Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on naisille karkkikauppa!

Vierailija
22.07.2023 |

Ei elämä miten helppoa! Treffejä viikoittain, miehet pommittaa viesteillä ja jää norkoilemaan parisuhdetta vaikka itseä ei kiinnosta kuin kevyt deittailu. Seksiä saisi varmaan joka päivä jos jaksaisi XD

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Ehkä hoikille alle 30 v naisille on, muttei meille muille. Kyllä niitä matcheja tulee, mutta suurin osa ei kirjoita tai lopettaa parin viestin jälkeen. Osasta paistaa, että matchattu varasijamielessä ja ensisijainen kiinnostus on muualla.

Itse olen hoikka 30+, eikä mitään ongelmaa saada matcheja tai treffejä. Laihduta?

Vierailija
42/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Ehkä hoikille alle 30 v naisille on, muttei meille muille. Kyllä niitä matcheja tulee, mutta suurin osa ei kirjoita tai lopettaa parin viestin jälkeen. Osasta paistaa, että matchattu varasijamielessä ja ensisijainen kiinnostus on muualla.

Itse olen hoikka 30+, eikä mitään ongelmaa saada matcheja tai treffejä. Laihduta?

Kelvatakseni Tinderin miesmateriaalille? Joo ei. En ole siis mikään BMI 35+, vaan normaalipainon ylärajoilla, joten kovin painokasta terveydellistä syytä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelvatakseni Tinderin miesmateriaalille? Joo ei. En ole siis mikään BMI 35+, vaan normaalipainon ylärajoilla, joten kovin painokasta terveydellistä syytä ei ole.

Lisään vielä, että olen saanut yksittäisiä treffipyyntöjä kyllä, ei se Tinder täysi tyhjä arpa ole ollut mutta ei sellainen rajattoman tarjonnan karkkikauppakaan jota osa siitä maalailee.

Omalta osalta menestystä rajoittanee kyllä se että lapset on tehty. Ja mieltymys sen ikäisiin miehiin, että osa toivoo vielä omia lapsia ja ne jotka ei toivo etsii yleensä lapsetonta naista.

Vierailija
44/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on meitä joita ei kiinnosta Kinder kauppa

Kinder -munissa oli viime pääsiäisenä salmonellaa. Mistä sen tietää mitä tauteja niissä Tinder -munissa oikein muhii?

Vierailija
45/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää muistaa, että jokaisella on oikeus ilmaista oma mielipiteensä. Kuitenkin on tärkeää kohdella muita ihmisiä kunnioittavasti ja ystävällisesti. Tinder on deittailusovellus, joka on tarkoitettu kaikille sukupuolille.

Vierailija
46/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, varsinainen "karkkikauppa". Tarjolla on varattuja (väittävät olevansa sinkkuja), ikänsä valehtelijoita ja muuta hauskaa.

Juuri uutisoitiin tutkimuksesta, jonka mukaan kaksi kolmasosaa Tinder-käyttäjistä on varattuja. Kiva.

Vierailija
47/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on yliarvostettua ähellystä. Ei tosiaankaan kiinnosta harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Kyllä se vaatii vähintään vuoden-parin tutustumisen ja naimisiin menon ennenkuin seksiä voi harkitakaan. En kadehtisi niitä jotka paperilla saa seksiä paljon. Siinäkin riskinsä ja kokemus ei välttämättä ole hyvä. Vaikka naisilla olisi tinderissä suhteessa enemmän tarjontaa kuin miehillä, niin en niitäkään kadehdi. Siitä kaikesta mies määrästä voi olla vaikea ruotia kunnon tapaukset, kun siellä paljon niitä seksin perässä olevia.

Vierailija
48/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko osa siis sitä mieltä, ettei edes tykkäyksiä ja viestejä saisi lähetellä useammalle? Minä ajattelen että useamman livetreffailu toistuvasti menee hämärälle alueelle, ellei sitä ole erikseen mainittu tai muuten ilmaistu, mutta viestejä voi kyllä laittaa miten monen kanssa haluaa eikä siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
49/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on yliarvostettua ähellystä. Ei tosiaankaan kiinnosta harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Kyllä se vaatii vähintään vuoden-parin tutustumisen ja naimisiin menon ennenkuin seksiä voi harkitakaan. En kadehtisi niitä jotka paperilla saa seksiä paljon. Siinäkin riskinsä ja kokemus ei välttämättä ole hyvä. Vaikka naisilla olisi tinderissä suhteessa enemmän tarjontaa kuin miehillä, niin en niitäkään kadehdi. Siitä kaikesta mies määrästä voi olla vaikea ruotia kunnon tapaukset, kun siellä paljon niitä seksin perässä olevia.

En ikinä haluaisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jonka mielestä se on yliarvostettua.

Vierailija
50/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun olisi kannattanut hoitaa itsellesi joku kunnollinen mies silloin kun vielä olit alle 30v ja hoikka, eikä vaan seikkailla kaikista komeimpien a jännittävimpien poikien kanssa.

Mutta naisiahan ei olla liialla älyllä pilattu...

Vierailija
51/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin haaste suosituilla on, et kukaan ei voi syödä määräänsä enempää.

Naisen ei edes tarvii olla ihmeellinenkään, että se saa satoja ellei tuhansia tykkäyksiä. Tinderin logiikka taas syrjii vähemmän suosittuja miehiä.

Tää johtaa epäsuhtaan, missä samantasoiset ei helposti kohtaa ja sen takia suurimmalle osalle tulee siitä paha mieli.

Jo 5 keskustelua samanaikaisesti alkaa olemaan ihan liikaa. Puhumattakaan samaan aikaan treffattavista. Ajattelen, että lopulta kyse tinderissä on pitkälti ajoituksesta: ketkä matchaa oikeaan

aikaan.

M36

Kertoisitko vähän enemmän tästä "Tinderin logiikasta"

Jep, tuossa yhteydessä sanaparin tinderin logiikka käyttäminen oli hieman harhaanjohtava. Mielestäni on kuitenkin inhimillistä, miten ihmiset siellä vaikuttavat toimivan (huom. sikailut, törpöt jne. on tietysti kus**äisyyttä ja mulla ei ole näkymää miesten profiileihin).

Tinderillä on toki myös ansaintalogiikkansa, joka pyrkii ohjaamaan ihmisten käyttäytymistä tiettyyn suuntaan. Epätoivolla rahastetaan.

No yhtä kaikki, tuntuu et iso osa siellä pahoittaa mielensä tavalla tai toisella.

M36

Vierailija
52/52 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen karkkikauppa, jossa myydään vain salmiakkia kun itse tykkään kirpeistä hedelmäkarkeista. Ei mitään minua kiinnostavaa tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän