Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on naisille karkkikauppa!

Vierailija
22.07.2023 |

Ei elämä miten helppoa! Treffejä viikoittain, miehet pommittaa viesteillä ja jää norkoilemaan parisuhdetta vaikka itseä ei kiinnosta kuin kevyt deittailu. Seksiä saisi varmaan joka päivä jos jaksaisi XD

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman tylsin ja yksipuolisin karkkikauppa.

Pelkkiä pahanmakuisia karkkeja. Sinnikkäällä etsimisellä voi löytää yhden hyvän karkin.

Vähän kuin laivan tax-free myymälässä. Välillä tulee vastaan hyvä löytö. Useimmiten ei

Vierailija
22/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Mua ainakin vaan inhotti se, että miehet tosiaan tökkii tykkäyksiään ihan kelle tahansa odottaen vaan josko joku nappais kiinni.

Miksi se on inhottavaa? Itse saa kuitenkin valita kenet mätsää ja ketä tapaa.

Niin mutta jos ne tykkäävät kaikista, ei nainen voi tietää, pitääkö tuo minusta oikeasti, vaan hakee vain seksiä joltain naispuoleiselta. Itse olisin kyllä mieluummin ilman kuin vain joku reikä jollekulle.

No itsekin haen lähinnä seksiä, joten ei tuo haittaa. Sitä paitsi ne katsastetaan eka, jotta selviää ovatko epätoivoisia runkkareita vai kunnon miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen default-nyrpeys täällä oikein vallitsee? Minusta ainakin on ihanaa että voin tilata sovelluksella miehen kotiovelleni vähän samoin kuin jos tilaisin Woltista ruokaa! Niin uskomattoman vaivatonta!

No jos oot valmis tinkimään

Vierailija
24/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Tinderissä on satoja ja tuhansia miehiä! Vaikka swaippaisi vain yhden sadasta oikealle, siitäkin saa jo haaremin!

Vierailija
25/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä Tinderissä on satoja ja tuhansia miehiä! Vaikka swaippaisi vain yhden sadasta oikealle, siitäkin saa jo haaremin!

Sehän miesten oma syy kun suostuvat haaremiin.

Vierailija
26/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen default-nyrpeys täällä oikein vallitsee? Minusta ainakin on ihanaa että voin tilata sovelluksella miehen kotiovelleni vähän samoin kuin jos tilaisin Woltista ruokaa! Niin uskomattoman vaivatonta!

No jos oot valmis tinkimään

Kulli kuin kulli. Kunhan se on tarpeeksi iso, eikä mies ole ruma eikä haise pahalle, niin eipä sillä kertapanon muilla ominaisuuksilla kauheasti väliä ole. 

Vierailija
27/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän miesten oma syy kun suostuvat haaremiin.

"Syy"? Kuka tässä syyllisti ketään?

Vierailija
28/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sieltä tulee sitten joku lyhyt, ruma ja uskomattoman tylsä mies, joka ei ymmärrä mitään naisista. Ei niiden oikeiden miesten tarvitse olla noin epätoivoisia.

Vierailija
29/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneet naiset jää touhuun kiinni helposti, kun munaa on jatkuvasti tarjolla. Mutta lopputulos ei tee hyvää mielenterveydelle.

Näin mulle kertoi yks nainen, ilmeisesti olin toinen mies jo sinä päivänä ja parikymmentä jonossa.

Vierailija
30/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneet naiset jää touhuun kiinni helposti, kun munaa on jatkuvasti tarjolla. Mutta lopputulos ei tee hyvää mielenterveydelle.

Näin mulle kertoi yks nainen, ilmeisesti olin toinen mies jo sinä päivänä ja parikymmentä jonossa.

Ja sit sä heräsit

Vierailija
31/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit sä heräsit

Ei vaan hoidettiin hommat, halattiin ja mä lähdin kotia nukkumaan. Aamulla heräsin sitten yksin sängystä hymy huulilla.

Vierailija
32/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Ehkä hoikille alle 30 v naisille on, muttei meille muille. Kyllä niitä matcheja tulee, mutta suurin osa ei kirjoita tai lopettaa parin viestin jälkeen. Osasta paistaa, että matchattu varasijamielessä ja ensisijainen kiinnostus on muualla.

Vierailija
33/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Mua ainakin vaan inhotti se, että miehet tosiaan tökkii tykkäyksiään ihan kelle tahansa odottaen vaan josko joku nappais kiinni.

Niin mutta jos ne tykkäävät kaikista, ei nainen voi tietää, pitääkö tuo minusta oikeasti, vaan hakee vain seksiä joltain naispuoleiselta. Itse olisin kyllä mieluummin ilman kuin vain joku reikä jollekulle.

Ei kai sitä kukaan voi muutenkaan parin kuvan ja lyhyen tekstin perusteella tietää. Itse ainakin swaippaan about 1/3 oikealle. Sitten jutellessa huomaa paremmin ketkä kiinnostaa ja vasta livetreffeillä näkee kolahtaako oikeasti.

Vierailija
34/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Itse juuri latasin, kevyttä juttua haussa ja masentaa lähinnä edellinen sydänsuru jonka mielestä saamiseksi sinne Tinderiin lähdinkin. Toivottavasti ei käy vielä pahemmin.

Vierailija
35/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pahanmakuisista karkeista tykkää niin joo.

Yleensä vielä ehdotetaan, että tikkari nautittaisiin takakautta.

Kaikki tuntemani naiset ovat poistaneet Tinderin lyhyen kokeilun jälkeen, ja ainoat parin löytäneet ovat lesboja.

Vierailija
36/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

No miltä sinusta tuntuisi, jos mahdollinen deittikumppanisi tykkäisi muistan miesten kuvista?

Olisiko se sinulle ok?

Vierailija
37/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin haaste suosituilla on, et kukaan ei voi syödä määräänsä enempää.

Naisen ei edes tarvii olla ihmeellinenkään, että se saa satoja ellei tuhansia tykkäyksiä. Tinderin logiikka taas syrjii vähemmän suosittuja miehiä.

Tää johtaa epäsuhtaan, missä samantasoiset ei helposti kohtaa ja sen takia suurimmalle osalle tulee siitä paha mieli.

Jo 5 keskustelua samanaikaisesti alkaa olemaan ihan liikaa. Puhumattakaan samaan aikaan treffattavista. Ajattelen, että lopulta kyse tinderissä on pitkälti ajoituksesta: ketkä matchaa oikeaan aikaan.

M36

Vierailija
38/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erehtynyt suomalainen Tinder on pikemminkin vihanneskauppa kuin karkkikauppa.

Kaikki yhtä mauttomia ja tylsiä.

Vierailija
39/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin haaste suosituilla on, et kukaan ei voi syödä määräänsä enempää.

Naisen ei edes tarvii olla ihmeellinenkään, että se saa satoja ellei tuhansia tykkäyksiä. Tinderin logiikka taas syrjii vähemmän suosittuja miehiä.

Tää johtaa epäsuhtaan, missä samantasoiset ei helposti kohtaa ja sen takia suurimmalle osalle tulee siitä paha mieli.

Jo 5 keskustelua samanaikaisesti alkaa olemaan ihan liikaa. Puhumattakaan samaan aikaan treffattavista. Ajattelen, että lopulta kyse tinderissä on pitkälti ajoituksesta: ketkä matchaa oikeaan

aikaan.

M36

Kertoisitko vähän enemmän tästä "Tinderin logiikasta"

Vierailija
40/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varsinainen "karkkikauppa". Tarjolla on varattuja (väittävät olevansa sinkkuja), ikänsä valehtelijoita ja muuta hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä