-nyrpeys täällä oikein vallitsee? Minusta ainakin on ihanaa että voin tilata sovelluksella miehen kotiovelleni vähän samoin kuin jos tilaisin Woltista ruokaa! Niin uskomattoman vaivatonta!

Vierailija
19/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen tai minkä tahon syy se on, että Tinder on karkkikauppa? Kenen valintojen seuraus on se, että miehet pommittavat viesteillä ja jäävät kärkkymään suhdetta? Mietin vaan, että itse en ainakaan keski-ikäisenä naisena pysty vaikuttamaan siihen, millaista huomiota heteronaiset saavat Tinderissä tai muualla.

Tämäpä. Ensin mies antaa tykkäyksen kaikille naisille. Sitten painuu vauvalle raivoamaan siitä miten paljon naiset saa tykkäyksiä. Only men.

Vierailija
20/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Höpsö, ap on mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi