Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Long Islandin sarjamurhaaja saatu kiinni New Yorkissa (piinasi monta vuosikymmentä jäämättä kiinni)

Vierailija
22.07.2023 |

Tää on tosi iso keissi nyt tuolla Jenkeissä.
Mikseiköhän enempää Suomen media tästä uutisoi?
mm. Youtube täynnä uutisklippejä ja analysointeja tästä tapauksesta.

Lyhyesti:

59-vuotias korkeasti koulutettu arkkitehti, kahden lapsen isä, naimisissa islantilaisen naisen kanssa, on paljastunut sarjamurhaajaksi. Hän on luultavasti tappanut kymmeniä naisia jopa ehkä jo 90-luvulta lähtien ja haudannut heidät piiloon. Osa löytynyt.
Psykologit analysoineet hänet grandious narsistiksi ja sadistiseksi seks uaaliki duttajaksi.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko juutalainen?

Taisi olla perussuomalainen homoseksuaali 

Vierailija
162/167 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse iso mies, 187cm ja 115kg. Tuo äijä on silti reilusti minua isompi. Pikkasen vajaa 2 metriä ja arviolta 150kg. Siis karhu. Sen lisäksi psykopaatti, narsisti, sadisti ja sarjamurhaaja. Aivan sairas ja järjetön yhdistelmä. Oma arvioni on, että 15-20 uhria on kiduttanut ja murhannut. On todennäköisesti päiviä saattanut kiduttaa joissain tapauksissa uhria. En ole kuolemantuomion kannattaja mutta nyt olen sitä mieltä, että naruun roikkumaan. Lisäksi ihmettelen Suomen mediaa kun eivät ole tarttuneet tähän keissiin. Tuosta tehdään sata varmasti leffa. Uskottavan näyttelijän saaminen on vain haaste. Sarjamurhaaja on isompi kuin 99% miehistä ja helvetin sairas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Food stampseista. Voi olla sosiaalitoimen antamia, mutta tuskin antavat Manhattanilla työskentelevän arkkitehdin perheelle, miehen tulot on satoja tuhansia dollareita vuodessa.

Jenkeissä lähes joka lehdessä on leikattavia food stampseja. "Osta kolme colgate hammastahnaa, saat kassalla alea 1 dollarin alennusta per tuubi". "Osta hampurilainen ja saat colan kupongilla". Noissa on hauska vielä se, että sen hammastahnan voi löytää hintaan 0,59d eli käytännössä saat rahaa kun haet tarjouksen itsellesi. Moni käyttää niitä vaikka olisi hyvätuloinenkin.

Mutta nuo alennuskupongit eivät ole food stamps vaan coupons. Food stamp on maksusitoumus ruokaostoksiin.

Todennäköisesti jokin väärinkäsitys tai käännösvirhe toki kyseessä, eihän niitä "sossun maksusitoumuksia" arkkitehtiperheille jaeta.

Vierailija
164/167 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tapauksesta alkaa tulla ilmi niin täysin sairaita elementtejä, että tässä saattaa olla kyseessä koko historian sairain tyyppi, jopa sarjam*rhaajakategoriassa. Hänen tyttärensä tekemät taideteoksetkin on äärimmäisen häiriintyneitä ja herättää paljon kysymyksiä siitä, mistä on keksinyt aiheensa... En voi käsittää, että maailmasta löytyy tuollaista pahuutta. 

Vierailija
165/167 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naru kaulaan läskille kirjoitti:

Olen itse iso mies, 187cm ja 115kg. Tuo äijä on silti reilusti minua isompi. Pikkasen vajaa 2 metriä ja arviolta 150kg. Siis karhu. Sen lisäksi psykopaatti, narsisti, sadisti ja sarjamurhaaja. Aivan sairas ja järjetön yhdistelmä. Oma arvioni on, että 15-20 uhria on kiduttanut ja murhannut. On todennäköisesti päiviä saattanut kiduttaa joissain tapauksissa uhria. En ole kuolemantuomion kannattaja mutta nyt olen sitä mieltä, että naruun roikkumaan. Lisäksi ihmettelen Suomen mediaa kun eivät ole tarttuneet tähän keissiin. Tuosta tehdään sata varmasti leffa. Uskottavan näyttelijän saaminen on vain haaste. Sarjamurhaaja on isompi kuin 99% miehistä ja helvetin sairas...

Tämä taitaa olla niin täysin häiriintynyt tapaus, että edes media ei tiedä miten käsitellä aihetta. Millaisia otsikoista tästä edes voisi tehdä ilman että lukijoilta menisi yöunet? Itsekin alan toivoa, etten olisi kuullut tästä, koska en aidosti haluaisi näitä mielikuvia aivoihini. Nämä uhrit olivat ensin todella vaikeista taustoista, päätyivät s*ksityöhön miesten uhreiksi, ja lopulta päätyivät tämän miehen kynsiin. En voi muuta kuin rukoilla heidän sielujensa puolesta ja toivoa, että yhteiskunta suojelee jatkossa ihmisiä paremmin. Yksikään ihminen ei ansaitse sellaista elämää ja kuolemaa, jonka nämä naiset kokivat.

Vierailija
166/167 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naru kaulaan läskille kirjoitti:

Näitä sairaita löytyy Suomestakin. Kiilusilmä narsisteja joka kulman takana. 

Vierailija
167/167 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tapaus, mutta ei meikäläisen lehdistön silmissä. On tuo silti mainittu täälläkin. Lisää varmasti tulee sitten, kun tapauksista selviää enemmän.

Ei näköjään ole joo Suomessa tapetilla.

Jenkeissä tapauksen käänteistä uutisoidaan miltei tunti tunnilta, mitä lisää paljastetaan ja löytyy jne.

Tosissaan Youtube paras tietokanava  suomalaisille, joita kiinnostaa.

Vuosi sitten jo jäi kiinni eli ei ole mikään tämän päivän uutinen. Iltapäivälehdet vaan kaivaa näitä aika ajoin kun esim. oikeudenkäynti etenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän